תנועות עובר כל הזמן או לעיטים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הי
    אני חושבת שלפני שבוע בערך הרגשתי תנועות ( אני בשבוע 20) אבל אני לא מרגישה כל יום תנועות אתמול הרגשתי פה ושם וגם היום ולפני שלושה ימים בכלל לא הרגשתי

    מה זה אומר ללכת לרופא ?
    אושר אמיתי לא ניתן להשיג, כי הוא כבר קיים...
    עלינו רק לפקס את העיינים ולהבחין בו ...
11 תגובות
עמוד 1
  • רק התחלת להרגיש את העובר, זה מאוד הגיוני שלא תרגישי כל הזמן גם אני לא הרגשתי את העוברית כל הזמן בשבוע שלך... לאט לאט תרגישי את התנועות יותר ויותר, והן יהיו יותר ויותר מוחשיות וחזקות... בעיקרון צריך לשים לב שהתנועות לא נפסקות משבוע 27 בערך. בשלב שלך זה עוד מוקדם!
    אבל תהני מהן......

    מחכה לבת הכי מתוקה בעולם....
  • זה לוקח זמן.. זה בהדרגתיות...
    עוד שבוע - שבועיים תתחילי להרגיש יותר
  • השאלה אם אני אחרי שהרגשתי את התנועות אמורה להתחיל להרגיש כל יום או שעדיין בגלל שמוקדם אני יכולה יום שלם לא להרגיש שום תנועה ( אולי אחת מתישהו)

    אושר אמיתי לא ניתן להשיג, כי הוא כבר קיים...
    עלינו רק לפקס את העיינים ולהבחין בו ...
  • בשלב כ"כ מוקדם לא צריך להילחץ. את לא אמורה עוד לספור תנועות...
    תהני ממה שאת מרגישה זה מדהים!

  • צבעונית יקרה!
    העובר שלך זז, השאלה היא אם את מרגישה או לא. כן, יכול להיות יום שלם שלא תרגישי אותו בשבוע שלך הוא פשוט קטן.... עוד מעט תתחילי להרגיש אותו בכל יום - גם לא בתדירות גבוהה ועם הזמן כשהוא יתפתח יותר תרגישי כמה פעמים ביום...
    בלי לחץ! הכל בסדר!!!!

    מחכה לבת הכי מתוקה בעולם....
  • צבעונית חמודה אני כמוך קצת מעלייך שבוע 21 וגם יש ימים שלא מרגישה את הנסיכה שלי אך אני יודעת שהיא בסדר כי לפחות פעם ביום היא דואגת להזכיר לי שהיא קיימתי בתוכי אם בדיגדוגים ותחושות עדינות ואם בדפיקות קצביות שהבנתי בפורום שאליו התנועות שלה ועכשיו גם התחילו טיפ'לה הבעיטות שזה כייף ועדיין עדין למשל אתמול כל היום הנסיכה השתוללה לי בבטן הגיעה שעת השינה רציתי שבעלי ירגיש היא סירבה להראות לו כבר יודעת מה טוב לה הקטנה מעכשיו
  • זה נשמע תקין לגמרי בשבוע שלך
  • אני התחלתי להרגיש תנועות בשבוע 19.
    עד שבוע 25 בערך היו ימים שלמים שלא הרגשתי כלום. זה נורמלי גמרי.
    לאט לאט התחלתי להרגיש ביתר תדירות וחזק יותר.
    היום אני מרגישה כמובן כל יום, והרבה. בדיוק ברגעים אלו יש לי מסיבת ריקודים עצבנית בבטן.

  • היי אני בשבוע 21 ועוד לא מרגישה בכלל את העובר , אמורה להתחיל לדאוג ? התור לרופא עוד שבוע וחצי
  • אני שבוע 29 ובקושי מרגישה תנועות מה לעשות אני נורא דואגת לפיצפון שלי??
    (יום שבת)
  • אני שבוע 29 ובקושי מרגישה תנועות מה לעשות אני נורא דואגת לפיצפון שלי??
    (יום שבת)
    ילא ברור לי אם לא התחלת להרגיש תנועות יותר חזקות או שהיה וירדו. בכל מקרה, השאלה היא אם יש לך שליה קדמית ( שאז מרגישים הרבה פחות) וכמו שאמרתי = האם יש שינוי או כל הזמן את מרגישה אותו חלש. יש נשים שמרגישות הרבה פחות ובכל מקרה, אם את שוכבת בשקט, מתרכזת ומצליחה להרגיש 3 תנועות ב-20 דקות - זה בסדר. גם אפשר לקחת משהו מתוק מרוכז: שוקולד או תמרים וזה בדרך כלל מעיר את העובר. אגב, מותר לעוברים לישון... והם ישנים הרבה! לא זזים כל הזמן. יש להם מחזורי פעילות - ערות ושינה כמו לתינוקות. כמובן אם הרגשת 3 תנועות ולא עברו 20 דקות את לא צריכה להמשיך לספור - הכל בסדר. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה