מנסים להכנס להריון ללא הצלחה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום בנות. רוצה לשטף כי אתן נשים שמנות להרות ורק אישה במצב דומה יכולה להבין אחת את השנייה. אני נשואה אמא ל5 ואני בת 43 כן אני יודעת שיש כאלה שיגידו יש לך כבר מה את רוצה עוד. כן אנחנו רוצים עוד והקטן שלנו כבר בן 7 ואחריו היו עוד 2 הפלות של עוברים שלא התפתחו נפלו באופן טבעי. נגשנו לרופאה שנתנה כדורים לדחיית ביןץ כי רני שונות נידה והווסת קצרה 24-26 יום. וכלום, נכון הווסת עם הכדורים הגיעה אחרי 29 יום אבל ללא הריון וכל פעם שאת עושה בדיקה ואומרת אולי היום ואין כלום וגם למחרת אין כלום את מנסה לראות אולי מסתתר שם איזשהו פס ורדרד בהיר איזשהו פסון קטן שיתן לך תקווה וכלום פשוט כלום. אני מבינה שנושא הגיל הוא מאוד מכריע אבל הבעיה היא שהרצון שלי לא מעוניין לספור את הגיל שלי. אחרי כדורים השלב הבא זה הפרייה ולשם אין לי רצון להגיע כי גם שם התחזית קודרת וכל פעם מזכירים לך את הגיל.מקווה שה' יסכים להכנס איתנו לשותפות פעם אחרונה ולתת לנו הריון ולצאת ממנו בידיים מלאות עם תינוק בריא ושלם. מחילה על הבכיינות פשוט הייתי חייבת לשתף. ומאחלת לכל הרוצות להכנס להריון המון הצלחה ושתזכו לחבוק תינוק חי בריא ושלם במהרה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה