התייעצות לאחר סבב 1 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לאחר סבב ראשון של הקפאת ביציות. מאוכזבת. בת 36.5. בדיקת amh לפני שנה - 1.9, וestradiol-180 fsh - 10. לא ידוע לי על רזרבה שחלתית נמוכה. במעקב זקיקים 3 ימים לפני השאיבה נצפו 11 זקיקים, בדיקות דם באותו יום: estradiol-12,190. Lh-0.8. Progesterone-3.57. Fsh-36.9. (במעקב קודם שבוע לאחר תחילת הזרקה ו 8 ימים מתחילת ווסת: 14 זקיקים, גודל 13, יחסית אחידים. בדיקות דם שנעשו 3 ימים קודם לכן: estradiol-752. Progesterone-1.83. Lh-0.5). פרוטוקול: בין היום 1-3 לווסת: 3 כדורי אסטרופם ביום. יום 4-6 גונאל 450, יום 7-14 גונאל 375 ואורגלוטרן. יום 15 אוביטרל ויומיים למחרת שאיבה. ביום השאיבה הרופא ראה 16 זקיקים בגודל המתאים. לצערי הרב, שאבו רק 6 ביציות, 5 הוקפאו. הרוב היו ריקים לדבריו. מדבר על רזרבה שחלתית נמוכה, מציע בסבב הבא להשתמש בתוספים (deha, q10) ושינוי פרוטוקול. האם סביר שאכן מדובר ברזרבה שחלתית נמוכה ועל בסיס ההנחה הזו לקבוע פרוטוקול? ייתכן שבייצתי ולכן רוב הזקיקים היו ריקים? האם סביר שכן היו ביציות אך לא השתחררו בשאיבה? האם בדוח המעבדה מופיע איזה נוזל הופיע בזקיקים (שקוף/אדום)? אציין שבתחילת הווסת לא בוצע אולטרסאונד זקיקים, במעקבים לא קיבלתי כלל דוחות מעקב (נאמר בעל פה כמה זקיקים ומה הגודל המקסימלי), ובדיקות פרופיל הורמונלי לפני שנה ו 3 חודשים, לא התבקשתי לחזור עליהן. האם תקין? כדאי כעת לעשות שוב amh? מתנצלת על אורך הפניה. מודאגת
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה