אחרי החזרת עוברים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי
    4/8 אני אמורה לעשות בדיקת דם הריון אחרי החזרת 2 עוברים תקינים.
    ב1/8 אני ובעלי נוסעים לנופש באילת לצורך מרגוע ולהתנתק מכל הדבר הזה שנקרא לחץ ודאגות מהעבודה
    השאלות שלי הן במטרה לדעת איך לפעול כדי לא לפגוע בתהליך ובימים האחרונים לתוצאה החשובה

    1. האם זה בסדר שאני אנהג ברכב לא כל ה4 שעות אבל לפחות שעתיים עם הפסקות?
    2. האם חשיפה בשמש של אילת יכולה לגרום לעליית טמפ' בגוף שעלולה לפגוע להמשך התהליך?
    3. האם זה בסדר להיכנס לבריכה או ים אומנם לא לשחות ולעשות פעולות פיזיות אלא פשוט להתקרר קלות במים?
    או עצם כך שהמים יהיו יחסית קרים זה יכול לגרום לכלי הדם לא לזרום באופן תקין וזה עלול לפגוע ?

    האמת רוצה גם להגיד לכן בנות יקרות, (ואני לא אישה דתיה) אבל תרפו כמה שניתן ותרגישו באמונה אמיתית שיש מעל כל אחת מכן מישהו שמגן עליכן ראשית אלוהים הכוח האדיר והמסתורי ביותר והשליחים שלו אלו בני משפחה שנפטרו ושומרים עלינו ואם יש עיכוב זה באמת לטובה ויש הרבה סיבות מעל ההבנה שלנו אבל שומרים עלינו. והמעט שאתן צריכות זה להדליק נרות שבת לזכר בני המשפחה היקרים ולומר להם תודה ולומר לאלוהים תודה על זה שהם שומרים עליכן
    ותבקשו מתוך רגש אמיתי הכוונה ברכה והכוונה או אפילו סימן לשאלות שאתן לא מצליחות להשיג תשובות לשאלה "למה" ואתן לבד תמצאו את עצמכן בוכות ותמשיכו לדבר ולבקש ולומר תודה מכל הלב וכוונה אמיתית וכנה ואתן תראו התשובות יגיעו. אני מבטיחה לכן הם יגיעו רק תשימו לב לסביבה כי התשובות שם
    זה יכול להיות באותו בוקר שיש לכם הרגשה כבדה או דאגה שימו לב כשאתן מדליקות את הרדיו והשיר הראשון זה המסר עבורכן. זה יכול להיות פתאום מפגש או שיח עם אנשים לא מוכרים תקשיבו טוב למילים שלהן, וגם שיח עם השכל עם אנשים שאנחנו כן מכירים.
    זה פשוט קרה לי מספר פעמים ותדעו לכן רק בגלל שזה קרה לי הבנתי שלמרות הכישלונות בטיפולים או עיכוב להיות אמא הבנתי שאין לי מה לפחד מי אכן מקשיב לי ושומר עליי ומעביר לי באיזשהו דרך את התשובה לשאלה או נותן לי תיקווה.
    אני לא אישה רוחנית ולא אישה דתית, אישה רגילה מאמינה באלוהים שהיתה בורחת לפעמים מהאמונה הזאת. ומבינה כיום שיש סיבה ומישהו שומר עליי. וגם אם הטיפול המיוחד הפעם שעברתי לא יצליח אני אכאב מאוד אבל אני אומר לעצמי זה בסדר.
    אני לא אפתח פה וכן מפה מאחלת לעצמי בשורה משמחת ומרגשת אחרי 3 שנים של ניסיון להיכנס להריון בטבעי, הזרעה ומספר טיפולים.
    שולחת ברכה לכל אחת ואחת מכן הכל יהיה בסדר אין סיבה שלא!!!!!!!! :)
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה