השתרשות????? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • מתי יש אם בכלל את ההפרשות של ההשתרשות?? באיזה שלב? במקום המחזור ? או לפני - כי עד כמה שידוע לי ההשתרשות קוראת 6-5 ימים אחרי ההפריה אם נעשתה?!
    אוף כמה שאלות
11 תגובות
עמוד 1
  • היי ניני, מה איתך מותק? נעלמת לי, חיפשתי אותך.....
    אני מבינה שאת אחרי הזרעה???
    הפרשות ההשתרשות אמורות להיות כמו שרשמת כ 5-6 ימים לאחר ההפריה, ברגע שהביצית המופרית יצאה מהחצוצרות לרחם ונדבקת לאחת מדפנות הרחם.
    כמובן שאם היה ביוץ מאוחר אז ההפריה הייתה מאוחרת וכך גם ההשתרשות.

    שלכן באהבה ....
  • הי מותק מה שלומך ?
    אני כאן כל הזמן אבל חוץ מלאחל לבנות מזל טוב לא הייתי פעילה החודש .
    האמת שחודש שעבר - אומנם לא עשיתי בדיקה אבל כפי הנראה ולפי דר אלנבוגן היה משהו קטנטן שנפל - ממש בניגוב וזה היה זוועה. ואחכ היתי חולה בשפעת עם חום וכו .
    הייתי אצל הדר בדיוק ביום הביוץ (במזל) אז ניסינו טיבעי למרות שאין ציפיות כי היתי חולה אז ולכן אני ממתינה בסבלנות בלי ציפיות (אלק) ונראה מה יהיה .
    אז זו הסיבה שרק קראתי את שכתבתן ופחות כתבתי לכן בעצמי.
    אנחנו עדין לא התחלנו טיפול כיוון שאלנבוגן לא היה בארץ כשהייתי אמורה להתחיל וגם אחכ השפעת המעצבנת.
    אבל יהיה טוב
    זה לא הגיוני שלא נצליח בסופו של דבר להביא ילד לעולם!!!!!!!!!!!!!1
    טוב , שפכתי- מה איתך???

  • אין מצב בעולם שלא יהייה לנו ילד משלנו עוד השנה !!! אין מצב !!!
    יש לנו רופא שנחשב לטוב מאוד בתחומו. ותקווה ואהבה עצומה ששמורה לנסיך/ה הקטנים שבדרך !!! נוצרנו מחומר שנקרא אמהות, לא??? אז ייקח קצת זמן אבל זה יגיע גם אלינו ובגדול !!!
    ממש רציתי לדבר איתך.... גם אני ניסיתי קצת להתנתק, כי פשוט אני נמצאת במצב המתנה כרגע אז אין הרבה מה לחדש, אז אני רק מנסה לענות פה ושם לבנות...
    ממי, לא הבנתי את " היה משהו קטנטן "... הריון כימי ???? את יודעת, גם במצב של שפעת הביוץ עדיין פעיל וטוב, זה לא פוגע באיכות, מתי את צריכה לא לקבל שוב ??.
    לפני שבועיים התחלתי טיפול הפריה, עד עכשיו לקחתי איזה הורמון מדכא ביוץ ומחר אני הולכת שוב לאלנבוגן ואני מתחילה לקחת את ההורמון השני שגורם לביוץ ובע"ה אם הכל יתנהל כמתוכנן עוד 10-12 ימים תהייה שאיבה ואח"כ החזרה. יאללה רק שיעבור כבר הזמן, השבועיים האלו עברו לי כמו חודשיים....

    שלכן באהבה ....
  • את צודקת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    משהו קטנטן - זה כנראה עובר שנפל - היו לי התכבצויות בבטן ואחכ בשירותים בניגוב יצא לי גוש ריר בצבע סגול חום נמתח ( סליחה על הגועל) וממש משחתי אותו משם..........איכס !!!! וכמה שעות אחכ התחיל דימום חזק ומגעיל וארוך וכשסיפרתי לדר הוא אמר שכנראה התחיל משהו אבל הוא נגמר.
    אבל זה בסדר כי זה אומר שיש סיכוי!!!!!!!!!!

  • וואו, גם לי שהיה הריון כימי היה אותו דבר, ראיתי ממש מין שק הריון כזה וגושים מטורפים ומגעילים. אבל כמו שאמרת, זה רק אומר שהייתה קליטה, אז בע"ה מעכשיו זה צריך רק להישתפר עד להריון תקין ומושלם !

    שלכן באהבה ....
  • אמן אמן אמן
    טוב תעדכני מה קורה!!!!!
    שיהיה בהצלחה!!!!!!!!!!!!
  • היי ניני, מה איתך מותק? נעלמת לי, חיפשתי אותך.....
    אני מבינה שאת אחרי הזרעה???
    הפרשות ההשתרשות אמורות להיות כמו שרשמת כ 5-6 ימים לאחר ההפריה, ברגע שהביצית המופרית יצאה מהחצוצרות לרחם ונדבקת לאחת מדפנות הרחם.
    כמובן שאם היה ביוץ מאוחר אז ההפריה הייתה מאוחרת וכך גם ההשתרשות.

    שלכן באהבה ....
    היי עשיתמ הזרעה לפני 17 יום ולקחתי נרות אנדומיטרין במשך 15 ימים ועד עכשיי לא הופיע דימום בכלל יש מצב שלא נקלט ובגלל זה לא היה דימום של השתרשות?
  • המצב הנורמלי והתקין הוא שאין כל דימום.

    בהצלחה !
  • המצב הנורמלי והתקין הוא שאין כל דימום.

    בהצלחה !
    תודה יש עוד תקווה
  • היי שמי סי
    מה זה אומר הפרשות אחרי כמה ימים של הזרעה?
    והאם חייב להיות בהשרשה דימום?
  • מה הסיכוי להיכנס להיקלט יותר. נכון מהזרעה כפולה? להריון
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה