לפגוש את סבתא בבית האבות שלה? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בשעה טובה ילדתי תאומים, בן ובת (:
    כולם מאושרים, והמשפחה של בעלי מגיעה לראות אותנו יותר כי אנחנו מתגוררים לידם. הבעיה היא שאת המשפחה שלי אני פוגשת לעתים יותר רחוקות כי הם מתגוררים בצפון. זו לא בעיה, אנחנו נוסעים אליהם והם מגיעים אלינו. העניין הוא שסבתא שלי מתגוררת בצפון, בדיור מוגן. ו..אההמ. תקופה לא הכי טובה לראות אנשים מבוגרים כרגע ):
    מה עשיתם עם ביקורי סבא סבתא וניו בורן? חשוב לי שהיא תראה אותם. חוץ מזה שהיא מתגוררת בדיור מוגן יוקרתי בצפון ואולי יש להם נהלים טובים לניהול הביקור הזה (אבדוק מולם, אבל עדיין חוששת לשלומה).
    מצרפת את המקום שבו היא נמצאת, אולי אתן מכירות: https://www.bayit-bakfar.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%93%D7%99%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%91%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F/
1 תגובות
עמוד 1
  • ממש קשה לתת עצה, שהרי אנחנו יודעים מעט מאד על הוירוס הזה.
    אני מניחה כי אם סבתך תעטה מסכה ותקבלו הוראות מתאימות מהנהלת הדיור המוגן זה יהיה בסדר. ממש חשוב שהסבים והסבתות יפגשו את הנכדים החדשים וכמובן לנקוט באמצעי זהירות מתאימים. ומזל טוב להולדת התאומים!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה