בן חודשיים וקצת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי, אשמח לדעת באיזה גיל אתם ממליצים להתחיל ללמד תינוק להרדם בעצמו?
    הכוונה שלי היא לא להרדים על הידיים/מנשא/הנקה וכו, ולהעזר בשיטה של להרגיע ולהחזיר למיטה עד שנרגע ובהמשך לומד.
    הבן שלי בן קצת יותר מחודשיים וזה מרגיש לי שהוא צעיר ולא בשל לזה. מצד שני, הוא מתעורר ממש בקלות ולא ישן יותר מ-20 דקות בכל פעם במהלך היום, ואין לי ספק שגם זה לרעתו כי הוא זקוק ליותר שינה ביום. אם כי הוא רגוע ולא נראה שזה מאד מפריע לו, אנחנו פשוט עוזרים לו לישון אז כנראה זה איכשהו בסדר עבורו.. בלילה ישן כל הלילה...
    אשמח לדעתכם, תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • היי בתיה,

    אני מתחילה בתהליך הקניית הרגלי שינה עצמאיים החל מגיל 5 חודשים.
    בגיל 5 חודשים יש הרבה יותר מוכנות של התינוק להתחיל להירדם עצמאית, זה כבר לא עובר קטן, הורמון השינה ברמות מקסמיליות ויש יותר מוכנות של ההורים להתחיל בשינוי.

    עד אז מדובר בצורך, צורך בעזרה וצריך לעזור לתינוק להירדם.

    רצוי לגוון בדרכי העזרה על מנת שהתינוק לא יתחיל להתרגל לצורה מסויימת שאולי כבר לא תשפיע ויהיה לו קשה יותר להירדם.
    בימים בהם את מרגישה שהוא נינוח את בהחלט יכולה לנסות לעזור לו להירדם בעריסה שלו בעזרת נענוע עדין, מגע, קול, ״רעש לבן״ וזאת על מנת שיחווה הרדמה גם בעריסה ולא רק מחוצה לה.

    השינה של ניו בורנס נועדה להיות קלה. מדובר בצורך הישרדותי.

    אפשר בהחלט לנסות לשפר את השינה באמצעות הקפדה על מס דגשים:

    1. חשוב לוודא שהתינוק מושכב לישון שבע אבל גם לאחר שהוציא גרעפס.

    2. חשוב לוודא שהחיתול נקי.

    3. חשוב לוודא שהתינוק מושכב לישון כשהוא לא עייף מדי שכן אז הסיכוי שיירדם בקלות ויישן שינה איכותית יורד (בשל הצטברות אדרנלין). בגיל חודשיים ניתן לדבר על זמני עירות קצרים בין שינה לשינה- בערך שעה עד שעה וחצי של עירות.

    4. חשוב לייצר תנאים טובים להרדמות: לפני כל הרדמה לצמצם גירויים, לשמור על הורדת הילוך, החשכת החדר. להקפיד על מס פעולות קבועות לפני ההרדמות כך שיבין שהגיע הזמן שלו לישון.

    5. יש תינוקות הזקוקים לעיטוף כדי לישון טוב יותר. במידה ואת מבצעת עיטוף חשוב שהעיטוף לא יהיה חזק מדי ושהרגליים יוכלו לנוע בחופשיות יחסית וזאת על מנת שיהיה לתינוק קל להוציא גזים.
    מקווה שהצלחתי לענות לשאלתך.

    גדלי אותו בהנאה ונחת.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה