הפרשות חומות לפני מחזור - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן, אני בת 35 אחרי 2 לידות שנקלטתי מהניסיון הראשון, הריונות ולידות תקינים. ואני כבר למעלה משנה מנסה להיכנס להריון. ב 8 חודשים האחרונים אני חווה תופעה של הפרשות חומות לפני המחזור. בהתחלה זה היה 3 ימים לפני, אחר כך 5 ימים לפני ועכשיו זה 7-8 ימים לפני המחזור ונמשכות באופן רציף עד למחזור. ההפרשות לפעמים מלוות בכאבי בטן תחתונה קלים יחסית. עשיתי את כל הבדיקות ההורמונליות, צילום רחם, אולטראסאונד, התייעצתי עם רופאי נשים ומומחי פריון, נתנו לי לטרוזול שגם לא השפיע על הופעתן. אני ממש מיואשת!! משהי יודעת מה זה ההפרשות האלו?? ממה הן נובעות והאם הן מונעות קליטה של הריון?? כבר שוקלת להתחיל טיפולי פוריות ...
    תודה רבה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה