אחרי כריתת חצוצרות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני חדשה בפורום ובחרתי לכתוב כדי לקבל מעט עידוד. אני בת 32 ואחרי 2 הריונות חוץ רחמיים שבהם לצערי נאלצתי לכרות את שתי החצוצרות. הריון חוץ רחמי ראשון לפני שנה והשני ממש החודש. אני ממש מיואשת ומפחדת להמשיך את טיפולי IVF מחשש ששוב יהיה הריון מחוץ לרחם שישתרש בדופן החצוצרה שקרוב לפתח הרחם. אנא אם מישהי עברה מקרה דומה אשמח למילות עידוד ולתגובה מרופא הפורום תודה.
11 תגובות
עמוד 1
  • היי ויוי
    עברת דרך לא קלה, ואני מקווה שבקרוב מאוד תהרי באופן תקין. אין אפשרות להריון חוץ רחמי ב-IVF מכיוון שמחדירים לך את העוברים לתוך חלל הרחם ( ומשם הם לא יכולים ללכת לטייל בכל מיני מקומות לא רצויים) אז נראה לי שזה פתרון טוב עבורך.
    בהצלחה
    לילוש
  • לילוש, זה לא מדוייק לצערי שבהפריית מבחנה אין הריונות חוץ רחמיים...

    בכל מקרה, אני חושבת שהסרת החצוצרות, בהחלט משפרות את סיכוייך להריון תוך רחמי. אבל כדאי לך לשאול בפורום מקצועי..("פורום פוריות").

    אני לא יודעת, אם כבר התנסתם ב- ivf. אם לא, התהליך באמת לא נוראי.
    ואנחנו פה לשירותייך על כל שאלה שתהייה.

    מאחלת לך המון המון בהצלחה ושתשיגו בהקדם הריון תקין!

    קוקית

  • קוקיתי מאמי וויוי, זה נכון שזה לא חף מהריונות חוץ רחמיים, אך הסיכויים קטנים מאוד ב- IVF וגם כריתת החצוצרות עצמה מקטינה את הסיכויים,כך שהסיכוי קטן מאוד מאוד. דעתי בהחלט אינה רפואית ומסתמכת על דברים שקראתי בפורום, אז כדאי באמת לראות מה ד"ר ישי מפורום פוריות רפואי ירשום לך!
    תעדכני אותנו
    לילוש
  • ברוך הבא לפורום
    אופטימיות וחיוך וזה יצליח
  • קודם כול לא להיתייאש מתוקה בעולם הזה יש דברים שקשה לעקל אותם ולהבין למה הם מגיעים דווקא אלינו אבל יש בורא עולם שמשגיח על כול אחת מאיתנו ועם יש לך עדיין תקווה אפילו קטנה ביותר להיות אמא אז לכי על זה ועל תחשבי על כלום כי אין בעולם דבר יותר מקסים מלהחזיק תינוק בידיים. ישר כוח חמודה ושיהיה לך רק בהצלחה... עדן

    עדנוש
  • ויוי, ראית מה ד"ר ישי רשם לך
  • דוקא בהפרייה אחת התופעות לוואי זה הריון חוץ רחמי

    http://www.holdthatpic.com/.

    http://www.holdthatpic.com/.
  • היי! אני מצטערת שאת צריכה לעבור כל כך הרבה...אצלי גם אני לא יכולה להרות בלי IVF ולפעמים זה נראה קשה אבל באמת שזה מצליח בסוף ויהיה לך כמה ילדים שרק תרצי! אנחנו עכשיו עובדים על תינוק שני (הראשון גם בא מIVF אחרי כמה נסיונות). אם יודעים מה הבעיה, אז זה משפר בהרבה את המצב..תחשבי שהמכשול היחיד שלכם זה הכנסת העוברים לרחם (מה שאפשרי בIVF), ועכשיו הסיכויים מאוד קטנים לבעיות של הריון חוץ רחמי. זה לוקח זמן וסבלנות אבל זה עובד!!
  • היי ויוי
    עברת דרך לא קלה, ואני מקווה שבקרוב מאוד תהרי באופן תקין. אין אפשרות להריון חוץ רחמי ב-IVF מכיוון שמחדירים לך את העוברים לתוך חלל הרחם ( ומשם הם לא יכולים ללכת לטייל בכל מיני מקומות לא רצויים) אז נראה לי שזה פתרון טוב עבורך.
    בהצלחה
    לילוש
    לא הבנתי את התשובה אני ב ivf נקלטתי להריון והעובר גדל בחצוצרה .הריון מחוץ לרחם אז כן העוברים יכולים לטייל.
  • לאאחר כריתת חצוצרה , מתי אמור להופיע המחזור ? שוב
  • לאאחר כריתת חצוצרה , מתי אמור להופיע המחזור ? שוב
    היי , באם אשמח לשיתוף באם קיבלת תשובה על כך??
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה