בדיקת TPHA - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני בהריון, אמצע השליש הראשון. עשיתי בדיקת vdrl ויצאה שלילית, אך נתבקשתי לעשות בדיקה נוספת כי באותו הטופס היה tpha חיובי. בתוצאות הנוספות שוב vdrl יצא שלילי וtpha יצא גבולי. בטופס הפעם היה כתוב ששולחים את הבדיקה לאבו כביר לאימות. מה זה אומר? אני מאוד לחוצה מכל הבדיקה הזאת ורוצה לדעת מה הבדיקה אומרת ואיך התוצאות שלה יכולות להשפיע על ההריון? זה הריון שני שלי לאחר הריון קודם רגיל. מאוד חשוב לי לציין שיש לי זוגיות טובה עם בן זוג אחד. אולי יש קשר לתוצאות הבדיקה אם אני עובדת עם ילדים קטנים ? (לא מזמן היה לאחד מהם הרפס שפתיים). מחכה לתשובתך בדחיפות! !!!! בתודה מראש.
2 תגובות
עמוד 1
  • רונית שלום,

    vdrl ו- tpha - מדובר בשתי בדיקות שונות לנוגדני סיפיליס, או עגבת.
    VDRL הם נוגדנים לעגבת.
    TPHA היא בדיקה נוספת לעגבת שהיא ספציפית יותר.
    עגבת זו מחלת מין.

    תוכלי לקרוא על המחלה (ואולי אפילו להתעודד קצת) באתר זה, להלן הקישור:

    http://www.yoledet.co.il/tests-during-vdrl.asp

    מקווה שלא הלחצתי אותך
  • שלום אני נמצאת בשליש הראשון להיריון. בארץ עשו לי בדיקת TPHA סיפליס עגבת ויצאה שלילי ובארה״ב עשו לי את הבדיקה RPR סיפליס ויצאה חיובית אבל משתיהן לא הבנתי כלום רשום ששתיהם לא מאה אחוז אפשר לקבל פרטים? האם יש מקום לדאגה?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה