כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

מדוע כדאי להתקין מאוורר תקרה לחדר ילדים

אנחנו עומדים בפתחו של הקיץ, הימים החמים כבר כאן, החופש הגדול בפתח, וזו הזדמנות טובה לבדוק מה נכון עבור הילדים שלנו, האם נכון להתקין בחדר שלהם מזגן או שמא נכון יותר להתקין מאוורר תקרה. מאחר ואנחנו לא נרצה שהילדים שלנו יצטרכו להתמודד עם החום הכבד מבלי שיוכלו להיעזר באמצעי מתאים, הרי שאנחנו צריכים להחליט מה […]
זמן קריאה:
3 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

אנחנו עומדים בפתחו של הקיץ, הימים החמים כבר כאן, החופש הגדול בפתח, וזו הזדמנות טובה לבדוק מה נכון עבור הילדים שלנו, האם נכון להתקין בחדר שלהם מזגן או שמא נכון יותר להתקין מאוורר תקרה.

מאחר ואנחנו לא נרצה שהילדים שלנו יצטרכו להתמודד עם החום הכבד מבלי שיוכלו להיעזר באמצעי מתאים, הרי שאנחנו צריכים להחליט מה להתקין בחדר שלהם, לפני שהקיץ יתחיל באמת. אנחנו צריכים להתכונן לכך גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה לוגיסטית, כלומר, אנחנו צריכים להכין את החדר להתקנה, בצורה כזו כאשר יתחיל החופש הגדול, החדר יהיה מוכן והם יוכלו להשתמש בו בצורה נוחה וטובה.

ברמת העיקרון, מאוורר תקרה לחדר ילדים הוא הפתרון האידיאלי מבחינתנו וכן מבחינת הילדים. על פניו, נכון שמזגן יכול לספק עוצמות גבוהות יותר של קירור, אך אם אנחנו מתייחסים לכל הפרמטרים, אין ספק שמאווררים עדיפים, ואם אנחנו רוצים לספק לילדים שלנו את המוצר האולטימטיבי, אזי שמאוורר תקרה הוא הפתרון הטוב ביותר עבור החדר שלהם.
לפני שנסביר מדוע הפתרון הטוב ביותר הוא מאוורר תקרה לחדר ילדים, חשוב לציין, כמו במקרים של מזגנים ומתקנים אחרים, גם פה, אנחנו נבצע את הרכישה ואת ההתקנה יבצע איש מקצוע שמתמחה בכך. לכן, אם אנחנו רוצים להכין את החדר מבעוד מועד לקיץ, רצוי שנעשה זאת בהקדם, מאחר וסביר להניח שאנחנו לא היחידים שרוצים לרכוש מאוורר תקרה לבית ובפרט לחדר ילדים.

כל היתרונות של מאווררי תקרה עבור חדר ילדים

היתרון הראשון, מדובר במתקן מאוד נוח לשימוש, פשוט, קל, שמספק תוצאה איכותית. אם במזגנים אנחנו יכולים למצוא שורה של פונקציות שיכולות להפוך את השימוש בו למסורבל, הרי שמאוורר תקרה מכיל פונקציות מאוד פשוטות וברורות, עם זאת מאוד איכותיות.

היתרון השני, הוא הרבה יותר חסכוני. בתור הורים שמשלמים את הוצאות החשמל בבית, אנחנו רוצים לחסוך כמה שיותר בעלויות. אם אנחנו נתקין מזגן בחדר הילדים, אנחנו יכולים לצפות לעלייה ניכרת בהוצאות. מאוורר תקרה הוא חסכוני בלמעלה מעשרות אחוזים בעלויות החשמל שהוא צורך. העלויות הן נמוכות יותר, גם בכל מה שקשור לרכישת המתקן עצמו והתקנתו. אפשר כמובן גם להשתמש במזגן ובמאוורר ביחד, בצורה כזו אנחנו משפרים את היעילות של המזגן, שכן המאוורר מפזר את האוויר הקר שהמזגן מוציא, בצורה הרבה יותר יעילה בחדר.
צריך לציין, מאווררי תקרה חוסכים עלויות גם בחורף. אולי זה נשמע מוזר, אך זה נחשב מאוד יעיל להפעיל את המאוורר גם בעונות החורף ביחד עם אמצעי החימום השונים שמותקנים בחדר. מאחר והוא מפזר את האוויר החם שיוצא מהם בצורה נכונה וטובה יותר, מה שמסייע גם לחמם את החדר מהר ונכון, וגם חוסך עלויות בצריכת החשמל של אותם אמצעים.

היתרון השלישי, להבדיל מהתקנת מזגן, הרי שהתקנת מאוורר תקרה לא דורש מאיתנו שינוי משמעותי במבנה, לא דורש שיפוץ או כל דבר דומה. מה עוד שהתקנת המאוורר, איננה פוגעת בעיצוב של החדר. הוא מותקן על התקרה ואפשר אפילו למצוא מאווררים עם תאורה. זה הרבה יותר פשוט מאשר התקנת מזגן, שגם מחייב שינוי בחדר וגם משנה את העיצוב שלו.

היתרון הרביעי, כפי שאנחנו יודעים, טמפרטורות נמוכות מדי במזגן, יכולים לגרום לילדים שלנו להתקרר באמצע הקיץ. עם מאוורר תקרה יש פחות סכנה שזה יקרה.

היתרון החמישי, מאווררי תקרה יכולים לעזור לנו במקרה ויש לילדים שלנו אלרגיות. ויסות האוויר והתנועה שלו, מונע מצב בו הילדים נושמים כל הזמן את אותו אוויר, דבר שיכול להשפיע עליהם לרעה. עם מאווררי תקרה הם נושמים אוויר נקי ורענן יותר.

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן