הפלה טבעית בשבוע 6 מרגישה נורא - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אחרי שמונה חודשים ארוכים שחיכינו כל כך להיריון סוף סוף הצלחנו,ןבתחילת שבוע 6 הפלתי.. אני מרגישה שבר כלי.. לא יודעת איך לקום ואיך להתמודד עם הכל ולהתחיל הכל מהתחלה, כל כך שמחתי על ההיריון.. לא יודעת מה לעשות עכשיו..
    גם הדימום הרציני עוד לא הגיע אני עם כאבי בטן מאוד חזקים ודימום בקטנה ומפחדת שעם כל הקושי בעלי ואני נהיה אסורים המון זמן.. אני ממש צריכה תמיכה ועידוד .. מרגישה חושך גדול
    20/05
1 תגובות
עמוד 1
  • היי , גם אני עברתי הפלה טבעית לפני כשבועיים בשבוע 6+4 בערך , זה שובר ומרסק אבל חייב לקום כי יש חיים אחרי אני התמותתי נשברתי אבל בעלי אמר לי שחייבת להירגע והכל מה׳ והכל לטובה חייב לזכור את זה , אני החלטתי לא להקשיב לרופאים ולנסות להיכנס שוב להריון מקווה שאצליח ומקווה שאת תצליחי להתגבר על הכאב הנורא .. לא פשוט אבל תאמיני בעצמך ובעזרת ה׳ מתפללת בשבילך שבהריון הקרוב שלך זה יהיה הריון תקין משעמם בידיים מלאות ??
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה