רופא שנעלם לי באמצע הפרוטוקול ivf - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני ממש אבודה וזקוקה לעצות....
    אני ביום ה10 של הפרוטוקול... לפי הנחיית הרופא הייתי אמורה לבצע בדיקת דם ולפי זה לקבל הנחיות לגבי המשך הטיפול. אבל משום מה כבר יומיים שהרופא שלי נעלם ומתעלם ממני. הוא לא ענה להודעות עם תוצאות של בדיקות דם , וגם לא חזר לעדכן אותי לגבי המשך טיפול, הוא לא חזר בעקבות ההודעות שהשארתי למזכירות.... כבר יומיים שאני על דעת עצמי ללא ברירה המשכתי להזריק מינון האחרון שהוא נתן לי... אבל ברור שזה לא הגיוני ולא יכול להמשך כחה... מה עושים במקרה הזה?
    לחשוב שהפרוטוקול אבוד ולהפסיק?
    או שיש סיכוי שרופא אחר יסכים לקבל אותי בדחיפות ולהמשיך את הטיפול שהוא לא קבע?
    אני ממש אבודה וזקוקה לעזרתך
2 תגובות
עמוד 1
  • שלחת אליו אם התשובות? או ליחידה שמטפל בך?
  • שלחת אליו אם התשובות? או ליחידה שמטפל בך?
    אליו כמובן כמו שנקבע איתו....למרות שגם כך הוא מקבל את התוצאות למחשב שלו אבל זה מה שהוא ביקש. וגם העברתי הודעה דרך המזכירה שלו... בדרך כלל הוא חוזר באותו יום
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה