תעודת לידה מעוצבת באיור ריאליסטי של התינוק - המתנה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אחד המאורעות הכי מרגשים ביקום כולו, הוא לידה. ולא בכדי מדובר בנס רפואי של ממש. כך שאם אתם קוראים את המילים הללו, אתם לבטח כבר אחרי לידה ומגיע לכם מזל טוב ענקי וחיבוק חם ומפנק.

    זה לא משנה אם מדובר בילד ראשון, שני, שלישי או רביעי והלאה. תעודת לידה מעוצבת היא אחד הדברים היותר מרגשים שאתם יכולים להעניק לילד שלכם, ולכם, כמתנה.

    תעודת לידה מעוצבת – כי אפשר לשמור זיכרונות גם אחרת

    https://www.tpop.co.il/%d7%aa%d7%a2%d7%95%d7%93%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%93%d7%94-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a6%d7%91%d7%aa/

    כהורים בפרט, וכבני האדם בכלל, אנחנו יכולים להסתכל על עצמנו כיצרני זיכרונות. ולכן כשהילדים שלנו יגדלו תהיה לנו מתנה מרגשת להעניק להם. תעודת לידה מעוצבת באיור ריאליסטי שלא רק תעניק להם את הזיכרון המדהים מיום הלידה שלהם, אלא גם תראה להם כיצד נראו באותו היום. בצורת איור אומנותי ומרגש.

    מדובר במוצר שהולך אתכם לכל החיים. הנצחה של רגע קסום, שתוכלו לקשט את קירות חדר התינוק או התינוקת המתוקים וכשיגדלו, להעניק להם את התעודה כמתנה וזיכרון מרגש. תוכלו להדפיס תעודת לידה מעוצבת על קנבס או תעודת לידה מעוצבת על עץ איכותי, ולשמר את הרגע הקסום הזה לשנים ארוכות עם חומרי גלם שאינם מתבלים.

    הייחודיות שתעניקו במתנה לעצמכם ולילדים שלכם היא במקוריות, ביצירתיות, ומסגרות ומשטחי הדפסה איכותיים ביותר. זה לא עוד בגד, זה לא עוד צעצוע, וזאת לא חולצה עם הדפס משעשע שמתקלף בכביסה.

    זה הרגע שבו הילד או הילדה שלכם הגיעו לעולם, ושינו אותו בנוכחותם. ואת הרגע הזה, יש להנציח באופן הכי מיוחד שיש.

    כמה עולה לשמור את קסם הלידה?

    עלות תעודת לידה מעוצבת לתינוק שנולד מתחילה מ219 ₪ ועד ל260 ₪. כאשר העלות מורכבת ומשתנה מהחומר (האם קנבס, האם עץ), מהגודל, מהמסגרת, וכמובן מהעיצוב המקורי והאיורים. ניתן גם לרכוש תעודת לידה מעוצבת עם תמונה במידה ולא מעוניינים באיור.

    כך או כך, תעודת לידה מעוצבת לתינוק היא הדרך הכי נפלאה ומרגשת לשמר את קסם הלידה קרוב לחדרי הלב שלכם.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה