כאבי גב בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,
    רציתי לשתף אתכן שלאחרונה סבלתי במיוחד מכאבי גב בהריון, שהתחזקו מאוד לאחר סוף השליש הראשון של ההריון. (כאשר גם לפני ההריון היו לי כאבי גב די קשים בתקופות מסוימות). וחיפשתי איך אוכל להקל על הכאבים ולא ידעתי כבר מה לעשות אחרי שניסיתי כמה דברים שלא עזרו. לא רציתי לקחת כמובן משככי כאבים יותר מדי זמן אז הייתי צריכה משהו שממש יטפל בכאבים ולא רק יעביר זמנית מבלי לטפל. ואז נתקלתי במאמר שהמליץ על דיקור סיני והחלטתי לנסות למרות שחששתי. ולא האמנתי עד כמה זה יעזור, זה היה פשוט מדהים והעביר את הכאבים עד עכשיו שאני כבר בשבוע 35! אחרי 3 טיפולי דיקור סיני, ואחרי שעברתי לשינה עם כריות נוחות ומותאמות להריון (כפי שהומלץ במאמר שקראתי), כל הכאבי גב עברו לגמרי!
    אז רציתי לשתף אתכן במאמר שקראתי שתוכלו גם אתן אולי לטפל בכאבי הגב בהריון שלכן:
    https://www.girls-world.co.il/pregnancy-back-pain/
    אם זה יעזור למישהי כמו שזה עזר לי - עשיתי למעשה את שלי :) מקווה שעזרתי לכן!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה