מישהי יודעת איך מפענחים בדיקת דם? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • עשיתי בדיקות דם,ויש בדיקה אחת שמדאיגה אותי מאוד.

    רשום לי לימפוציטים 46.20% כלומר מעל לנורמה.מישהי יודעת מה המשמעות.
    שאלה נוספת איך מזהים את תוצאת הבטא?מה רשום?כי אין לי שום בדיקה שרשום בה בטא.
7 תגובות
עמוד 1
  • היי..
    קצת מידע על הלימפוציטים:
    בבדיקה זו בודקים את מספרם של הלימפוציטים בדם. לימפוציטים הם תאי דם לבנים בעלי תפקיד עיקרי במערכת החיסון. יש כמה וכמה סוגים של לימפוציטים, ולכל קבוצה תפקיד ייחודי. למשל, לימפוציטים מקבוצת תאי B אחראים על החיסון באמצעות נוגדנים וחלבונים אחרים. חלק מתאי B משמשים כתאי זיכרון (memory cells) ומסייעים בייצור מהיר ויעיל של נוגדנים כאשר חודר לגוף פולש זר שכבר גרם למחלה בעבר. חלק אחר מתאים אלו משמש כתאי פלסמה (plasma cells) המהווים מעין בית חרושת לייצור נוגדנים. לימפוציטים מקבוצת תאי T אחראים על תהליכי פיקוח ובקרה של מערכת החיסון. למשל, תאים מקבוצה T סייענים (Th ? T helpers) המכונים גם CD4 cells (ראו שם) משמשים כתא שמפקח על מרבית הפעילויות של מערכת החיסון. הוא מווסת את המערכת כך שתתקוף בצורה יעילה פולשים זרים, אך שלא תתקוף את תאי הגוף עצמו. תא זה הוא התא שנפגע במידה הרבה ביותר על-ידי נגיף ה-HIV, וכאשר מספר תאים אלו יורד בעקבות זיהום בנגיף לפחות מ- 200 תאים לממ"ק דם, יש עליה ניכרת בסיכון לזיהומים ולהתפתחות מחלת האיידס. מלבד תאים אלו קיימים גם תאים המכונים תאי T מדכאים (Ts - T supressor cells) או תאי CD8 שתפקידם העיקרי הוא בלוחמה בתאים הנגועים בזיהום נגיפי ובתאי סרטן. לימפוציטים אחרים משמשים כתאים הורגים "טבעיים" (natural killer cells) ומסייעים גם הם בתקיפת תאים זרים, תאים הנגועים בזיהום נגיפי ובתאי סרטן. שיבוש במספרם של הלימפוציטים או בתפקודם עשוי לגרום מצד אחד לתת-פעילות של מערת החיסון ולעליה בסיכון למחלות זיהומיות, ומנגד לפעילות יתר של מערכת החיסון העשויה להתבטא באלרגיה או במחלת חיסון עצמי. זיהומים בנגיפים מסוימים, כמו בנגיף האפשטיין - באר (EBV), עשויים לגרום לשינוי בצורת הלימפוציטים המכונים במקרה זה לימפוציטים אטיפיים (לא טיפוסיים).

    ואם הם מעל הנורמה..אני לא יודעת מה זה אומר, כדאי שתשאלי רופא.
    בדיקת בטא: BHCG ולידו עוד מילה..אני בטוחה שתזהי.
    בהצלחה.
    נשיקות,בייבי...
  • מקווה שזה יעזור
    http://www.infomed.co.il/myTest.asp

    תפילה קטנה אישית...
    ליושב שם למעלה-תן לכולנו את הכוח להיות מאושרות בחלקנו אופטימיות וסבלניות , הצלח דרכנו ונסיונותינו, ושלח ברכה עלינו, אמן.
  • יקירה,
    אשמח לעזור, כשיש לימפוציטים לפעמים מעיד על אזישהי מחלה ייתכן מאוד אולי דלקת עדיף שתתיעצי עם הרופא אבל זה ערך לא רציני וחוץ מזה זה ערך נמוך לנורמה בכל אופן בטא יופיע לך במילה (BETA-HCG) בהצלחה חמודה

    אמא של אושר, ואנחנו רוצים הריון שני
  • עשיתי בדיקת דם ולא הבנתי את התוצאה מישהי יודעת לעזור?
    2936.0 IU/l זה התוצאה
  • בדיקת דם להריון
  • אם זה ערך של bHCG
    אז משמעותו שאת בהריון.
    כדאי לפנות בהקדם לוודא את מיקום ההריון ואת תקינותו.

    בהצלחה !
  • תודה רבה!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה