שאלה לגבי זרע - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בנות יקרות,

    אתמול אני ובעלי שכבנו בלילה ונשארתי לשכב ולא קמתי מהמיטה
    כל הלילה כמו שייעצו לי אך בבוקר כרגיל קמתי מהמיטה
    והרגשתי איך כל ה"זרם" יוצא החוצה על התחתון.
    האם יכול להיות שהכל יוצא ובגלל זה אנחנו לא נקלטים?

    אודה לכם על מידע מנסיונכן

    יום טוב
15 תגובות
עמוד 1
  • micmic היי, בוקר טוב לך.

    אז כך בקשר לשאלתך, אין לך מה לדאוג כמות הזרע שצריכה להכנס כבר ניכנסה, והיתר יצא. מספיק זרע אחד שבעזרתו בעזרת השם תכנסי להריון.
    וכשבעלך "גומר" תסלחי לי על המילה, אבל אין מילה אחרת. יש בחומר שלו המון המון המון זרעים ובקצת החומר שנכנס אלייך יש המון זרעים והיתר יוצא כמו שאמרת.

    אז ככה מתוקה שמזה אין לך מה לדאוג. את יכולה להיות רגועה.

    שיהיה לך יום טוב. ושבעזרת השם שבקרוב כל בנות ישראל שמצפות להריון יבשרו על הריון בקרוב. אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן.............................
    ריטהר
  • בוקר טוב,

    האם משהי יודעת (מדעית) שהשיטה הזו עובדת........??????
    לדעתי זה שטיות כי חוץ מלהרגיש "איכסה" אח"כ נראה שזה סתם .
    אם משהי יודעת אחרת אשמח שתתקן אותי

    מיכל
  • מיכ
    בוקר טוב עם הרבה פרפרים וציפורים בשמיים.
    מה שנוזל החוצה מהנרתיק הוא נוזל הזרע הצמיגי שעטף את תאי הזרע, תאי הזרע עצמם כבר מזמן בדרכם למשימה.
  • לפי מקורות שונים שקראתי:

    זרעים בריאים שוחים בנוזל נשי פורה (הכוונה היא להפרשה של הביוץ) לתוך הרחם והחצוצרות בתוך בערך עשר דקות רבע שעה. לפי חוקי הטבע הם שוחים כנגד כוח המשיכה, כלומר לכיוון למעלה ולא החוצה. אפשר לשכב עם רגליים למעלה, אבל לא הכרחי. מה שיוצא מתוך הגוף הוא נוזל הזרע שרוב הזרעים הבריאים כבר עזבו אותו והמשיכו פנימה.
  • העלית שאלה שאני שואלת את עצמי כל פעם...

    גם לי יש את הפחד שאולי אנחנו לא נקלטים בגלל שהכל יוצא למרות שהחצי מרים לי את האגן לכמה דקות..

    אצלנו יש גם בעיית זרע קלה אז אני לא יודעת אם זה תקין או לא..

    לכולם יוצא הזרע אחרי???
  • יציאת זרע לאחר קיום יחסים הינה דבר טבעי
    הנוזל שיוצא הינו הנוזל שעוטף את תאי הזרע לאחר שסיים את תהליך ההתנזלות הטבעי שלו בעוד תאי הזרע הפעילים מהירים מאוד וכבר בדרכם להפרות את הביצית.
    לנשים בעלות מנח רחם אחורי מומלץ לשכב על הבטן לאחר קיום יחסים וזאת בכדי שצוואר הרחם יטבול באמבט הזרע,
    לרוב הנשים יש מנח רחם קדמי ולכן שכיבה על הגב לאחר קיום יחסים מומלצת.
    את כיוונו של הרחם ניתן לגלות בבדיקה וגינלית או אולטראסאונד וגינלי.
  • מאיפה בדיוק הזרע נכנס לרחם? האם דרך צוואר הרחם או כל מקום בנרתיק?
  • למה כל בוקר יוצא לי גוש של זרע בלי שקימנו יחסים בלילה??
  • למה כל בוקר יוצא לי גוש של זרע בלי שקימנו יחסים בלילה??
    יכול להיות שאלו הפרשות שלך, ויכול להיות שזה זרע ״ישן״- לא הכל יוצא בבוקר שלמחרת, אז ייתכן שזה זרע מיחסים שקיימתם לילה לפני
  • אני ובעלי קיימנו יחסים
    האם אפשר להיקלט שאני הייתי עליו?
    כי כל השפיך היה בחוץ
  • היי יש לי שאלה שקצת מלחיצה אותי .. אני ובן הזוג שלי מנסים להכנס להיריון היום בבוקר קיימנו יחסים כמו שאמרו לנו יום כן יום לא ועכשיו הרגשתי נזילה ממש נוזל לי על הרגליים לא ראיתי את הצבע אבל הרגיש נורא נוזלי האם יכול להיות שבגלל זה אני לא מצליחה להקלט כי אני מנסה כבר 5 חודשים ולא מצליחה והרופאים אומרים שהכל תקין אצלי .. אני נורא לחוצה ולא יודעת מה לעשות צה הסיבה שיש נזילה ומה הסיבה שלא מצתיחה להקלט
  • היי יש לי שאלה שקצת מלחיצה אותי .. אני ובן הזוג שלי מנסים להכנס להיריון היום בבוקר קיימנו יחסים כמו שאמרו לנו יום כן יום לא ועכשיו הרגשתי נזילה ממש נוזל לי על הרגליים לא ראיתי את הצבע אבל הרגיש נורא נוזלי האם יכול להיות שבגלל זה אני לא מצליחה להקלט כי אני מנסה כבר 5 חודשים ולא מצליחה והרופאים אומרים שהכל תקין אצלי .. אני נורא לחוצה ולא יודעת מה לעשות צה הסיבה שיש נזילה ומה הסיבה שלא מצתיחה להקלט
    היי, גם אנחנו מנסים כבר כמה חודשים.. מתארת לעצמי שבמקרה שלי הגוף עוד לא "נגמל" לגמרי מהגלולות ולכן אולי אנחנו לא נקלטים. אולי גם במקרה שלך. בכל מקרה הלחץ אינו תורם וצריך להרבות בזוגיות בשמחה, באמונה ואהבה טהורה ובע"ה הכל יסתדר מלמעלה.
  • אני והבן זוג שלי קיימנו יחסים
    לאחר זה עמדתי והרגשתי בבטן כמו בועה כזאת
    ואז נזל הנרתיק נוזל וזה נזל כמו זרם
    מה זה הנוזל הזה ???
  • היי, גם אנחנו מנסים כבר כמה חודשים.. מתארת לעצמי שבמקרה שלי הגוף עוד לא "נגמל" לגמרי מהגלולות ולכן אולי אנחנו לא נקלטים. אולי גם במקרה שלך. בכל מקרה הלחץ אינו תורם וצריך להרבות בזוגיות בשמחה, באמונה ואהבה טהורה ובע"ה הכל יסתדר מלמעלה.
    הגוף לא זקוק לגמילה מגלולת, הרבה נשים נכנסות להריון מיג עם הפסקת הגלולות ואפילו כשמפספסות גלולה בטעות, לטוב ולרע הגלולות משפיאות רק כשלוקחים אותן וברגע שיש עיקוב או הפסקה בלקיחה ניתן להכנס להריון.
    בכל קיום יחסי מין כל חודש הסיכוי להרות הוא רק 15%-20% לכן אומרים לחכות שנה לפני בדיקות
  • אני מנסה כבר שנה וחצי להכנס להיריון ובמשך התקופה הזו כשאני ובן זוגי מקיימים יחסי מין מיד אחרי ובעיקר כשאני קמה גם אם זה אחרי כמה שעות יוצא לי מהנרתיק נוזל שאני חושבת שהוא הזרע ולכן אני לא נקלטת, יכול להיות מצב כזה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה