מישהי יודעת איזה בד באמת דוחה כתמים? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני עם ניסיון לא כל כך טוב עם בדי ריפוד שהובטח לי שמתנקים בקלות וזה לא קרה, ואני עכשיו רוצה להחליף את הספה וברור לי שהיא תתלכלך (ילדים בבית, בלגאן בבית), אז אני אשמח להתייעץ עם מי שיודעת קצת -
    מצאתי באתר הזה https://www.baligam.co.il/category/sofas/1381/ כמה ספות ממש יפות של שמרת הזורע שזאת חברה איכותית נראה לי, אבל אני מתלבטת לגבי הבד ריפוד - על אחת כתוב "בד מצופה טפלון קל לניקוי ודוחה נוזלים" ועל אחרת "סינתטי וקל לניקוי" ועל עוד אחת "בד סינתטי קל לניקוי בעל שכבת הגנה: מונע מנוזלים להיספג באופן מיידי" - נראה לכן שיש ביניהם הבדל או שזה רק ניסוח שונה? מה אני צריכה לקחת או מה לשאול אותם? יש איזה סוג בד ספציפי שאני צריכה לחפש? ונראה לכן שהם נותנים אחריות על הבד ריפוד לאיזה תקופה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה