בטא חיובית אך נמוכה ודימומים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם,

    זקוקה לייעוץ ומאוד מבוהלת..

    ב 27.3 לקחתי אוביטרל לאחר מעקב וצפייה בשני זקיקים בשלים. לאחר קצת פחות משבועיים מהביוץ המוערך (ב- 9.4) התחילו הכתמות שהובילו אחרי זה לדימום כבד והבנתי שקיבלתי ווסת.
    הדימום נמשך כמעט שבוע שלם. לאחר מכן היו יומיים נקיים לגמרי ואז חזר להופיע דימום בעיקר בניגוב וכתמים חומים על התחבושת, למרות שזה ברור כי הפעם לא מדובר בווסת. הדימום מלווה בכאבים נוראיים וחזקים ומנטילת האוביטרל עד היום יש לי את כל התופעות הקיימות של הריון במיוחד עייפות ובחילות. מה שקרה וזה מה שמלחיץ אותי, שהיינו בטוחים שאני לאחר מחזור והתחלתי טיפול חדש בגונאל 75 יח ביום (אני מזריקה כבר שישה ימים).
    היום, לאחר שממש לחצתי על האחיות שיקבלו אותי לבדיקה בשל הדימומים שלא פוסקים , הכאבים וכל שאר התופעןת, הגעתי לבדיקה אצל טכנאית ועשיתי בדיקות דם.
    התוצאה: בטא 100!!!!!
    E2 - 768
    Pro - 4.12
    LH - 3.5 (בהנחה שאכן היה ביוץ לאחר האוביטרל אני אמורה להיות כרגע בשבוע 5+1).
    הפחד שלי הוא קודם כל הבטא הנמוכה לעומת גיל ההיריון? יכול להיות שזה מעיד על משהו לא תקין? לפי מה שהאחות אומרת הערכים נורא נמוכים ומשהו חא תקין. התבקשתי לעשות שוב מחר בדיקת דם..
    ואם יש היריון מה הסיבה לדימום החזק שחוויתי במשך שבוע שהייתי בטוחה כבר שזה ווסת? יכול להיות שנקלטו 2 עוברים ואחד לא שרד ונפל ?
    והאם הזקתי בעצמי להיריון שהתחלתי כבר טיפול חדש בגונאל ואני מוזרקת כבר 6 ימים??

    ממש זקוקה לתשובה ממי שמבין.. אני ממש ממש מפוחדת!!! :-(
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    לפני הטיפול היו אמורים לעשות לך בדיקת בטא לראות שהיא מאופסת לפני שמתחילים טיפול חדש. תיגשי לעשות אולטרסאונד שלא יהיה חלילה חוץ רחמי .
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה