כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

אימונים אישיים יעודיים לנשים בהריון ואחרי לידה

  1. אינדקס ראשי
  2. »
  3. הריון ולידה
  4. »
  5. אימונים אישיים יעודיים לנשים בהריון ואחרי לידה

שלום, שמי גל וכושר תמיד היה חלק ממני. זה התחיל כילדה פעלתנית במושב, המשיך בנבחרת האתלטיקה הקלה בבית הספר, בצבא כלוחמת וקצינה ובשנים האחרונות כמאמנת כושר מוסמכת על ידי מכון וינגייט.

עיקר העיסוק שלי כיום הוא אימון לנשים בהריון ונשים לאחר לידה, תחום שהוא מאוד חשוב בעיניי אשר ניתן דרכו לשפר משמעותית את חווית ההריון. במסגרת זו אני מעבירה אימונים אישיים ומלווה בכל שלבי ההריון ולאחר הלידה.

למה בחרתי להתמקד דווקא בתחום הזה?

במסגרת היותי מדריכת סטודיו הגיעו אליי מידי פעם גם נשים בהריון, הרגשתי שהכלים המעטים מאוד שנתנו לי במסגרת הקורס למדריכי כושר לא מספיקים. החלטתי להעמיק בנושא, רק כדי שאוכל לתת מענה בשיעורים, ונרשמתי לקורס מעמיק בקמפוס שיאים שאורכו כ-3 וחצי חודשים.
בקורס נפתחתי לעולם שלם ומדהים בעיני. העולם הזה כל כך קסם לי והבנתי כמה אפשר לעזור פיזית ובריאותית לנשים בהריון ולאחר לידה, כמה זה חשוב לעשות את זה בצורה נכונה ובטוחה ועד כמה נכון המשפט "נפש בריאה בגוף בריא".

אז למה באמת חשוב להתאמן בתקופה זו?

גוף האישה עובר שינויים פיזיולוגים רבים בהריון ולכן צריך לדעת על מה לשים דגש באימון, למשל, באימון אני משלבת גם הכנה פיזית ללידה עצמה על מנת שתנוחות הלידה יהיו מוכרות ולשרירים יהיה קל יותר במהלך הלידה. מעבר לכך, הליווי במהלך ההריון גורם לכך שלאחר הלידה יהיה לגוף קל יותר לחזור לעצמו, למשל ברגע שמחזקים לאורך כל ההריון את שריר רצפת האגן - לאחר הלידה יותר קל לעבוד על השריר ולחזק אותו.

לאחר הלידה החשיבות של חזרה בטוחה ומתונה לשגרת אימונים היא עליונה. ההבנה שעל הגוף עבר משהו פיזיולוגי אחר ואי אפשר להתחיל לרוץ יום אחרי הלידה, כפי שאולי היית רגילה לפני כן, היא קריטית וזאת מכיוון שיש דברים שצריך לשקם לפני שחוזרים לשגרה.
נעשה זאת יחד על ידי הקשבה לך ולגופך ונבנה תוכנית הדרגתית שמתאימה במיוחד בשבילך לחזרה לגופך וגזרתך.

אני מאמינה שאימון נכון בזמן ההריון ולאחר הלידה יכול לשפר משמעותית את הדרך בה את חווה את התקופה המיוחדת של ההריון, הלידה ופרק ההתאקלמות שלאחריה.

 

 

 

קטגוריות:
פרטי התקשרות
טלפון: 055-6606108
אימייל: imstrongmama@gmail.com
חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן