הרופאה אומרת שההריון לא תקין - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,קודם כל נתחיל בזה שיש לי ילדה בת 4 בריאה לחלוטין. לפני 5 חודשים עברתי הפלה טבעית, לא היה כלום חוץ משק הריון. לפני שבועיים הייתי אצל הרופאה ראתה שק הריון ללא עובר/שק חלמון אמרה לי לחזור אליה, חזרתי אחרי כמה ימים שוב לא ראתה כלום. בלי להקשיב בלי רגש אמרה לי אין למה לחכות תגיעי אליי ביום חמישי ונסיים את זה. החלטתי שאני לא מסיימת לבינתיים שאני מחכה עוד שבועיים. לפי החישוב שלהם לפי המחזור האחרון אני בשבוע 9+ וזה לא הגיוני כי יש את המחזור שבוע ואז אני עוד שומרת שבוע נקיים ובנוסף הביוץ שלי היה סביב ה1/11 (קניתי סטיקים לבדיקה).
    עבר כמעט שבוע מאז שהייתי אצלה. יש לי עדיין את כל הסימנים עייפות, החזה שלי כואב, בחילות.. האם זה נורמלי אם ההריון לא תקין ולא מתפתח?
    אשמח לעזרתכן האם כדאי לסיים או לחכות קצת?
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום
    החישוב של גיל ההריון לוסת הוא לנוחות בלבד. אף אשה לא יכולה להרות בוסת אלא סביב הביוץ.
    מדובר בתוספת מוסכמת של שבועיים להריון.

    בהצלחה !
  • שלום
    החישוב של גיל ההריון לוסת הוא לנוחות בלבד. אף אשה לא יכולה להרות בוסת אלא סביב הביוץ.
    מדובר בתוספת מוסכמת של שבועיים להריון.

    בהצלחה !
    השאלה שלי היא אחרת, האם כדאי לחכות? ולמה עדיין יש לי את כל הסימנים של ההריון בחילות וכו'
  • התשובה תלויה בוודאות של גיל ההריון לפי בטא או אולטרהסאונד קודמים.
    יש תסמינים גם אם ההריון לא תקין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה