לאחר שאיבה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • הלכנו קבלו אותנו החתימו על מסמכים לי החדירו מחט לחומר הרדמה בעלי נתן זרע לבשתי חלוק שקיות מניילון על הרגליים ניגשנו לחדר ניתוח קבלתי את דר אליצור אסותא תענוג היו מרדים ושתי אחיות ששמרו עליי טפטפו לי חומר מרדים לוריד לאחר מכן מצאתי את עצמי בהתאוששות איזה כיף לאחר מכן הרגשתי קצת כאבים בבטן בכל זאת שאיבההההה אכלתי שתיתי מים עשיתי פיפי זה חשוב בלי זה אין ללכת הביתה ואחכ שוחרר נו היינו אצל האחות מדדה לי לחץ דם נתנה הסבר מפורט לא ששמעתי ככ הייתי בסטלה מההרדמה :-) קראתי את הכל הוסבר לקחת נרות תמיכה החל ממחרת השאיבה עד למועד ההחזרה והריון המיוחל הסבירה לי ששאבו 5 ביציות רק שיתפתח לעובר יפה אמן ונמסר שעליי לשתות כל יום 2 ליטר מים כאילו לא מספיק שבהחזרה אצטרך לשתות עוד כמות נכבדת ולא לתת שתן עד לסיום ההחזרה כי ככה הרופא רואה טוב יותר לאן מוחדרים העוברים בע״ה נכון לעכשיו ממתינים לשיחה המיוחלת של כמה הופרו שיהיה רק בשורות טובות והצלחה בזכות השבת הזו אמן!!!
118 תגובות
עמוד 2
  • נכון מאוד! בהפלה שהייתה לי היה הרבה דם והיה אדום כמו מחזור. אצלך זה לא בכוון בכלל! ככה שהכל בסדר:) תעדכני שהכל בסדר אצלך :)
  • הרופא אמר לי שכל עוד פסקו הדימומים זה תקין
  • היי בנות התייעצתי עם עוד רופא שאמר שעלי להקדים את הus לשבוע 6 כדי לשלול הריון חוץ רחמי והדימום פסק בכלל כבר 4 ימים מה עליי לעשות הרופא שלי אמר שזה דימום שלא מצריך דאגה שאמר שנדע ודאי בשבוע 8 והרופא השני בפורום אמר בכלל שעליי לחזור בשבוע 6 לשלול הריון חוץ רחמי ושהיו אמורים לראות שק בשבוע 5 אני דואגת
  • טוב, ממליצה לך לנסוע למוקד חירום ולהגיד שיש לך כאבי בטן. שיעשו לך אולטרסאונד ושיראו שהכל בסדר! במקומך הייתי עושה זאת! לא סומכת על אדישות של רופאים!!!
  • תות זה מוזר שני רופאים אמרו שלשלול הריון מחוץ לרחם ורק הרופא שלי אמר לחכות אבל אצ יודעת איך זה כל רופא ודעותיו הראשונה אמרה לי לשלול אבל אחכ הסברתי לה שהייתי אצל הרופא שלי כבר ואז אמרה אולי זה באמת מוקדם ורופא שני אמר לי שבעקבות הדימומים עליי להספיד את הצלחת הטיפול למרות שהסברתי לאותו רופא בפורום שהדימומים פסקו די מזמן ואילו הרופא שלי אמר שבואי נמתין עד שבוע 8 ואמר שהדימומים שפסקו זה תקין ועליי לחשוב חיובי וב100 אחוז לבדוק שבוע שמיני שיש שק ודופק למיון לא הלכתי בסוף אין הפנייה גם מהרופא שלי כי הרופא שלי חושב שזה מיותר ובעלי סומך על הרופא נשים שלי מה עליי לעשות ? חברה שלי אומרת לי שהכל בסדר אתי ויראו לי הכל בע״ה בשבוע 8 לה ראו שק בשבוע 6 תות יש ממה להיות מוטרדת? מודאגת? עצובה? בעלי אומר לי לא לדאוג שהרופא שלי יודע מה הוא עושה ומדבר מה דעתך להקשיב לרופאים השניים?
  • אני הלכתי בשבוע 5 לרופא והוא אמר שלא יראו כלום באולטרסאונד, ביקשתי ממנו בכל זאת כי הייתה לי הפלה ואני רוצה לראות שהכל בסדר והשק הוא תוך רחמי, אז עשה לי. לפי מה שהבנתי ממנו זה כשיש הריון חוץ רחמי ישדימומים וכאבי תופת שאי אפשר לסבול. ואם לא מטפלים בזמן זה מסוכן לאמא. לך לא היו כאבים חריגים, אך עדין הייתי ניגשת לבדוק. באיזה קופח את? אני במכבי ויש לנו מוקד כזה, זה ללא תשלום בכל ימי השבוע עד 19:00 ובימי שישי שבת ובימי חול משעה 19:00 זה עולה 80 שח. בכל פעם שאני חוששת אני נוסעת לשם למרות שהרופא שי אומר שהכל בסדר ואין מה לדאוג. אם את מרגישה שבסדר לך לחכות עוד שבועיים לתור שלך אז בסדר גמור:) בלי כל קשר רק שתדעי שבכל פעם שהיה לי דימום בהריון ובאתי למוקד הרופאים אמרו שעשיתי בשכל כי כשהיה לי בהתלה הרופא נתן לי תמיכה שהפסיקה את הדימום. גם לדעתי כשיש דימום צריך להבדק. אבל תעשי מה שנראה לך ותנסי להיות רגועה ואני יודעת כמה ששה קשה.
  • היי דנית
    אני הייתי מקשיבה לרופא נשים שלך
    אם יהיה דימום וכאבים ללכת להיבדק, אם לא תחכי לשבוע 8 ואז אמורים לראות הכל

    לי היה כזה סיפור שהלכתי לרופא פרטי בתחילת ההריון שאמר שיש פער של שבוע ובגלל שזה הזרעה עם הורמונים ויודעים את תאריך הביוץ אז זה לא תקין, ושיכול להיות שנצטרך לסיים את ההריון
    חזרתי ממנו בוכה, התייעצתי עם מלא רופאים בפורומים שאמרו שהכל תקין
    3 ימים אחרי זה הייתי אצל הרופאה שלי שאמרה שיש פער של שבוע וזה תקין ואין מה לדאוג ורק לבוא לביקורת עוד שבוע וחצי
    ביום שבאתי לביקורת הרופא נשים שבדק אותי אמר שיכול להיות גם פער של שבועיים ואין מה להילחץ,
    לצערי גם באותה בדיקה הוא הודיע לי שאין דופק ועברתי הפלה

    אז תקשיבי לרופא שלך, הוא יודע מה הוא עושה, תהיי רגועה, אני יודעת שזה קשה ותחכי לשבוע 8 לראות
    ושיהיה בהצלחה
  • היי בנות אתמול הינו אצל הרופא אני שבוע 5+5אמורים לראות שק לא ראה עדיין מבחינתו או שאולי עוד מוקדם 50 אחוז הריון 50 אחוז שלא שלח אותי לבטא דחופה אמר לי תהיי אופטימית ודמעות עמדו לי בגרון...הרירית צנחה ל4 אמר שאין כנראה מספיק תמיכה לוקחת פעמיים ביום קרינון ...בע״ה מקווה שיהיה בסדר ...כמה בטא צריכה להיות להריון תקין? ולאחר כמה זמן מגיעה הווסת אם זה חוץ רחמי מישהי יודעת ? מקווה שהכל בסדר...בעלי עוד אופטימי אמר אנחנו כרגע באי ודאות סתם חשב שאני פרנואידית שהלכנו אתמול לרופא ...ככ רציתי לראות שק ...בטא ראשונה 103 בטא שנייה 443 ...ומעניין כמה הבטא הזו צריכה להיות...או אולי שזה באמת מוקדם והחישוב הריון לא תואם ...מקווה שהכל בסדר ...
  • אני חושבת שלצערי אנחנו ממש באותו המצב אני גם עושה היום בטא כי השק נורא נורא קטן והרופא לא מרוצה מהתוצאה... להערכתי הבטא שלנו צריכה להיות כמה אלפים במידה ותקין בע״ה... המון בהצלחה
  • בנות מחזיקה לשתיכן אצבעות
  • בטא הגיעה 681 אין לי מושג איזה שבוע ומה זה אומר לבי ההריון
  • מתי את הולכת לרופא שלך? מקווה שבזמן הקרוב שיגיד מה הוא חושב. מקווה שתראי בקרוב שק ועובר עם דופק מהמם. !!!!!

  • מחזיקה לך אצבעות להמשך תקין! תעדכני1
  • יום חמישי הזה
  • טוב אז אחרי שקראתי את כל התגובות אני חייבת לשלוח חיזוק ותמיכה ומחזיקה בשבילך אצבעות שהכל יהיה בסדר!! רק בבקשה תהיי רגועה!!
  • בטא שנייה עשיתי ב19.8 יצאה 443 ובטא שלישית לאחר 17 יום היה 681 אני ממש באי ודאות
  • מה ההפרש בין הימים שעשית את הבטא?
  • בטא ראשונה 103 ובטא שנייה בהפרש של יומיים 443 ובטא שלישית בהפרש של 17 יום 681
  • מתי את הולכת לרופא? תתייעצי איתו, הוא יודע הכי טוב וזה הכי מדויק אצלו:)
  • מחזיקה לך אצבעות
    תתיעצי עם הרופא כמו שתות אמרה, הוא ידע להגיד לך
    בהצלחה
  • זה סימן טוב שבטא בעלייה לא אולי זה מתפתח לאט זה מעיד עדיין על הריון לא
  • היי בנות ההריון כנראה או תוך רחמי ואין שק או חוץ רחמי לא ברור ככ לפי הבטא נדע מחר ההריון לא מתפתח בצורה שקוויתי היו אמורים לראות כבר שק ובטא מעל 1000 אני בגדול שבוע 6+4 ואיפשהו זה נעצר באמצע הבטא עולה אך לא מכפילה אני בכיתי בוכה ולא ככ מאמינה
  • היי דנית
    מצטערת לשמוע
    תבכי, תתאבלי כמה שאת צריכה ותמשיכי הלאה, לא להישבר עכשיו, זה קשה אני יודעת אבל חייבים להמשיך ולהיות חזקים
    תחשבי על זה שכבר נקלטת ועוד בפעם הראשונה
    עכשיו לגוף יותר קל לקלוט הריון ובחצי שנה אחרי הפלה הגוף יותר פורה
    מבטיחה לך שזה עובר וממשיכים הלאה מנסיון
  • היי דנית, אני ממש אבל ממש מצטערת לראות מה שאת כותבת:(
    תתאבלי קצת ומותר לך, אבל רק אל תשכחי את המטרה שלך!! את רוצה ילדים! תילחמי עד שתצליחי, תראי את המטרה וזה מה שיענין אותך!!!
    יש לך עוברים קפואים?
  • שניים מוקפאים רק אני לא יודעת מה מצבם מקווה לדעת או הערב או מחר בכל מקרה תודה בנות בעלי שבור מזה שלא לדבר עליי הרופא מהמיון אמר לי בכלל אל תפתחי ציפיות להריון הנוכחי במילים עדינות ...ואז אמר תחשבי בדרך נס שנקלטת פעם ראשונה
  • ממש עצוב!! סיפרת למישהו על ההריון?
  • זה באמת כואב ומאכזב, אבל צריך להמשיך הלאה
    תסתכלי על זה באמת שנקלטת בפעם ראשונה ועכשיו זה יהיה יותר מהר
    וזה שיש לך מוקפאים זה מקל ולא שוב כל התהליך מהתחלה עם הזריקות

    שיהיה בהצלחה
    וחודש הבא תבשרי לנו על הריון
  • היי בנות אני מנסה להבין מה התפקשש בדרך ואתן צודקות לגבי הקלטות בפעם ראשונה זה מנחם אבל המצב לא טוב כל עוד הבטא בעלייה
  • מתוקה אני כל כך מבינה אותך גם אני יומיים כבר בוכה!! תתנחמי באמת שאת נקלטת וזה הכי חשוב זה מה שהכי מנחם אותי !!! אני בטוחה שיהיה בסדר ובאמת זה רק הניסיון הראשון אל תהיי לחוצה..זה אף פעם לא מוסיף...וגם אם זה הריון חוץ רחמי זה לא סוף העולם יקירה!! יהיה בסדר ואני מאחלת לכולנו שכל זה יהיה מאחורינו בקרוב!!!
  • היי בנות חזרתי מהרופא שלי הרירית צנחה ל3 ממ בטא בירידה 450 וההריון נופל לאט המזל שהוא לא בחצוצרה לא ברור איפה אבל זה לא תקין ממילא אמר בעוד חודש תוכלי שוב לנסות בינתיים הבטא בירידה שזה טוב נופל לבד לא צריכה להיעזר בכדורים זריקות וכו אמר תתנחמי בזה שההריון הזה נופל אבל הצלחתם להיקלט פעם ראשונה
  • תכלס הרופאהשלך צודק!! גם הצלחת בטיפול ראשון שזה כבר אומר שהטיפולים מצליחים. הטיפול לצערנו לא צלח ויש הפלה והאור שבקצה המנהרה הוא שאת לא צריכה התערבות של כדורים או גרידה. מה שנקרא הרע במיעוטו!!!!! הכל בסדר אהובה:)
    העיקר שיש מוקפאים ותוכלי לנסות שוב ואני מאמינה שהפעם זה כן יצליח! והפעם ל9 חודשים! בידיים מלאות :))))
    גם לי קרה הריון שנפל לבד ואני בסוף כן לקחתי התערבות של כדןרים כי לא היה לי כח לחכות שהכל יפול בעצמו (אצלי גם התחיל ליפול לבד- ולא הייתה סבלנות רק רציתי לבפטר מההריון).
    אני סיפרתי לחמותי וגיסי ואחותי ועוד כמה על ההריון הראשון ולכן בהריון הזה אני נזהרת עדין ואני ומשפחתי לא מספרים עדין על ההריון. רק מי שרואה ואןמר מזל טוב אני אומרת תודה.
    אני מקווה שאין לך למי לבשר על ההפלה ותשמרי זאת לעצמך כרגע.
    אני תמיד מוכנה להיות לצידך!!!! כל יופ אכנס לפורום של הטיפולים על מנת להתעדכן במה שעובר עלייך... תבטיחי לעדכן.... מתי החזרה והרגשות שלך וכאלה... ????????
  • היי דנית וליטלוש
    מכירה את ההרגשה גם לצערי, תהיו חזקות
    תתעודדו בזה שנקלטתן כבר
    ודנית במיוחד בפעם הראשונה ויש לך מוקפאים
    וגם העובדה שזה נופל לבד זה הרבה יותר טוב, אני לקחתי כדורים וזה לא נעים בכלל הכאבים שהם גורמים
    את יכולה לנסות כבר במחזור הבא עם המוקפאים

    הרופא אמר לי גם שזה מעלה את הסיכויים ברגע שכבר נקלטת ועוד מהר

    אמרו לי שבטיפולי פוריות במיוחד הריון ראשון יש אחוז גבוה של נפילות

    תתאבלי, תוציאי את זה ותמשיכי הלאה
    ומחזיקה אצבעות לכולנו שהפעם יהיה הריון ועד הסוף
  • רות מה שלומך האמת ששיתפנו את המשפחה אבל להבא נהיה יותר חכמים לקראת זה ...העניין הוא שגילינו אופטימיות לאורך כל התהליך בלי קשר לשיתוף האמנו בהריון הזה ופתאום קיבלנו את זה בבום בעלי שבור אבל אומר שאני עמדתי בגבורה בטיפולים ולאחר מכן והוא מאמין שיהיה בסדר וזה מה שמחזק אותי ...מקווה להריון תקין בע״ה שיבוא...
  • היי מיקי אני בטוחה שאת צודקת בעלי אומר לי תרימי את הראש היינו ככה קרובים ...וזה עוד ייגע לכולן מגיע ואף אחד לא ציפה שזה מה שיקרה ...אבל זה הוא מחליט למעלה מתי זה יקרה ...תהיי חזקה כמו שהיית בטיפול הזה ...יקח כמה שיקח אנחנו ביחד ...וזה מה שמחזיק אותי וגורם לי להמשיך הלאה נכון זה קשה זה בכל זאת אובדן אבל אני מאמין שברגע שאנחנו מאבדים משהו זה רק אומר שיגיע משהו טוב יותר ...
  • היי דנית
    בעלך צודק
    וזה מאוד חשוב שיש את התמיכה הזאת, גם של המשפחה
    אצלי ביפרתי למשפחה ולחברה אחת שגם עוברת טיפולים
    וסיפרתי רק שראינו דופק בשבוע 6 והיינו גם כמוך מאוד אופטימיים ולא ציפינו לזה
    חיכו אצלנו הגבה זמן, כבר כל כך רציתי לספר והיה קשה לחכות לדופק אבל חיכינו
    התמיכה של המשפחה והחברה ובמיוחד של בעלי מאוד עזרה
    ושסיפרנו גילינו שעוד עברו הפלה בהריון ראשון ואפילו שני ועכשיו הן עם ילדים
    אבא שלי אמר לי כן אנחנו מכירים את זה ואת ההרגשה כי אמא שלי הפילה בחודש מתקדם הריון עם בן לפני ולפני אחותי
    וגם חמותי הפילה בחודש 5 הריון
    בקיצור שאת מספרת את מגלה שאת לא היחידה וזה עובר וממשיכים הלאה ובסוף לכולם יש ילדים ויהיו ילדים
    אצל גיסתה של אחותי למשל היא נורא רצתה בת אחרי הבן והיא הפילה בהריון שני בשבוע 12 בגלל דופק שהפסיק וזה היה בן וחצי שנה אחרי זה היא נקלטה ועם בת ועכשיו היא כבר בת 4 חודשים

    אז להיות אופטימית וחזקה ומבטיחה שגם אלינו זה יגיע ומחזיקה אצבעות שהפעם זאת הפעם שלנו

    ובמיוחד עם כל הטיפולים האלה שאנחנו עוברות ושורדות כמי חזקות, בעלי אמר לי שאם זה היה תלוי בו לא היה לנו ילדים
    השבוע הוא צילם במצלמה את ההזרקה של המנוגון שיגיע הילד שנראה לו את מה עברנו בשבילו וכמה רצינו אותו וחיכינו לו
  • גיליתי כמה עוברים שרדו מתוך 2 מוקפאים שרד אחד ויחיד העובר השני שלא התפתח עובר בלוציסט עובר בן 4 שבועות שרד שרד 5 ימי התפתחות במעבדה ...קשה לי לחשוב על החזרה לעובר כזה כי ממה שקראתי באינטרנט אין הרבה סיכויי הצלחה ברחם ...מה לעשות? אני חוששת מההחזרה הזו , אני צריכה המתנה של חודש לאחר הפלה עכשיו ורק לאחר מכן להתחיל את עניין ההחזרה , רציתי לשאול משהו נוסף מבחינת החזרה הבנתי שיש החזרה טבעית או החזרה הורמונלית מה כדאי יותר ? מלבד החצוצרות הכל תקין אצלי תודה רבה עוד לא התאוששתי מהפלה כבר עצובה לגבי העובר של ההחזרה
  • היי דנית
    תתעודדי לפחות יש עובר אחד ששרד, כמו שאמרת מספיק רק עובר אחד בשביל הריון
    אף פעם אי אפשר לדעת
    גם לליטלילי החזירו עובר בן 2 תאים והיא חשבה אין סיכוי ונקלטה, זה הסתיים בהריון כימי אבל עדיין
    אז תהיי אופטימית ואף פעם אי אפשר לדעת, יש הפתעות לפעמים
    לגבי מה עדיף מבחינת החזרה אין לי מושג כי אני רק בשלב הראשוני של הטיפול

    שיהיה בהצלחה
  • היי בנות משתפת היום הייתי אצל דר אליצור אמר שאעשה בטא מחר לוודא שההריון אכן נפל ובנוסף החלטנו ביחד על כריתת חצוצרות לפני ההחזרה המיוחלת ...מה דעתכן , הבעיה שלי היא חצוצרות חסומות , לפי שפת הרופא חולות
  • אם זה יתרום לתהליך אז תעשי. אני לא מבינה בזה.
    אבל יודית שבivf לא צריך את החצוצרות כל כך, ככה שזה לא משנה לך את הטיפול:)
    מאחלת לך בהצלחה במה שתבחרי, תעדכני:)
  • היי בנות הבטא זינקה ל900 לאחר ששבוע לפני עמדה על 450 הריון מחוץ לרחם מחר אני בביהח
  • אוף צר לי לשמוע!

    בשורות טובות בקרוב- אמן!
  • היי דנית
    מצטערת לשמוע
    מקווה שהסתדר לך במהירות ותוכלי לחזור לנסיונות
    שיהיה בהצלחה
  • איך את מרגישה? אני דואגת לך!
    רק רציתי לעודד... אני נקלטתי עם בלסטוציסט 1 בן 6 ימים! לא האמנתי שישרוד הפשרה ולא האמנצי שיצליח וחיכיתי לטיפול הבא.... ולפני האיחור גיליתי הריון. אני דווקא אופטימית בשבילך!! קראתי שמלא נשים הצליחו בתהליך עם בלסטוציסט! מתי יהיה מותר לך להחזיר את העובר בלסטוציסט?
  • היי בנות אתמול נו הבלתי לביהח לאחר שהבטא קפצה ל960 לאחר ירידה שבוע קודם של 450 עברתי ניתוח לאחר שזיהו את השק והעובר בחצוצרה השמאלית ללא דופק וכמו כן הוצאה אף החצי צרה הימנית אני עדיין מאושפזת
  • רות עדיין לא ברור לגבי זה אני צריכה לנוח לאחר הניתוח מקווה שהעובר יחכה לי עד אז :-(
  • קודם כל אני שמחה לקרוא שאת רושמת שמצבך טוב ושאת אחרי ניתוח, יהיה בסדר:)
    דבר שני, ברור שהעובר יחכה לך!!! יש כאלה שמקפיאות לכמה שנים! בטח בקרוב יחזירו לך את העוברונציק שלך! תחשבי על זה כל הזמן!
    מאחלת לך החלמה מהירה וחזלש כמה שיותר מהר:)
  • היי דנית
    אני שמחה לשמוע שאת בסדר ומרגישה טוב
    לגבי העובר הוא מחכה לך שתהיי בסדר בשבילו וחזקה

    עכשיו הכי חשוב שתחלימי ותתחזקי

    מאחלת לך החלמה מהירה
  • היי בנות מי כאן דרך מכבי ומכירה רופא נשים טוב מאיזור המרכז ? הרופא שלי הוא טוב לגבי מעקבים זה נכון אבל תמיד אני לחצתי עליו לבדוק אותי ולשלוח אותי לבדיקות לא נראה לי הכי מהימן שיש ... לגבי הניתוח יש קצת כאבי גרון כאבים בכתפיים כאבים בתפרים באיזור הצד השמאלי איפה שהעובר היה מקווה שיותר לא יכאב ויותר לא יהיו סיבוכים ואצא בידיים מלאות אמן
  • היי בנות מקווה שההריון הבא יהיה תקין בע״ה מחכה לעובר הבלוציסט שלי
  • מחזיקה לך אצבעות
    תהיי אופטימית
    אני החזרתי היום 2 בלסוציסטים וכל העוברים שלי הם בלסוציסטים שיקפיאו

    מקווה שאת מרגישה יותר טוב
118 תגובות
עמוד 2
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה