שבוע 6 - שק הריון ריק- הגיוני?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן!
    ברוך השם הריון ראשון, נקלטתי דיי מהר רק אחרי 3 חודשי נסיון, אציין שהמחזור שלי קצר ומאוד לא סדיר
    אתמול הייתי בבדיקת רופא ראשונה, לפי המחשבוני הריון אני אמורה להיות בשבוע 6+1, בבדיקת הריון ראו שק הריון יפה אך ריק מתוכן, לא היה עובר, הרופא אמר שהיה מצפה לראות משהו אבל שאין לי מה לדאוג, ייתכן כי אני לא בשבוע 6 אלא בשבוע 5, ואמר לי לחזור בעוד כשבוע-10 ימים לבדיקה חוזרת ובינתיים אמר לי לחזור לעשות בדיקת בטא.
    מיותר לציין שאיך שיצאתי מהרופא התמלאתי דמעות ולא הפסקתי לבכות, מאז אני בחששות וכל שנייה מחפשת באינטרנט מדיע, היום קיבלתי תוצאות של בדיקות הבטא שקצת עודדו...אבל עדיין חוששת

    הנה קצת נתונים יבשים:
    מחזור אחרון : 2.11
    לפי מחשבוני שבועות : אמורה להיות בשבוע 6+1
    לפי החישובים שלי ושל בעלי (עשינו לפי מקלות ביוץ): אמורה להיות בערך בשבוע 5
    גילוי ההריון: 7.12
    בטא ב7.12: 1291
    בטא ב16.12: 20811

    האם זה קרה למישהי?
    אני ממש חוששת! הגיוני ששק ההריון יהיה ריק בשבועות האלו ובערכי בטא כאלו? האם ערכי הבטא תקינים? אני ממש בחרדות פליז תרגיעו אותי

    תודה
2 תגובות
עמוד 1
  • ברור שהגיוני
    ביוץ מאוחר זה אומר שהעובר בדרך לשק היפה שמחכה לו (:

  • מה התפתח בסוף+?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה