הצקות בין אחים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • האמצעי שלי כל הזמן נכנס למריבות עם אחיו הגדול, מציק לו כשהוא עסוק ומנסה למשוך את התשומת לב שלו, בעיקר בצורה שלילית. הבעיה היא בעיקר בזמן האחרון כשהגדול יושב להכין שיעורי בית ואח שלו כל הזמן מנסה להתערב ולהפריע לו. ניסיתי לקחת אותו לשחק איתי בזמן שהגדול עושה שיעורים, אבל בגלל שהוא יושב בשולחן במטבח, קשה לי לשמור על השקט בשבילו ולהרחיק את אח שלו. השאלה היא אם עדיף שאני אשים לגדול שולחן כתיבה בחדר שלו או שאני אמצא פיתרון אחר? זה אמנם ייתן לו שקט, אבל אז אני לא אהיה כל כך זמינה לעזור לו עם מה שהוא לא מבין שבגלל זה רציתי שהוא ישב במטבח... חוץ מזה, שולחן תופס המון מקום בחדר, אבל אם זה יעזור, אז כדאי - זה יעזור לדעתכן? ומה עם שולחן כתיבה לילדים כמו הדגם "יאן" שפה https://www.housein.co.il/catalog.asp?cat=6 שהוא ממש קטן ונראה לי מתאים לחדר - הוא נראה לכן מספיק גדול בשביל הילד או שיהיה לו צפוף? עוד רעיונות אולי איך לפתור את הבעיה?
2 תגובות
עמוד 1

  • בואו והתקדמו! למאגר משרות- דרושים מרכז, עבודה מהבית -
    https://www.avoda-mehabait.co.il/
  • דרושים לעבודה מהבית - אנחנו מגייסים לעבודה מהבית בקלדנות, תמלול, והזנת נתונים/תוכן
    לפניות וליצירת קשר נא לפנות בוואטספ למספר 050-2322173

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה