הכוכבים יספרו-מבט אסטרולוגי על תינוקות ספטמבר 2021 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכל הקוראות.
    בפוסט "הכוכבים יספרו" אני אסקור את מצב כוכבי הלכת החודש, ואתם תוכלו לקבל הצצה אסטרולוגית לאופי של ילדכם ולנטיותיו כבר משנות החיים הראשונות.

    אז המדור הזה מתחיל ברגל ימין, כי ספטמבר השנה מכיל בתוכו את כל חגי תשרי, וגם מבחינה אסטרולוגית לא חסרה פעילות. לפני שאתחיל לדבר על ההשפעות האסטרולוגיות עצמן, חשוב לציין שרגע הלידה הוא שקובע את המפה האסטרולוגית של הילד או הילדה. זה כאילו שהזמן נעצר, ומיקומי הכוכבים של אותו רגע בכיפת השמיים נותנים את השפעתם על חיי האוצר הקטן שלכם. מיקומים אלו ישפיע על עתידו ויעזרו בעיצוב חייו, אך בינתיים, בחזרה לספטמבר.

    תינוקות שייוולדו עד לתאריך ה-22 לחודש, המזל שלהם יהיה 'מזל בתולה'. בעוד תינוקות שייוולדו מתאריך ה-23 לחודש, המזל שלהם יהיה 'מזל מאזניים'. נתחיל דווקא מהאחרונים.

    בני מזל מאזניים - ילידי ספטמבר, ייוולדו בזמן של אחרי הירח המלא וזה יגרום להם עוד יותר לנסות למצוא חן בעיניי אחרים. זה בהשוואה למאזניים טיפוסיים, שהם ממילא חברותיים ואוהבי אדם. מאזניים שייוולדו החל מתאריך ה-27 לספטמבר, מרקורי במפת הלידה שלהם יהיה בנסיגה, ונסיגה זו דווקא תצביע על יכולת קליטה מעולה וכנראה גם על ציונים גבוהים. מה שכן, בד בבד יכולות להיות בעיות של קשב וריכוז. בנוסף המאזניים הקטנים שלכם יהיו אינטליגנטים, מתקשים לקבל החלטות, בעלי חוש צדק מפותח ואנרגטיים בצורה יוצאת דופן.

    לגבי תינוקות שייוולדו עד לתאריך ה-22 לחודש, אודותם היקום מספר סיפור אחר. בני מזל בתולה של ראש החודש ואמצע החודש יהפכו לחובבי ציור, אומנות, עיצוב, או כל סוג אחר של יצירה והבעה עצמית. הכוכב נפטון הוא הדומיננטי במפת הלידה שלהם. בתאריך ה-7 לחודש, בראש השנה, יתקיים מולד ירח חדש ומקסים. קומץ הימים סביב מולד ירח זה יאפיין תינוקות יותר שקטים ורגועים. תוסיפו לכך את הענווה הטבעית הקיימת אצל הבתולות ותקבלו ילדים מאוד שלוים, ובעלי יכולת להעסיק את עצמם, שזה תמיד טוב.      

    הזמן של ה-10 ועד ה-12 לחודש ינציח במפות הלידה של הקטנים גם נוכחות דומיננטית של מזל עקרב. בני מזל בתולה שייוולדו בזמן זה יהיו יותר אסרטיביים ביחס לשאר ילידי ספטמבר, ועניינים זוגיות ויחסים יעסיקו אותם יחסית מגיל צעיר. תינוקות שיגיעו בין ה-15 ועד ל-18 לחודש, לעומת זאת, ייתכן שייוולדו לנסיבות משפחתיות מורכבות וכבר מגיל צעיר יהיה להם צורך בכישורי אדפטציה טובים. בחלק מן המקרים חוויות אלו יכינו את הקטנים שלכם לקריירות נחשבות ומעניינות בעולם הגדול.

    בני מזל בתולה שיגיעו רגע לפני המעבר למזל מאזניים, באזור ה-19 ועד ה-21 לחודש, יתאפיינו בתכונות אופי מעט שונות. קטנטנים אלו נולדים בזמן הירח המלא של החודש, אבל זה כמובן לא אומר שהם יהפכו לאנשי זאב בבגרות. מה שהיקום כן מנסה לומר בכך, זה שילדים אלו מצד אחד יהיו מאוד מפוזרים, ומצד שני מאוד מקסימים ובעלי יכולת להמיר אנשים לצידם. הצלחה בלימודים לא נמצאת במקום הראשון עבורם, אבל שלא יהיה לכם ספק שהם ימצאו דרך להצליח בבית הספר של החיים.         

    באופן כללי, רוב בני מזל בתולה שייוולדו החודש מבטיחים לגדול ולהפוך לילדים מנומסים, אדיבים, מסודרים, אחראים, בררנים בענייני אוכל, קצת מפוזרים, ביישנים אך חברותיים ולמרות ניסיון לא להראות זאת מאוד רגשנים.      

    עד כאן פוסט "הכוכבים יספרו" לחודש ספטמבר.
    אם אתן מצפות בהמשך השנה, אז דבר ראשון "מזל טוב!" ודבר שני, יהיו איתי כאן גם בפעמים הבאות. מוזמנות לפנות אליי אם ברצונכן לקבל מבט יותר מעמיק על המתנה הנפלאה שהיקום אירגן עבורכן.

    www.facebook.com/gurastro
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה