היי אני ממש אשמח לשמוע חוות דעת על פרוברה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האם פרוברה עושה תופעות לוואי
2 תגובות
עמוד 1
  • זה יהיה מוזר אם הם לא היו...

    מערכת hematopoiesis: עלייה במספר תאי דם לבנים וטסיות דם בפלסמה.

    מהמערכת האנדוקרינית: סימפטומוקומפלקס איצנקו-קושינג (השמנת יתר, פנים בצורת ירח, אוסטאופורוזיס, הפרעה במחזור החודשי, striae של צבעים שונים, hirsutism, בצקת בגפיים התחתונות, ירידה בתפקוד המיני, היפרפיגמנטציה של העור במקומות של חיכוך, היפוקלמיה), decompensation של סוכרת, glucosuria, galactorrhea, ירידה בסובלנות לגלוקוז, שינוי במשקל הגוף.

    ממערכת גניטורינרי: שינוי הליבידו, anorgasmia, dysfunctional דימום הרחם (לא סדיר, שופע, דליל), amenorrhea, שינוי הפרשות מהנרתיק, שחיקת צוואר הרחם, anovulation ממושך, mastodynia, רגישות של בלוטות החלב או החזה, כאב בבטן התחתונה, דלקת הנרתיק, רגישות מוגברת של הפטמות של בלוטות החלב או החזה. כאשר נעשה שימוש בגינקולוגיה - סרטן צוואר הרחם, סרטן השד, חוסר התאוששות פוריות, הריון לא מתוכנן, הנקה מופחתת, גושים בשד, חותמות בבלוטות החלב או פריקה מדם מן הפטמות, galactorrhea, היפרפלזיה של הרחם, דלקות גניטורינריות, ציסטות בנרתיק, כאבים בבטן התחתונה, הפרשות מהנרתיק, שחיקת צוואר הרחם, anovulation ממושך, mastodynia, רגישות מוגברת של הפטמות של בלוטות החלב, dyspareunia.

    ממערכת העצבים: בלבול, אופוריה, נדודי שינה, נמנום, דיכאון, סחרחורת, כאב ראש, ירידה ביכולת הריכוז, עצבנות מוגברת, עייפות מוגברת, תגובות כמו אדרנרגי (כגון רעידות ידיים, הזעה, התכווצויות של שרירי השוקיים בלילה), התקפים טוניק או קלוני; paresthesia, שיתוק, שיתוק של עצב הפנים.

    מערכת הלב וכלי הדם: שבץ, אוטם שריר הלב, אי ספיקת לב כרונית, התקפי פעימות לב, טכיקרדיה, הפרעות תרומבואמבוליים (כולל.

    מצד איבר הראייה: קטרקט סוכרתי, הפרעות ראייה, פקקת כלי דם ברשתית.

    ממערכת העיכול: עצירות, שלשולים, יובש של רירית הפה, בחילות, הקאות, תפקוד כבד לקוי, צהבת, שינויים בתיאבון, כאב ואי נוחות בבטן, גזים, שינויים בתיאבון.

    מן העור ורקמות תת עורית: אקנה, התקרחות, hirsutism, גירוד, פריחה, אורטיקריה.

    מצד המערכת החיסונית: תגובות רגישות יתר (אנפילקסיס ותגובות אנפילקטואידיות, אנגיואדמה).

    אחרים: בצקת / שימור נוזלים בגוף, אסתניה, חולשה, התעלפות, היפרתרמיה, היפרקלצמיה, כאבי גב ומפרקים; אוסטאופורוזיס, כולל שברים בעצמות אוסטאופורטיות; קוצר נשימה, החמרה של אסתמה הסימפונות.

    תגובות מקומיות: דחיסה באתר ההזרקה, שינוי צבע העור באתר ההזרקה, מורסה סטרילית.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה