התייעצות לגבי הריון עם שני שקים שאחד מהם קריש דם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב בנות , אני בלחץ נוראי ומנסה לחשוב חיובי זה הריון שני שלי והיו לי כמה ימים של הפרשות חומות ולאחר מכן נייתה לי הפרשה דמית טריה רצתי לבריאות האישה להיבדק והרופא אמר לי שזה עובר ללא דופק שבוע 4+5
    ושצריך מיידי להפסיק את ההריון ולעשות גרידה .
    לא הייתי מוכנה לשמוע יותר מילה חזרתי הבייתה שבורה ומרוסקת והחלטתי בערב לנסוע לחדר מיון יולדות לעבור עוד חוות דעת ובדיקה ושם אמרו לי שיש שני שקי הריון אחד מהם עם קריש דם מתאים לשבוע 7 והשק השני ריק ומתאים לשבוע 5 שזה תקין .. אין צורך כרגע בהפלה טו משהו יש סיכויים ושאני יחזור לus חוזר עוד שבוע בערך למי היה את המקרה בזה תעודדו טסתי שהכל בסדר ושיש סיכוי טוב לשמור על 2 השקים ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה