כמו שכבר הזכרתי יום ג' זה היום הצפוי למחזור אבל...אני חייבת לציין כמה דברים:
אני עצבנית בטירוף הכל מעצבן אותי, אוכלת שוקולד כאילו אין מחר ויש לי כאבים בחזה כמו לפני מחזור.
הסיפטומים יכולים להתאים או להריון או לפני מחזור לא?
אם אני אקנה עכשיו ערכה ביתית ואעשה אותה עוד היום ולא מחר בבוקר זה יהיה אמין? למרות שזה לא שתן של הבוקר ולמרות שעד יום שלישי זה 4 ימים.

טלי