טריזומה 18 וכל יה שנלווה לה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בת 35, הריון שלישי לאחר שני ניתוחים קייסרים. שבוע 16 להריון- בדיקת שקיפות עורפית חריגה 5 ממ, וסקירה לא תקינה- ביצעתי סיס שליה . וזאת התוצאה.. ברוב מוחלט אומרים שבתסמונת אדוארדס- 95% מהעוברים לא שורדים הריון, וכמחצית ממי שנולד לא שורד את השבוע הראשון, ו10 שנותרים לא שורדים את השנה הראשונה.
    כולם מכוונים להפסקת הריון, אם אני מתקשה מאוד להחליט עם עצמי אם אני מסוגלת להפסיק דופק בשלב כזה אם בכלל, בנוסף יש חשש גדול שכל פרוצדורה שאני אחליט, בין אם המשך הריון או הפסקת הריון אני בסכנה בגלל העבר של הניתוחים החוזרים- וסיכון כללי של כל פעולה פולשית שיש. אני אובדת עצות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה