מעקב זקיקים וצילום רחם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עשיתי צילום רחם שיצא תקין , מנסה להיקלט להיריון אחרי חצי שנה מהיריון כימי ולפני 8 שנים היריון טבעי.
    ביקשתי מהרופא מעקב זקיקים אחרי הצילום רחם והוא סרב לתת לי, ואמר שאחרי צילום רחם לא מכוונים במיוחד כדי שיהיה היריון. כן המליץ לקיים יחסי מין מייד אחרי ואם יהיה היריון אז זה מבורך.
    מה הסיבה להתעקשות לא לעשות מעקב ללא הורמונים כבר החודש?
3 תגובות
עמוד 1
  • בת כמה את?
  • ניתן לבצע מעקב זקיקים באופן עצמוני עם מקלוני ביוץ .
    אם את מתחת לגיל 35 אפשר להמתין עד שנה לראות אם את נקלטת טבעי ואם את מעל 35 ההמתנה צריך להיות 6 חודשים לאחר ניסיונות להכנס להריון ללא אמצעי מניעה.
    לכן שאלתי על הגיל.
    בהצלחה
  • ממליצה להתעקש על מעקב ביוץ. אם צריך אז לנסות רופא אחר. אצלי בדיקות הביוץ יצאו שליליות באופן עקבי לאורך תקופה ארוכה מאוד ורק מעקב זקיקים אפשר לי לדעת מתי הביוץ ולתזמן כניסה להריון בהתאם. אילולא מעקב הזקיקים יכולתי להמשיך ולנסות להכנס להריון עוד חודשים רבים מעבר לתקופה הארוכה שכבר ניסיתי.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה