ביוץ לאחר אוביטרל - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לקחתי כדורים לביוץ במשך 5 ימים וביום חמישי האחרון נמצא זקיק של 22 מ"מ ובאותו רגע הרופא הזריק לי את האוביטרל ואמר שביום שישי(אתמול 3.12) לקיים יחסים/לבצע הזרעה כדי לחזק את הסיכויים ביצענו גם ביום רביעי וגם בחמישי בערב. בבוקר שישי קמתי עם תחושת אי נוחות וכאב כאילו בייצתי אבל לא הספקתי להזרעה וקיימנו יחסים רק בלילה- 14 שעות אחרי מה שנראה לי שהיה ביוץ. יכול להיות שפיספסנו ותזמנו לא טוב או שאם גם ביצענו לפני אז עוד יש סיכוי? אציין שהיום-שבת- לא מרגישה משהו מיוחד כמו בימים האחרונים שלפני ההזרקה ואחרי ההזרקה..ייתכן שכן נתפס וארגיש את זה בעוד כמה ימים? תודה מראש לעונים/עונות:)
1 תגובות
עמוד 1
  • אם תרגישי משהו, יעברו לפחות 3 שבועות מהיום של הקליטה. אני הרגשתי בחילה עד כדי עילפון כשזה קרה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה