כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

המעבר לשעון קיץ ושנת הילדים

המעבר לשעון קיץ פחות קריטי מבחינת ההשפעות שלו על השינה של ילדינו לעומת המעבר לשעון החורף, אך בכל זאת יש ילדים שכן יושפעו מהמעבר ויהיו עייפים יותר מהרגיל בגלל המחסור בשעת השינה.
הכנו לכן מספר טיפים שיסייעו לכם לצלוח בקלות את המעבר. המשיכי וקראי...
זמן קריאה:
2 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

אז מה בכל זאת ניתן לעשות?

השאירו שעון אחד בבית שיהיה מכוון עדיין על שעון חורף, בימים הראשונים זה יפקס אתכם ויעזור לכם לא לגלוש ולמשוך את ההתארגנויות לשינה.

ביום בו מוחלף השעון – היום שבו מזיזים את מחוגי השעון, השכיבו את הילדים כרבע שעה לפני השעה בה הם רגילים בדרך כלל ללכת לישון. לא יזיק לשים לעצמכם תזכורת בנייד.

יום למחרת השינוי – כדאי לאפשר לילדים לנוח בצהריים. המנוחה תעזור להם להשלים את שעת השינה שהפסידו בלילה.

בימים שלאחר המעבר – הקפידו להשכיב את הילדים לישון בכל פעם רבע שעה לפני השעה בה הם רגילים לישון.
אם לדוגמה הם רגילים בשעה 20:00 לישון, אז השעה תהיה בשעון הקיץ כבר 21:00 לכן, התחילו בהשכבה בשעה 20:45.
אז: אם השעון הוחלף ביום חמישי לדוגמא, אז ביום שישי השכיבו את הילדים בשעה 20:45, ביום שבת ב 20:30, ביום ראשון ב 20:15 וביום שני ב 20:00.

שימו לב – השמש שוקעת מאוחר יותר ויש יותר שעות אור, אך זה עדיין לא אומר שהילדים שלנו לא יהיו עייפים. הקפידו להשכיב אותם בהתאם לסימני העייפות שהם מראים.

החשיכה יורדת – מאוחר יותר לכן קשה יותר להירדם. הורמון המלטונין המשרה שינה מופרש עם החשיכה (כלומר בעקבות שינוי השעון זה יקרה מאוחר יותר) לכן קשה יותר להירדם. במידה ויש בבית הרבה חלונות וניתן להשתמש בווילונות לצמצום כניסת האור מבחוץ אז עשו זאת, הקפידו לסגור את התריסים בחדר השינה כדי שלא ייכנס אור מבחוץ.

מאחלת לכם הסתגלות קלה ומהירה,
ושיהיה לכולנו קיץ נעים וקריר עם מלא שינה טובה

דנה קרסיס, יועצת שינה לתינוקות ופעוטות. עובדת בשיטת “לילה טוב”, באמצעות תהליך הדרגתי, מכיל ומדויק הכולל מתן מענה תמידי ומיידי לבכי ניתן להגיע לשינה רציפה, טובה ואיכותית שכל-כך חשובה להתפתחות התקינה של ילדכם וכמובן שלא פחות חשובה גם לכם, ההורים.

054-4270222
[email protected]
www.goodnightbaby.co.il
לפייסבוק של דנה קרסיס

כתבות הכי נצפות בקטגוריה

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן