צריכה עזרה... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן,
    פעם ראשונה שלי פה..
    אני אימא ל2 ועכשיו זה הריון 4 בתכלס (אחרי הפלה..).

    עם כל הסגר והשיגעון הגיע גם ההריון שהוא מבורך!
    אבל הוא מאוד קשה..
    אני סובלת מבחילות קשות ביותר ועייפות מטורפת!
    עכשיו אני בשבוע 12 ואני מרגישה שאני פשוט לא מתפקדת.. שאני לא מזהה את עצמי..
    שאני נרקבת מבפנים.
    אין לי כוח לקום מהמיטה ולהיות אימא ל2 ילדים או אישה לבעל שצריך אותה.
    מתי זה עובר?
    והאם זה עובר בכלל, האם זה מה שנקרא דיכאון כי אני מרגישה שאני לא באמת חיה.
    שאני מהמיטה לסלון ואין לי כוח לאף אחד..

    מישהי גם חוותה את זה? מישהי הצליחה לצאת מזה?
    אני רוצה לחיות את החיים שהיו לי לפני כל העייפות והתשישות הזאת...

    אוהבת ?
1 תגובות
עמוד 1
  • קודם-כל, חיבוק גדול למיואשת !
    כל הריון הוא שונה, גם פיזית וגם נפשית. בוודאי שיותר קשה לך עכשיו, כאשר את צריכה לטפל בשני ילדים וגם להתמודד עם ההריון. עייפות יכולה להיות פיזית - יש הריונות שהאשה סובלת מתשישות אמיתית וכמובן העייפות עלולה להיות נפשית - בכיוון של "לא יכולה להתמודד". כנ"ל גם הבחילות - יש הריונות עם בחילות קשות והריון שאחריו יהיה כמעט בלי ולהיפך. ברור שהבחילות לא עוזרות להרגשה הכללית של עייפות ודכדוך. שבוע 12 הוא בין הקשים. ההורמונים של ההריון מתחילים לעבוד בכל הכיוונים וגורמים לתופעות לא נעימות. אז קודם-כל, את לא לבד והרבה נשים חוות את זה. ובוודאי שכמעט שנה של סגר חלקי או כללי עם הילדים בבית לא תורם כלום לאף אשה והעצבים נמתחים גם אצל הנשים השלוות ביותר. זה לא פשוט וזה גורם לעייפות נפשית ושחיקה. גם נשים בהריון ראשון מאד רצוי עלולות ליפול לדכדוך, עייפות וקושי להתמודד וגם פחד. גם התת-מודע שלנו עובד חזק וגורם לנו לדאגות מכל הסוגים. אז קודם-כל, זה עובר ולרוב הנשים השליש השני של ההריון הוא הטוב ביותר, האשה נראית ומרגישה טוב מאד, הכאבים, הבחילות והדכדוכים עוברים והכל נראה יותר אופטימי עד..... לאמצע השליש השלישי שאם את כבר אמא לשניים את יודעת שזה עלול להיות כואב ומפרך ומלחיץ. מה שמחזיק אותנו זו הידיעה שהנה מגיע תינוק חדש ואני מקווה שאצלכם זה תינוק מתוכנן ורצוי ולכן אפשר להיות שמחה.
    אני לא אבוא להגיד שאת צריכה לברך על זה ויש נשים שנלחמות שנים כדי להיכנס בכלל להריון, כי זה לא משפט שמרגיע. את צריכה פתרון למצב שלך. אבל אולי כן ינחם אותך לדעת שזה עובר, אבל אני מבקשת ממך להתייעץ עם רופא המשפחה ואולי לבקש הפנייה לייעוץ קצר או לדבר עם אחות בטיפת חלב או עובדת סוציאלית בקופת החולים שלך. מאד רצוי לא להזניח ולא לשקוע לתוך זה - כי זה מאד נוח. יותר קשה להתגבר ולצאת! אז אני מקווה שעצם הידיעה שההקלה בדרך תעזור לך אבל הייתי פונה לעצה ועזרה מקצועית. זה לא אומר עליך כלום.
    מקווה שהפנייה הבאה שלך לא תיחתם בשם "המיואשת" אלא "המחכה לבייבי המתוק שלי".
    קרין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה