מרגישה ממש רע): - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הסיפור הוא כזה:
    קיבלתי מכתב פיטורים מהעבודה כי רציתי שיעסיקואותי בחצי משרה והם לא רצו.בקיצור עם מכתב הפיטורים הזה הלכתי ללשכת העבודה והגשתי בקשה לדמי אבטלה בביטוח לאומי ולאחר זמן מה קיבלתי מכתב מביטוח לאומי שלא הוכח שפוטרתי ובגלל זה לא מגיע לי דמי אבטלה, אלא רק אחרי 90 יום, החל מחודש ספטמבר.
    בזמן הזה הלכתי ללשכת העבודה בחולון ויש לציין שהייתה שם פקידה שממש לא בא לי לראות אותה אנטיפטית בצורה שלא תיאמן,רעה כזאת שלא אכפת לה כלום ושלחה אותי לכל מיני עבודות. ברגע שקיבלתי את המכתב מביטוח לאומי כבר הפסקתי ללכת לשם.
    מה שמעציב אותי זה שבעלי מקודם אמר לי שכדאי לי ללכת לביטוח לאומי ולפחות לקבל כסף על הזמן הזה. ולי ישר ירדו דמעות ונפלה עליי הרגשה ממש רעה בגלל זה. שממש אין לי כח ללכת לשם ואני מעדיפה להתחיל לחפש עבודה כמו שאני רוצה (חצי יום) ואין לי כוח לראות אותה ושהיא תתן לי עבודות..בקיצור..אני מרגישה ממש רע ויורדות לי דמעות כמו לא יודעת מה...בקושי יכולה להסביר את עצמי...

    http://www.holdthatpic.com/
3 תגובות
עמוד 1
  • היי....
  • היי מורני

    http://www.holdthatpic.com/
  • אין כמוני מבינה רק שלי אין מכתב פיטורים הייתי צריכה סתם לחתום 3 חודשים לפני שאני בכלל מקבלת משהו, ואחרי חודש וחצי של ללכת לחתום כול פעם ובדיוק כמו שאת מתארת פקידה כזו רעה מלאאאאאא עבודות שיחקתי משחקים עד שנמעס לי ואמרתי די זה לא יכול להמשיך כך הם אכן הרגו אותי שם לא היו לי כבר כוחות למלחמות וחוסר ההבנה שם זה פשוט היה נורא זה שחייבים לקחת כול עבודה לא משנה השעות וגם לא מענין שאני עם תינוק והרעיון היה שהתפטרתי כדי לגדל אותו במתוך בחירה והזכות שלי במדינה המפגרת הזו שנותנת לי מצד אחד את האפשרות הזו ומצד שני לא מתחשבת בכלל. כן כן המצב זוועה
    ******

    http://www.holdthatpic.com/]******************************************
    [img
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה