פרופיל הורמונלי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    בת 29 מנסה להרות כבר 4 חודשים, מחזורים סדירים.
    מצליחה לאתר ביוץ עם ערכות ביוץ ביתיות, כ14 יום לאחר הביוץ מגיע הדמם הוסתי בכל חודש. ביקשתי הפניה לפרופיל הורמונלי כדי לוודא שאכן הכל מאוזן (הייתי על גלולות יאז במשך 7 שנים)
    תוצאות פרופיל הורמונלי שבוצעו ביום השלישי למחזור:

    Fsh- 7
    E2-262
    Lh-3.1
    Progrestron- קטן מ2
    האם יש סיבה לדאגה בגלל אסטרוגן גבוה? בכל מקום כתוב שצריך להיות מתחת ל200.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי שרון
    לרוב אסטרוגן גבוה מצביע על רזרבה שחלתית מופחתת אבל הערכים לא הרבה מעל הנחוץ.
    אני לא יכולה להיכנס לניתוח הורמונלי על תוצאות. יש לך רופא מטפל ואני בטוחה שהוא ימליץ לך על הדרך הטובה ביותר לטיפול, אם בכלל. בגיל 29 לרוב אין מה לחשוש אם לא נכנסים להריון תוך 4 חודשים. זה יכול לקחת הרבה יותר גם כשהכל בסדר גמור. אם את מודאגת ופנית לבקש פרופיל הורמונלי זה בסדר גמור אבל לרוב מתחילים בירורים אחרי לפחות שנה של חוסר הצלחה בכניסה להריון (בגיל שלך כמובן). אני מאחלת לך שתצליחי ושהבירורים יעלו שהכל בסדר ותיכנסי להריון בקרוב. דבר מאד חשוב הוא - לא להיות בלחץ !!! אם יש משהו שמונע הריון הרי זה בדיוק זה ועצם העובדה שנלחצת אחרי 4 חודשים של אי-הצלחה מצביע על חרדה בכיוון וזה חבל. תנסי להירגע למרות שאני יודעת שממש קשה להירגע כאשר ממש להוטים להיכנס להריון. אבל זה כדאי ומומלץ. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה