המלצה על מרפאת שיניים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות
    עברתי לאחורה טיפול שיניים עם צוות מדהים בשליש מחיר.
    מומלץ מאוד
    http://beyondsmile.co.il/
2 תגובות
עמוד 1
  • אני מחפשת מרפאה מתאימה כבר הרבה זמן. העובדה היא שכמו רבים אחרים, אני מאוד מפחד מרופאי שיניים. בילדות אירע תקרית לא נעימה ונותרה פציעה. אני מוכן לשלם יותר, אבל שיתייחסו אליי כמו ילדה.

  • לאחר שנים רבות של בושה החלטתי לקחת את הצעד ולטפל ביישור השיניים שלי, הלכתי אל מרפאת שיניים באשקלון https://drevelina.co.il , סידרו לי גשר פיקס אפילו שקוף כדי שלא יראו ויצאנו לדרך. לקראת התהליך היו לי חששות אבל הצוות המדהים ממש עזר לי, הרופא זרק לי חיזוקים כל פעם ואמר בעיקר שהוא פשוט מבין, מבין שזה מציק לפעמים, שזה יכול להשפיע על מצב הרוח. אף פעם לא קיבלתי יחס כזה חם במרפאה לפני כן. אני ממש ממליצה והלוואי וכולם יזכו לכזה צוות וכזה רופא!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה