שבוע 6 - שק הריון ריק- הגיוני?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות! אשמח לעידוד ותמיכה מכן!
    ברוך השם נקלטתי להריון מהר ואני ובעלי שמחים עד השמיים. 7.12 גיליתי על ההריון ואתמול הייתי בבדיקה ראשונה אצל הרופא, לפי המחשבוני הריון אני אמורה להיות בשבוע 6+2, אך לפי החישוב שלי ושל בעלי אני אמורה להיות בשבוע 5 (עשינו לפי מקלוני ביוץ)
    אתמול באולטרסאונד ראו שק הריון יפה בגודל 1.6 ס״מ אך לא היה שק חלבון ולא היה עובר, הרופא ציין שהיה מצפה לראות משהו אך אין לדעת, יכול להיות שאני בכלל בשבוע 5 ולא 6. הוא אמר לי לחזור בעוד שבוע-10 ימים לבדיקה נוספת ובנתיים שלח אותי לבדיקת בטא נוספת.
    מיותר לציין שאחרי שיצאתי מהרופא בכיתי בכי מטורף וכולי בחרדות מאז וקראתי כל דבר אפשרי באינטרנט.

    פרטים יבשים:
    מחזור אחרון: 2.11
    גילוי הריון:7.12
    שבוע לפי מחשבון: 6+2
    שבוע לפי חישוב שלי ושל בעלי: בסביבות 5
    בטא ב7.12: 1,291
    בטא ב16.12: 20,211
    אולטרסאונד 15.12: שק הריון בגודל 1.6 ללא שק חלמון או עובר

    האם קרה למישהי? אני ממש בחרדות!! בבקשה תעודדו!!
1 תגובות
עמוד 1
  • היי אין טעם להיכנס לחרדות ולחץ, קרה לי בדיוק אותה הדבר אני כרגע בשבוע 12, בשבוע 6 + 4 ניגשתי לרופא שטען שהוא רואה שק ריק ולא יודע אם ההריון תקין, כמובן שבדיוק כמוך נכנסתי לחרדות ולחץ ובכיתי המון, באותו היום בעלי החליט שאנחנו הולכים לבדיקה נוספת אצל רופא פרטי, שראה באותו היום עובר+ דופק! הרופא הסביר לי שהמכשור בקופה הוא פחות מתקדם ולא תמיד ניתן לראות בו, אם את ממש בחרדות הייתי ממליצה לך לעשות כמוני וללכת לרופא פרטי.
    ואגב לא מומלץ ללכת לבדיקת רופא לפני שבוע 8, סתם מכניס לחרדות מיותרות!

    בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה