תת פעילות בלוטת התריס בהריון (מחלת האשימוטו) - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    רציתי לשאול אם יש כאן נשים שהיו בהריון וסבלו מתת פעילות בבלוטת התריס והתחילו טיפול רק אחרי הכניסה להריון? הכל הכל היה תקין? באיזה שבוע התחלתן את הטיפול באלטרוקסין? כמה חריגים היו המדדים?
    ממש בסמוך לכניסה שלי להריון גילו לי תת פעילות קלינית של בלוטת התריס (tsh 104!! וt3 וt4 נמוכים מהנורמה) התחלתי את הטיפול באלטרוקסין בערך שבוע לאחר הכניסה להריון (כלומר שבוע 3 ) אבל לקח בערך חודש וחצי עד שכל המדדים היו תקינים. כל המחקרים מראים על כך שמחסור בהורמוני בלוטת התריס בשליש הראשון פוגעים בהתפתחות המוחית של התינוק ויכולים לגרום לירידה בis ואפילו פיגור שכלי. הם יש מישהי שהיה לה בעיה דומה והילד בריא והכל היה בסדר בסוף? ממש אשמח לשמוע עוד מקרים כי הרופאים לא יודעים מה להגיד לי לגבי זה ולגבי הסיכונים. תודה ענקית!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה