שיניים אצל תינוקות- - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
2 תגובות
עמוד 1
  • שלום, נתתי לילד שלי איבופרופן בגלל כאבים מהשיניים, אני מקווה שעשיתי את הדבר הנכון
  • אז ככה, אולי חלקכם פחדתם מרופאי שיניים כשהייתם קטנים, מודה גם אני , אבל הילד שלי הוא סיפור אחר. יש לו ממש חרדה מרופאי שיניים בגלל שיננית שלטענתו הייתה ממש מפחידה ואני חושבת שהפחיד אותו יותר שהוא דימם והרעש של המכונות היה טיפה מלחיץ. הוא לא מוכן ללכת יותר לרופאי שיניים ואני ממש דואגת שנפספס דברים שיכלנו לטפל בהם ואני גם לא רוצה שתצטבר לו אבנית אם זה הולך להמשיך כמה שנים ככה. הוא ממש ממש מתנגד ואני מתחילה לחשוש שזה יתקע לו אם הוא לא יפגוש רופא שבאמת ישנה את התפיסה שלו והחוויה שלו מרופאי שיניים. לכן אני ממש אשמח להמלצה על רופא שיניים באשקלון( https://drevelina.co.il ) לילדים שיודע איך להפוך את הטיפול לנחמד ולא מלחיץ, שיסביר על הכל וידע להרגיע ולהיות סבלני עם ילד שמאוד מאוד מפחד. תודה מראש חברים.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה