ילד מתעורר בלילה ועובר לישון ליד הדלת של ההורים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • כל ערב אני משכיבה את הילד שלי בן השנתיים לישון. כשאני שוכבת לצד מיטתו(מיטת מעבר) ושרה לו שירים מקריאה לו סיפורים עד שהוא נרדם ואז אני הולכת .כשאני הולכת לישון אני נועלת את הדלת של החדר שלי . באמצע הלילה הילד מתעורר בוכה. בהתחלה הוא בכה דיי הרבה וניסה לפתוח את הדלת של החדר שלי עד שהוא פשוט התחיל לקחת את השמיכה שלו שם שמיכה קטנה על הרצפה עוד אחת על עצמו ונרדם ליד הדלת של החדר שלנו . אני לא מתכננת להכניס אותו למיטתי. יש לציין שעד לפני חודשיים הוא ישן לידי וכשאני הלכתי לישון הוא גם הלך .לאחרונה אני משכיבה אותו מוקדם יותר בסביבות ה9 בערב.מה אני יכולה לעשות כדי שישאר במיטתו ויתרגל לשינה לבד.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי,

    את מתארת מצב בו המתוק חווה שינוי מאוד גדול בהרגלי השינה שלו, ממצב שהיה ישן איתך החלטת להרגיל אותו לשינה במיטה שלו וזה אכן מצוין ומבורך בעיני :)
    העניין הוא שאת צריכה להסתכל על העובדות מנקודת המבט של הילד שלך:

    בתחילת הלילה הוא נרדם עם המון עזרה, כלומר: אין לו יכולת הירדמות עצמאית וכל עוד זה המצב את צריכה לקבל בהבנה כל התעוררות בלילה.

    אני בעד הקניית הרגלי שינה עצמאיים בצורה מאוד הדרגתית שמקנה ביטחון ולצערי מה שקורה בלילה לא מקנה לילד ביטחון, אלא להיפך. תחשבי שהוא מתעורר בלילה ולא יודע להחזיר עצמו לישון (הרי זה הגיוני כי לא יודע להירדם עצמאית) ואז מה קורה? הוא מצפה לקבל בדיוק את אותה עזרה שקיבל בתחילת הלילה והוא לא מקבל זאת ולא רק שלא מקבל זאת הוא נתקל בדלת סגורה וזה לדעתי גם מרחיק את היכולת שלו להיכנס בכיף וברוגע למיטה שלו בתחילת הלילה ומרחיק את היכולת שלו להתיידד עם המיטה שזה השלב הראשון והחשוב כשרוצים להרגיל ילדים להירדמות במיטה שלהם ולהירדמות עצמאית.

    מה שאת צריכה לעשות כדי שיישאר במיטתו ויתרגל לשינה לבד זה לבסס לו הרגלי שינה עצמאיים עם ביטחון והבנה שכל עוד הוא זקוק לעזרה הוא יקבל אותה עד שלגמרי יוכל פשוט להחזיר עצמו לישון במיטה שלו.
    בשיטת ״לילה טוב״ יש בנייה הדרגתית ומדויקת של היכולת הזו, לא יכולה לפרט כאן כי מדובר בתהליך שנמשך בממוצע כחודשיים אבל בגדול אגיד שאני ממליצה לך להתחיל בזה שהילד יקבל מענה כשהוא מתעורר בלילה באמצעות הגעה אליו והחזרתו למיטה כדי שיבין שגם כשמתעוררים חוזרים לישון במיטה ולא על הרצפה.
    מענה עקבי וברור תוך כדי התקדמות בהקניית הירדמות עצמאית בתחילת הלילה יעזור לו לישון כל הלילה במיטה שלו.
    בהצלחה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה