עומק בטיחותי של בריכה ביתית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני רוצה לקנות בריכה לחצר בשביל הילדים ורציתי לשאול מה העומק שמתאים לילדים? זאת אומרת, אני רואה באתר של טודוז (אתן יכולות לראות פה https://www.todoz.co.il/ ) בריכה בעומק 60 ס"מ ואחת בעומק 76 ס"מ - זה משנה מבחינת הבטיחות של הילדים או שלא? צריכה להיות איזושהי התאמה לגובה של הילדים בכלל? ויש הבדל מבחינת הבטיחות בין הבריכות המתנפחות לאלה עם העמודים? כי תמיד נראה לי שהמתנפחות פחות בטוחות כי הן יכולות ליפול או להימעך ואולי להפריע לילד לזוז... זה נשמע לכן הגיוני או שטויות?
    ושאלה אחרונה - קראתי פה https://www.beterem.org/%d7%9e%d7%9e%d7%94-%d7%a0%d7%a4%d7%92%d7%a2%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%9c%d7%93%d7%99%d7%9d/%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a2%d7%aa-%d7%98%d7%91%d7%99%d7%a2%d7%94/ שחייבים להוציא את המים כשהבריכה לא בשימוש - אבל אפשר גם לשים כיסוי או שזה לא בטיחותי מספיק? יש כיסויים שכן נחשבים לבטוחים?
1 תגובות
עמוד 1
  • אין כזה דבר בריכה בטיחותית! חובה לשמור על הילדים בכל שנייה שהם במים! ללא פלאפון!
    בסוף היום לרוקן את המים מהבריכה אם יש ילדים קטנים או לחסום את הגישה לבריכה.
    יש לצין כי גם בגיגיות מים ילדים יכולים לטבוע!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה