שעות נוספות גלובליות בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    אני בהריון ושבוע הבא אני נכנסת לחודש חמישי וכידוע מהחודש החמישי אסור למעסיק להעסיק בשעות נוספות. אני מקבלת משכורת גלובלית שמורכבת מ"שכר יסוד" ומ"שעות נוספות גלובליות" ובחוזה שלי מצוין ששכר היסוד והשכר על השעות נוספות הגלובליות יהוו ביחד את "המשכורת" כהגדרתם.
    וגם בתלוש שכר היום עבודה מחושב לפי המשכורת הכוללת
    כמו כן כל ההפרשות שלי מהמשכורת הם מהשכר הכולל (היסוד +השעות הנוספות)
    וגם בנוסף אין לי בחוזה מינימום של שעות נוספות שאני חייבת לעמוד בהם רק מקסימום של שעות נוספות.
    ובנוסף רשום לי בחוזה "שהמשכורת" (שמורכבת מהשכר יסוד ומהשכר של השעות נוספות ) תהווה תמורה מלאה סופית ומוחלטת עבור עבודתי בחברה ( אם זה סופי ומוחלט משמע לא ניתן לשינוי)
    השאלה אם אני מסרבת לעשות שעות נוספות (כי קשה לי בהריון) האם המעסיק יכול להוריד לי את הרכיב של השעות נוספות הגלובליות או שזה נחשב פגיעה בהיקף הכנסה? אני אציין גם שאני לא רוצה להוריד את את היקף המשרה אלא להישאר מאה אחוז משרה רק ללא השעות הנוספות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה