תינוק בן 4 חודשים מתקשה להירדם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, התינוק שלי בן 4 חודשים מתקשה להירדם לוקח תו בערך כשעה עד שנירדם עם ליטופים.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום רותם, לא ציינת שאלה... אני מניחה שאת רוצה לדעת מה אפשר לעשות כדי לעזור לו להירדם בזמן קצר יותר?

    בגדול חשוב לזכור שלהירדם זו פעולה לא פשוטה, תינוקות קטנים זקוקים לעזרה כדי להירדם וזה בסדר! זה מענה לצורך! אבל חשוב גם לנסות לבחון האם הצורך הזה בליטופים לא הפך כבר לסוג של הרגל, משמע: האם לא פיתח עמידות לעזרת הליטופים ולכן לוקח לו הרבה זמן להירדם.

    על מנת שתינוק יירדם בזמן יחסית סביר חשוב לוודא שלא מושכב עייף מדי. בגיל 4 חודשים יש בערך שעה- שעה וחצי של זמן ערות בין שינה שינה.

    כמו כן חשוב להקפיד על רוטינה קבועה לפני שהולך לישון כדי שיידע מה עומד להתרחש.

    הפעולות הקבועות יעזרו לגוף שלו להתכונן :)

    נסי להשתמש במגע יותר סטטי, כמו הנחת יד כדי לראות האם נרדם.

    במידה והוא רגוע אולי כדאי לנסות להימנע מלהרים עם מגע ופשוט לשהות לצידו עד שיירדם או לחילופין להניח ולצאת מהחדר כדי לאפשר לו להירדם בכוחות עצמו.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה