תרופה לאיזון לחץ דם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב אני סובלת מיתר לחץ דם מזה מספר שנים (בת 39) לפני כשנה התחלתי טיפולי פוריות נקלטתי להריון (שלא התפתח)ואז הפסקתי לאחר ייעוץ ליטול דופלקס(נאמר לי כי אסור ליטל אותה בהריון). שינו לי את התרופה ל"לבטלול" אולם התרופה הזו לא משפיעה עליי בכלל (לחץ דם קבוע 140/100). איזה תרופות נגד יתר לחץ דם מותר לקחת בהריון/טרום הריון וכמו כן האם יש קשר בין יתר לחץ דם לכשלון בהפריות. תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    לא ציינת איזה מינון של לבטלול את נוטלת ומה היו ערכי לחץ הדם שלך טרם הטיפול התרופתי, יתכן שהתרופה כן משפיעה אך אולי יש צורך בהעלאת המינון. בכל אופן עלייך להיוועץ עם הרופא המטפל בנוגע לכך. קיימות מספר אופציות חלופיות המותרות לשימוש בהיריון, ביניהן: מתילדופה, מטופרולול, פרופרנולול, ניפדיפין, אמלודיפין, ורפמיל.
    בנוגע לשאלה על קשר אפשרי בין יתר לחץ-דם לכשלון בהפריות- זו שאלה לרופא פריון
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה