אכונדרופלזיה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • פעם ראשונה שלי כאן.
    האמת לא יודעת בדיוק מה אני מחפשת, אני בעיקר מחפשת הזדהות,ואם יש מישהי בסיפור דומה, אשמח לדבר איתה.
    לפני כשבוע וחצי, בסוף שבוע 35, הגעתי לבדיקת משקל עובר, כביכול הכל היה תקין עד עכשיו, לא חששתי, אחרי 2 הריונות תקינים. ובום. נכנסנו לשבוע וחצי של בדיקות אינסוף, כשעכשיו כבר ברור לנו שיש לנו ילד עם אכונדרופלזיה (גמדות). עוד רגע נכנסת לשבוע 37.
    תוך שבוע כבר שלחנו ועשינו את כל הסקירות והבדיקות הגנטיות האפשריות, כרגע מחכים לתשובות אם מדובר רק בגמדות או בעוד דברים נלווים שיכולים להשפיע על התפתחות המוח ועוד (כדוגמה תסמונת קרוזון). כל זה כשאני בלחץ שכל יום יש אפשרות שאני יכולה ללדת.
    אני לא מצליחה להבין מה אני חושבת, מה אני מרגישה, אני לא מפסיקה לבכות. הילדים המתוקים שלי רואים שעובר על אמא שלהם (וגם אבא) משהו וקשה להם.
    לא יודעת מה מצפה לי. הרבה אומרים שאם זה רק פיזי זה בסדר, זה ילדים רגילים. אבל מי אמר שזה יהיה רק זה?! מי אמר שאצליח לקבל את זה?! ומי אתם אנשים שלא צריכים להתמודד עם זה ואומרים לי שזה בסדר?!
    הלוואי ויש פה אמהות שמתמודדות/התמודדו עם זה. צריכה הכוונה וסדר בראש... צריכה להבין מה זה באמת אומר...
    ואם יש פה אמהות לכאלה ילדים, אשמח לדבר איתן.
    תודה מראש
2 תגובות
עמוד 1
  • אני לא מכירה את הנושא, אבל שולחת חיבוק, אויר לנשימה ובהירות מחשבתית
  • את אלופה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה