אל תלכו לד"ר דניאל יאיר – פוגעני ולא מקצועי! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן
    אני חדשה כאן ונכנסתי כדי לספר לכן מלבי על חוויה קשה שעברתי, כדי אולי לחסוך ממישהי את עגמת הנפש

    הגעתי לד"ר דניאל יאיר לראשונה עם תסמיני מנאופוזה מוקדמת למרות שגילי צעיר מ 35.. בפגישתנו הראשונה הוא טען שלא יתכן שהשחלות שלי הפסיקו לעבוד וש"אין דבר כזה" (למרות שזה מצב שחל אצל כ 1% מהנשים לפני גיל 40). לשם בטחון הוא שלח אותי לבדיקות פרופיל הורמונלי ועוד. הוא לא טרח לציין שאת הבדיקה נהוג לבצע בדימום.

    הערכים בבדיקות יצאו גבוהים ביותר, FSH מעל 80, כשהגעתי למרפאתו ניסיתי לפתוח את הפגישה בחיוך כי ידעתי שיתכן שהבשורה שמצפה לי אינה קלה, אך ד"ר דניאל יאיר קיבל את פני בנזיפה ואז בישר לי ללא שמץ של אמפתיה, מבלי להסתכל בעיניים ולהביע כל צער, שיתכן שהגעתי לגיל המעבר, שהשחלות שלי לא עובדות ושקיים סיכוי גבוה שאין לי יותר ביציות ושתקוותי היחידה לילד היא תרומת ביציות! את הבשורה הקשה הזו אמר לי ד"ר דניאל יאיר באותה תשומת לב ורגישות שבה אומרים למישהו שהוא פספס אוטובוס. פשוט ככה.

    כששאלתי לגבי IVF ד"ר דניאל יאיר אמר לי את המשפט המדהים: " מי יסתכל עלייך ל IVF?! רק מי שלא גמר בית ספר לרפואה!" כאילו לא מספיק להגיד לאשה בת 35 שהיא הגיעה לגיל מעבר, לדעת ד"ר דניאל יאיר צריך גם להעליב אותה ולהבהיר לה בדרך המגעילה ביותר שהיא לא כשירה לטיפולי פוריות!
    כל תשובותיו של ד"ר דניאל יאיר בנוגע לטיפולי פוריות ואיך כדאי לנהל מצב זה היו חסרות או שגויות. הוא לא נתן לי כל הנחיה למעט לחכות ולראות מה קורה ולקחת הורמונים חליפיים אם גלי החום יהיו קשים מנשוא. אגב כששאלתי, הוא טען שהוא מומחה לפוריות!

    אם הייתי מגיעה אל ד"ר דניאל יאיר בלי ידע מוקדם והיכרות עם רופאים אחרים הייתי יוצאת מהבדיקה הזו מרוסקת! כך מבשרים לאשה שיתכן שלא תוכל להביא ילדים לעולם?! שגיל המעבר הגיע 15 שנים טרם זמנו ושהיא חשופה לשלל סכנות בריאותיות? אם הייתי מקשיבה לעצותיו של ד"ר דניאל יאיר יתכן שהייתי מפספסת את חלון הזמן הצר שנותר לי להכנס להיריון!

    למזלי אני מכירה מעט את עולם הרפואה ולכן לא הסתפקתי בעצותיו של ד"ר דניאל יאיר, מיהרתי לקבוע תור למומחה אמיתי לפוריות, שהוא גם בן אדם, שהנחה אותי להתחיל בטיפול הורמונלי בנסיון לעורר את השחלות ובמקביל לעשות מעקב זקיקים, הזרעה ואם ידרש גם IVF כדי למצות את המיטב מביציות שנותרו לי אם יש כאלה. וכן, אנשים שבהחלט סיימו בית ספר לרפואה היו עושים IVF במקרה זה.

    לשמחתי בעזרת טיפול הורמונלי השחלות הראו סימני התעוררות. עברתי הזרעות עם הורמונים ובהזרעה השנייה נקלטתי. זהו מזל גדול מאחר שכפי הנראה המצבור השחלתי שלי אכן נמוך מאד והיה עלי למהר ולעקוב אחרי הזקיקים שנותרו כדי להגדיל את הסיכוי להכנס מהם להיריון ולא לפספס אותם.

    לו הייתי מסתפקת בעצותיו של ד"ר דניאל יאיר יתכן שפשוט הייתי נכנסת לדיכאון, מפספסת טיפול שעורר את המערכת ההורמונלית שלי או את הזקיקים המועטים שנותרו לי, ואת ההריון שלי, כי מי יסתכל עלי בכלל לטיפולי פוריות?!

    בקיצור - אל תלכי לד"ר דניאל יאיר. הוא לא רק אנטיפת, בוטה וחסר יחסי אנוש ברמה באמת קיצונית (ואני אדם סבלני) ד"ר דניאל יאיר גם לא מקצועי, מציג מידע חסר ושגוי ומתהדר בתחומי התמחות שאינו בקיא בהם.

    ראו הוזהרתן, אל תלכו לד"ר דניאל יאיר!

    בהצלחה לכולן ושניתקל רק ברופאים קשובים ומקצועיים שלא שכחו להיות בני אדם וגם בקיאים בחומר
60 תגובות
עמוד 1
  • לאה, ראשית אני מצטערת לשצוע ומאחלת לך המון הצלחה בטיפולים!
    לי יש רושם שונה לגבי ד"ר יאיר דניאל - אני הגעתי אליו כחצי שנה אחרי שראיתי שאני לא נכנסת להריון והוא היחיד שהקשיב לי ושלח אותי ואת בעלי לברור. את בודאי יודעת שבארץ לא נהוג לעשות בכלל ברור לפני שעברה שנה מתחילת ניסיונות להיכנס להריון.
    הוא גם שלח אותי לעשות בדיקת פפס שאף רופא אחר לא ביקש שאעשה , נתן לי המלצות למתי לנסות לכוון את יחסי המין וכשהגיע הזמן הפנה אותנו למרפאת פוריות בבלפור.
    אני מאוד שמחה שהגעתי אליו והגעתי אליו מהמלצה של חברה
    שוב בהצלחה
  • אני שמחה לשמוע שלא כולן יוצאות ממנו עם אותה תחושה כמוני.
    אגב גם במקרה שלי בפגישה הראשונה הוא לא היה גס רוח בניגוד לשניה, אך הוא מסר לי מידע לא נכון שסתר לחלוטין את מה שאמר לי בפעם הבאה. אמר לי שלא יתכן שיש בעיה לעומת המפגש הבא שבו בישר לי מיד ובלי למצמץ או להתנצל על שטען אחרת, שאכן יש בעיה.

    יש לציין שכאשר מדובר בכשל שחלתי מוקדם, כל חודש יקר ויכול להיות ההבדל בין הצלחה להביא ילד לבין "בזבוז" הזקיקים האחרונים שנותרו לאשה למרות גילה הצעיר, ולכן בהחלט מומלץ לפנות לבירור מיידי ולא להמתין שנה שכן יתכן שנותרו זקיקים ספורים. ובכל מקרה, אין זה נכון שבמקרים כאלה לא ניתן לבצע IVF או טיפולי פוריות. גם אם זה היה המקרה, הרי שוודאי ניתן להתנסח בצורה ראויה יותר.

    אני שמחה שהגבת, אני משערת שלכל אחד מאתנו יש ימים כאלה ואחרים וגם לרופאים, אלא שלרופא, גם בימים הגרועים שלו, אסור לדעתי לבשר למטופלות בשורות כאלו כפי שהוא בישר לי בשורה כזו ולהחסיר מידע יקר. אם קשה לו להקפיד על יחסי אנוש נאותים בימים מסוימים, יואיל הרופא לקחת חופשה ולהתרענן ואם אינו בקיא שיציין שאינו מתמחה בנושא ויפנה לרופא שכן.

    שיהיה לכולנו בהצלחה ובריאות טובה, זה הכי חשוב!

    ציטוט:
    פורסם במקור על-ידי יוליה א-ר

    לאה, ראשית אני מצטערת לשצוע ומאחלת לך המון הצלחה בטיפולים!
    לי יש רושם שונה לגבי ד"ר יאיר דניאל - אני הגעתי אליו כחצי שנה אחרי שראיתי שאני לא נכנסת להריון והוא היחיד שהקשיב לי ושלח אותי ואת בעלי לברור. את בודאי יודעת שבארץ לא נהוג לעשות בכלל ברור לפני שעברה שנה מתחילת ניסיונות להיכנס להריון.
    הוא גם שלח אותי לעשות בדיקת פפס שאף רופא אחר לא ביקש שאעשה , נתן לי המלצות למתי לנסות לכוון את יחסי המין וכשהגיע הזמן הפנה אותנו למרפאת פוריות בבלפור.
    אני מאוד שמחה שהגעתי אליו והגעתי אליו מהמלצה של חברה
    שוב בהצלחה

  • לאה יקרה, יש גורמים שאת יכולה לפנות אליהם עם תלונה על הרופא.
    בהחלט עברת חוויה לא נעימה, ומצדיעה לך על החוזק הנפשי ועל זה שהלכת להתעייץ עם רופא אחר.
    שימשיך הריון קל ותקין, הדרך לדבר המדהים הזה אינה קלה בהחלט, אבל כשזה מגיע הכל מתגמד!
  • שושי יקרה המון תודה על תגובתך
    התלבטתי מאד לפני שכתבתי את ההודעה הזו, עברו מאז כמה חודשים
    שקלתי אם לכתוב לו אישית בבקשה שיבשר בפעם הבאה בשורה זו אחרת (שלא לדבר על הידע המקצועי) אבל בכנות לאור יחסו בפגישה אין לי תקווה שיתייחס לדברים בהקשבה.
    שקלתי גם לפנות לקופת החולים אך אני לא חושבת שהדבר היה מגיע מהקופה למטופלות. מה שחשוב ליהוא המטופלות. היום כולנו מחפשות ברשת מידע ומגיע לנשים לדעת ולעשות את השיקול שלהן כשהן בוחרות רופא
    התרגשתי מהאיחולים שלך והלוואי שהכל יעבור בשלום
    ציטוט:
    פורסם במקור על-ידי soshi

    לאה יקרה, יש גורמים שאת יכולה לפנות אליהם עם תלונה על הרופא.
    בהחלט עברת חוויה לא נעימה, ומצדיעה לך על החוזק הנפשי ועל זה שהלכת להתעייץ עם רופא אחר.
    שימשיך הריון קל ותקין, הדרך לדבר המדהים הזה אינה קלה בהחלט, אבל כשזה מגיע הכל מתגמד!

  • ד״ר יאיר דניאל איש נוראי ולא מקצועי! צריכה להישלל ממנו הזכות לטפל נשים ולהיות אחראי לעתיד ילדנו! בשעת כאב וצער שלך אני מאחלת לך שיטפל בך רופא סנדלר כמוך ! ברוע ובחוסר רגישות. נדאג שלא יהיה לך עוד המשך בעבודה המבורכת הזאת! בקרוב!
  • אני מברשת מכולן להעביר הלאה כי אין להיכנס למרפאה שלו !!!!!!!! ד״ר דניאל יאיר קרני שבמרפאתו נמצאת בלונדון מיניסטור תל אביב. לא מפליא שיש לו תורים זמינים! אני מתחננת שתעבירו הלאה שלא יהיו נפגעות נוספות!
  • מחזקת את הנאמר בעמוד הזה, ומאוד מצער לקרוא את הפגיעה של ד"ר דניאל יאיר בכ"כ הרבה נשים.

    אמנם החוויה איננה שלי, אך משתפת כי הייתי נוכחת להתנהגותו המחפירה.
    לפני מספר ימים ליוויתי את חברה שלי לבדיקה אצל ד"ר דניאל יאיר במרפאתו ברח' דובנוב 10 בת"א. חשוב לציין כי התור נקבע בעקבות תוצאות לא תקינות בבדיקת פאפ, ולשם לקיחת ביופסיה.

    ברגע שנכנסנו לחדר ד"ר יאיר ביקש מחברתי ללכת למיטה ולהתפשט, ומיד כשהתחילה הבדיקה חברתי נאנקה קצת מכאבים ומאי נוחות, הן מהסיטואציה (שכן זו איננה רופאה אלא רופא, והבדיקה חודרנית ולא נעימה), והן מיחס הרופא. הדוקטור הנכבד דיבר בזלזול ואמר לה בין היתר "תשלטי בעצמך", "בת כמה את? למה את מגיבה ככה, זה בכלל לא כואב" (אני שבה ומציינת כי מדובר בבדיקה חודרנית ולקיחת ביופסיה, ידוע שבדיקה כזו מלווה בכאב רב!)
    הוא הבין שהיא לחוצה ומרגישה אי נוחות, ובמקום להרגיעה ולנסות (כמו רופא מקצועי) לדבר בנעימות, ניצל את מצבה הרגיש, המשיך ואמר "אני לא מבין מאיפה הקולות והתגובות האלה" - כהתייחסות לאנחות הכאב שלה.

    מעבר לזה שלא שאל אותה שום שאלה לפני הבדיקה, על מנת לבדוק את היסטוריית הבדיקות שלה ואפילו את גילה ואת שמה (!), לאחר הבדיקה כשהיא ביקשה לשאול כמה שאלות, ענה לה בקצרה ובחוסר רצון, הביך אותה ודיבר בחוסר מקצועיות. מיותר לציין כי חברתי פרצה בבכי ברגע שיצאנו מהמרפאה.

    שורה תחתונה והמלצה חמה ממני אלייך - אל תלכי לד"ר דניאל יאיר!!!!!!!!
  • מצטרפת לשרשור!
    בחיים לא ללכת לדר דניאל יאיר גם אם הוא הרופא האחרון על כדור הארץ
    כלכך לא סבלני, לא מקשיב, לא מבין את המטופלת.
    מנסה רק לחפף אותך מהקליניקה שלו כמה שיותר מהר..
    יש לו תורים פנויים כל יום..
    ואחרי 3 פעמים שהותירו אותי טראומתית אצלו, אני יכולה להבין בדיוק למה התורים תמיד פנויים

    שכל אחת שקוראת את זה תעשה לעצמה טובה ובחיים לא תתקרב למרפאה של הפושע הזה
  • מצתרפת.

    הגעתי אליו בגלל כאבים לזקים שחזרו לאחר דלקת באגן. דלקת שאושפזה אותי ל7 ימים אחרי ששגרה בגוף הרבה זמן ופשוט התפוצצה.

    הכאבים בלתי נסבלים, אני מגיעה אליו בקושי הולכת (רופא יחיד עם תור פנוי) ומחכה בסבלנות. נכנסת, תורי. לא שואל כלום, ישר להתפשט ולמיטה, אפילו משהו להתכסות איתו, בד, נייר משהו, כלום. חשופה לגמרי.אין שבב של פרטיות. כבר לא נעים.

    מספרת לו על האבחנה שהייתה לי, והוא בודק. תוך כדי אומר בקרירות כמה המצב לא טוב מאז האשפוז ״הידבקויות״ . כבר היה ידוע לי שלא אוכל להיכנס להריון. אבל כשאמרו לי את זה, לא אמרו את זה ככה, כאילו הוא מדבר על ארוחת בוקר שאכל. מתייחס לזה ללא שום חשיבות, שום כאב.
    ביקשתי מסמך שבו רשומה כל האבחנה שלו. דרש 5000 על מסמך כזה.

    איבחון - דלקת באגן חזרה ותהייה כרונית, אומר את זה כאילו זה כלום. כאבי תופת ומעל 2000 מיליגרם אנטיביוטיקה יומי, שטויות תתמודדי.

    בנאדם מחריד, צורת עבודה מזעזעת, לא נעים חוסר אמפתיה, חוסר אנושיות.
    מומחה עלק.
  • מצטרפת- לא ללכת לדוקטור דניאל יאיר
    מזעזע- דם על הוילון דם על פדים בפח פתוח. עוד לא ראיתי מרפאה במצב כ"כ מוזנח ולמזלי עוד לא נפגשתי עם רופא כ"כ טיפש.
    לא ללכת לדוקטור דניאל יאיר !!!
    שישב שם בחושך וימתין.
    עכשיו הבנתי למה השגתי תור בקלות.
    24.3.2019
  • מצטרפת גם כן.
    היום הגעתי למרפאתו לשם לקיחת דגימה לבדיקת פאפ. איחר למרפאה בחצי שעה, ונכנס אף מבלי לומר שלום.
    כאשר הגיע התור המיוחל-
    לאחר עליה למיטת הבדיקה-
    לא עדכן, וישר הכניס את המפסק באופן מזלזל מבלי לומר מילה קודם לכן. חוסר רגישות. חוסר כבוד בסיסי למטופלות שלו.
    התנהלות מביישת אותו ואת המרפאה.
    מישהי יודעת היכן מתלוננים??
  • מצטרפת לשרשור!
    בחיים לא ללכת לדר דניאל יאיר גם אם הוא הרופא האחרון על כדור הארץ
    כלכך לא סבלני, לא מקשיב, לא מבין את המטופלת.
    מנסה רק לחפף אותך מהקליניקה שלו כמה שיותר מהר..
    יש לו תורים פנויים כל יום..
    ואחרי 3 פעמים שהותירו אותי טראומתית אצלו, אני יכולה להבין בדיוק למה התורים תמיד פנויים

    שכל אחת שקוראת את זה תעשה לעצמה טובה ובחיים לא תתקרב למרפאה של הפושע הזה
    מדוע לא לפנות לקופות החולים ולספר להם איזה רופא הם מעסיקים ?
  • היי בבקשה תקראו את הפוסט אני וחברה שלי עברנו מקרה מזעזע כול אחת בנפרד אצל דר' יאיר דניאל אני הגשתי תלונה וגם היא דרך הקופות ח לים שלי (מכבי).
    היום אני בתהליכי התקשרות עם משרד הבריאות לפיטרו של דר' יאיר דניאל אני מבקשת מכול הבנות שעברו מקרה לא נעים אצלו להגיש תלונה שנוכל להתאגד ולפטר אותו .
    זה המייל של מכבי לתלונות הציבור בבקשה אם זה חשוב לכן תשלחו מייל .
    [email protected]
  • אני בניתי אצלו גם כן ויצאתי בבכי כמו שלא יצאתי בחיי. באתי לעשות בדיקת פאפס ויצאתי בהבנה שיש לי סרטן או לפחות עוד רגע יהיה לי... הוא דיבר באופן מאוד לא נעים והרצא לי על כך שאני צריכה לשמור על הגברים והנשים האחרות ולא לשכב עם גברים כי אני עלולה להדביק הוא נתן לי להרגיש שאני איזה זונה שמעבירה מחלות ושאני בעצמי בסיכון גבוה לסרטן תואר הרחם. צעק עליי שלא עשיתי פאפס כבר כמה שנים( מה שלא היה נכון) ואחרי שאמרתי לו שאני לא מבינה מה הוא מנסה לומר לי הוא אמר שוב את אותו דבר ושאלתי שוב הוא כעס עליי ואמר מה את לא מבינה?!?!
    גם כשהגעתי שאני לא מבינה ושהוא נותן לי להרגיש מטומטמת הוא בערך גירש אותי מהחדר ויצאתי בוכה ממנו. ראוי לציין שהבדיקות יצאו תקינות לחלוטין ורופא אחר שהייתי אצלו אמר שאין בכלל חשש כי אני אפילו לא שלב 1. אני ממליצה בתוקף לכל אישה לא להגיע לדר דניאל מדובר באנטיפט חסר חרישות בסיסית לבני אדם בכלל ולנשים בפרט. אני הרגשתי שעברתי התעללות רגשית במרפאה שלו.
    שומר נפשו ירחק!!!
  • אני עכשיו יצאתי מהמרפאה ז״ל דר יאיר דניאל ואני לצערי מצטרפת לכל התגובות השליליות כאן.
    כנראה לא סתם היה לו תור פנוי מעכשיו לעכשיו .
    הייתי חייבת התיעצות דחופה ובזימון תורים אמרו לי שהוא פנוי. לעולם לא אתקרב יותר לרופא הזה !
    אם הייתי יודעת ועודה בדיקה רקע לגביו כנראה הייתי מעדיפה לחכות עוד יום לרופא אחר.
    לא רגיש , לא אמפתי , מזלזל ואפילו לא מתן לי לסיים משפט! פשוט רופא דוחה !
  • אלוהים! אני לא מאמינה שאני לא היחידה שקבלתי ממנו יחס מבזה! לא רק שהוא לא נחמד, מתנשא, ולא מסתכל בעיניים! (שלדעתי זה המינימום שגניקולוג צריך לעשות לפני שהוא דוחף..... אתן יודעות, מינימום אנושיות) נשכבתי על המיטה ובלי הכנה בלי הסבר פשוט הכניס לי את המכשיר הזה.. עשה לי בדיקת פאפס בלי לשאול או להגיד!!!!!! פשוט ביצע בי בדיקות בלי להגיד לי!!!!! איך בנאדם כזה עדין עובד!?
  • בואו נתקשר כולנו למכבי או קופת ולים שכל אחת נמצאת בה ונתלונן עליו!!!
  • היי אז אני בהריון צעיר וראשון חא מבימה כלום ושום דבר .. באתי אליו הוא היה כזה לא נחמד כזה לא אכפתי וכזה מגעיל שגם אם הוא יהיה הרופא האחרון בעולם אני לא אלך אליו .
    בן אדם דוחה !
  • סתם חשבתי שאני מצפה תשובות והסבר לשאלות ברורות. אבל הוא לא נותן לדבר, לא נותן תגובות והסבירים, אומר שהכל מה שאני אומרת זה שטויות, לא מסתכל לעיניים ומתנהג בצורה מאוד לא מקצועית וזה מתחיל מעוזרת שלו.
    מצטערת לראות שהבעיה היא הרבה יותר רצינית והבן אדם הזה ממשיך לפגוע בנשים. אל תלכו באמת!
  • מחזקת את הנאמר בעמוד הזה, ומאוד מצער לקרוא את הפגיעה של ד"ר דניאל יאיר בכ"כ הרבה נשים.

    אמנם החוויה איננה שלי, אך משתפת כי הייתי נוכחת להתנהגותו המחפירה.
    לפני מספר ימים ליוויתי את חברה שלי לבדיקה אצל ד"ר דניאל יאיר במרפאתו ברח' דובנוב 10 בת"א. חשוב לציין כי התור נקבע בעקבות תוצאות לא תקינות בבדיקת פאפ, ולשם לקיחת ביופסיה.

    ברגע שנכנסנו לחדר ד"ר יאיר ביקש מחברתי ללכת למיטה ולהתפשט, ומיד כשהתחילה הבדיקה חברתי נאנקה קצת מכאבים ומאי נוחות, הן מהסיטואציה (שכן זו איננה רופאה אלא רופא, והבדיקה חודרנית ולא נעימה), והן מיחס הרופא. הדוקטור הנכבד דיבר בזלזול ואמר לה בין היתר "תשלטי בעצמך", "בת כמה את? למה את מגיבה ככה, זה בכלל לא כואב" (אני שבה ומציינת כי מדובר בבדיקה חודרנית ולקיחת ביופסיה, ידוע שבדיקה כזו מלווה בכאב רב!)
    הוא הבין שהיא לחוצה ומרגישה אי נוחות, ובמקום להרגיעה ולנסות (כמו רופא מקצועי) לדבר בנעימות, ניצל את מצבה הרגיש, המשיך ואמר "אני לא מבין מאיפה הקולות והתגובות האלה" - כהתייחסות לאנחות הכאב שלה.

    מעבר לזה שלא שאל אותה שום שאלה לפני הבדיקה, על מנת לבדוק את היסטוריית הבדיקות שלה ואפילו את גילה ואת שמה (!), לאחר הבדיקה כשהיא ביקשה לשאול כמה שאלות, ענה לה בקצרה ובחוסר רצון, הביך אותה ודיבר בחוסר מקצועיות. מיותר לציין כי חברתי פרצה בבכי ברגע שיצאנו מהמרפאה.

    שורה תחתונה והמלצה חמה ממני אלייך - אל תלכי לד"ר דניאל יאיר!!!!!!!!
    לא היי עברתי גם מקרה דומה מהרופאים הזה אשמח אם תצרי איתי קשר דורה 0528025167
  • היי אז אני בהריון צעיר וראשון חא מבימה כלום ושום דבר .. באתי אליו הוא היה כזה לא נחמד כזה לא אכפתי וכזה מגעיל שגם אם הוא יהיה הרופא האחרון בעולם אני לא אלך אליו .
    בן אדם דוחה !
    היי עברתי מקרה גם נוראי אצלו אשמח אם תפני אלי דורה 0528025167
  • סתם חשבתי שאני מצפה תשובות והסבר לשאלות ברורות. אבל הוא לא נותן לדבר, לא נותן תגובות והסבירים, אומר שהכל מה שאני אומרת זה שטויות, לא מסתכל לעיניים ומתנהג בצורה מאוד לא מקצועית וזה מתחיל מעוזרת שלו.
    מצטערת לראות שהבעיה היא הרבה יותר רצינית והבן אדם הזה ממשיך לפגוע בנשים. אל תלכו באמת!
    היי עברתי מקרה גם נוראי אצלו אשמח אם תפני אלי דורה 0528025167
  • אלוהים! אני לא מאמינה שאני לא היחידה שקבלתי ממנו יחס מבזה! לא רק שהוא לא נחמד, מתנשא, ולא מסתכל בעיניים! (שלדעתי זה המינימום שגניקולוג צריך לעשות לפני שהוא דוחף..... אתן יודעות, מינימום אנושיות) נשכבתי על המיטה ובלי הכנה בלי הסבר פשוט הכניס לי את המכשיר הזה.. עשה לי בדיקת פאפס בלי לשאול או להגיד!!!!!! פשוט ביצע בי בדיקות בלי להגיד לי!!!!! איך בנאדם כזה עדין עובד!?
    היי עברתי מקרה גם נוראי אצלו אשמח אם תפני אלי דורה 0528025167
  • בואו נתקשר כולנו למכבי או קופת ולים שכל אחת נמצאת בה ונתלונן עליו!!!
    היי עברתי מקרה גם נוראי אצלו אשמח אם תפני אלי דורה 0528025167
  • אני עכשיו יצאתי מהמרפאה ז״ל דר יאיר דניאל ואני לצערי מצטרפת לכל התגובות השליליות כאן.
    כנראה לא סתם היה לו תור פנוי מעכשיו לעכשיו .
    הייתי חייבת התיעצות דחופה ובזימון תורים אמרו לי שהוא פנוי. לעולם לא אתקרב יותר לרופא הזה !
    אם הייתי יודעת ועודה בדיקה רקע לגביו כנראה הייתי מעדיפה לחכות עוד יום לרופא אחר.
    לא רגיש , לא אמפתי , מזלזל ואפילו לא מתן לי לסיים משפט! פשוט רופא דוחה !
    היי עברתי מקרה גם נוראי אצלו אשמח אם תפני אלי דורה 0528025167
  • כן בתחום הזה יש הרבה רופאים שחושבים שהם אלוקים...

    והם לא אנושיים

    למזלנו יש כמה אנושיים סימפטים ונותני ביטחון..

    ממליצה על ד"ר אסף בן מאיר שהו מהחומר האנושי הנורמלי והמקצועי ומחלקת הדסה איי וי אף וכל הצוות המדהים שם שעברתי אצלם חוויה מתקנת אחרי כמה פגישות במחלקות אחרות...
  • גם אני נפגעתי ממנו. ממש נעלבתי והיה גם הקטע הבלתי מקצועי בעליל.
  • אני גן מוצאת את עצמי לא מרוצה.
    אשמח אם תמליצו על רופא אחר ממבע המתמחה בצ6וא הרחם.
  • אני מברשת מכולן להעביר הלאה כי אין להיכנס למרפאה שלו !!!!!!!! ד״ר דניאל יאיר קרני שבמרפאתו נמצאת בלונדון מיניסטור תל אביב. לא מפליא שיש לו תורים זמינים! אני מתחננת שתעבירו הלאה שלא יהיו נפגעות נוספות!
    צודקת בהחלט רופא מזעזע
  • גם אני נפגעתי מהרופא דניאל יאיר, רופא משפיל!
    חסר סבלנות! לא רגיש למצב!
    לא מסביר כלום וגורם לך להרגיש חולה ולא בריאה
    אדם מזעזע וחשבתי שרק אני חוויתי את החוויה.
    עכשיו אני מבינה שאני לא היחידה.

    לא ללכת לבן אדם הזה!!!
  • הבעיה במכבי שתמיד אין תורים קרובים לגניקולוגים ולכן משאירים אותו . תמיד כשאני רוצה תור , לא מוצאת כלום!! אז בלי ברירה אני קובעת אליו כי זה דחוף! כן ונכון הוא אנטיפת שלא מסתכל בעיניים כשהוא מדבר, וזה אומר הכל! הוא גם אוהב לחפף מהר ומזלזל . אבל הבעיה הגדולה זה מכבי שלא דואגת לעוד רופאים גניקולוגים זמינים בתל אביב!! לכן לדעתי משאירים אותו, הכל מחושב!!.
  • הוא התחיל עכשיו גם להזריק במרפאה בוטוקס אמאל'ה??
  • באתי עם בת הזוג השלי כי היא דיממה בזמן ההריון.
    החוצפן הזה סיפר לנו שהיא הפילה בצורה הכי מזעזעת שראיתי בחיים שלי, וזרק אותנו לרחוב כמו כלבים.

    אני מתכוון להגיד תלונה, בושה שאנשים כאילו מקבלים רישיון לעבוד.

    מכבי, שימו לב את מי אתם מעסיקים, יש פה מלא תלונות והבן זונה הזה עדיין בודק נשים ועובד כל יום.

  • יצאתי עכשיו מדר דניאל ולא נעים לי להגיד אבל בן זונה כזה אני לא ראיתי בחיים שלי!! בבקשה תחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש וההשפלה ואל תלכו גם אם זה הרופא האחרון עלי האדמות! הלכתי אליו לבדיקת קולוסקופיה וחוסר רגישות כזה לא ראיתי מימיי! הוא דיבר אלי בצורה מזלזלת, השפיל אותי, הכאיב לי ושביקשתי בתוקף הסברים על מה קורה הוא פשוט התעלם ממני. נשכבתי על המיטה והוא משך לי את הרגליים בחוזקה כלפי מטה, דיבר אלי בציניות, כשנכנסתי לחדר המיטה עוד הייתה עם נייר של המטופלת הקודמת עם טיפות דם על המיטה! הפח היה פתוח עם פדים מלאים בדם של המטופלות שהיו לפני, פשוט חוויה מזעזעת!
  • לצערי אני מצטרפת לשרשור - הוא הודיע לי שיש לי פוליפ ברחם - ושבמקרה גם הוא מנתח בפרטי. זה לא חוקי (להעביר מציבורי לפרטי).
    חוץ מזה שאני לא יודעת אם להאמין לו (כי הוא ירוויח מזה כסף) הוא גם היה מאוד מאוד לא נחמד.
  • מצטרפת, הוא גרר אותי במשך כשנתיים עם הוראה לביופסיות אחרי בדיקת פאפ אחת שיצאה לא תקינה. כל ביופיסה שלו הייתה התעללות בפני עצמה - זלזול, התעלמות מכאבים ודיבור מקטין. אחרי תקופה ארוכה גיליתי שהוא מרוויח כסף על כל ביופסיה ופניתי לחוות דעת נוספת אצל רופא מקסים שאמר לי שממש אין צורך בביופסיות כל חצי שנה אם הפאפ תקינה, ולמעט אותה פעם, כולן יצאו תקינות. הגשתי נגדו תלונה במכבי ולא שמו עליי. מאז אני שומעת עליו רק דברים איומים, לא מזמן שמעתי מחברה שהבת הצעירה שלה הלכה אליו לבדיקה ראשונה ועברה שם חוויה קשה ומצלקת. עצוב לדעת שיש שם בחוץ אדם נוראי כזה.
  • הייתי מטופלת אצלו שנים ולא יודעת והערכתי את המקצועיות והאכפתיות שלו ובשנתיים האחרון משהו השתבש איתו ולא הבנתי מה מה קרה ... כל פעם שאני באה הוא תמיד במצברוח רע וגס רוח ,הרבה פעמים באתי למרפאה עם תלונה או דאגה ושלח אותי הביתה . הוא עשה לי ניתוח של הסרת תאים טרום סרטניין טבזה היה מקצועי , אך במרפאה שלו בדובנוב 10 הוא פשוט רע ורומז שאני משוגעת , מדמיינת ,שאני צריכה פסיכולוג , סקסולוג וכו . במקום להרגיע ולבדוק הוא מתעצבן ושולח אותי הביתה. הדברים היחידים שגרמו לי לחזור אליו זה הזמינות של התורים , מענה מהיר באפליקציה ,מומחיות בניתוחים של צוואר הרחם . אך בתור אישה צעירה מודאגת עם הרבה שאלות , אני מצפה שהרופא מומחה יענה לי לשאלות וירגיע אותי .....
    וזהו הפעם נשבר לי ואני עוזבת את המרפאה
    לא מומלץ במיוח לנשים הרות או רוצות להכנס להריון כי אדיבות והתחשבות לא תהיה שם ..
    וחבל שהרופא לא משתנה
    לא מצפה משיחות חולין , אבל לתת הרגשה של בטחון או להרגיע כדי שאפשר יהיה להרפות
  • כמה עצוב שזה מצחיק
    אחרי שרופא חדש בתל אביב רוצה שהיית מטופלת אצל דר דניאל יאיר אומר בגיחוך :"הנה עוד אחת מהקורבנות של דניאל "
  • כמה עצוב שזה מצחיק
    אחרי שרופא חדש בתל אביב רוצה שהיית מטופלת אצל דר דניאל יאיר אומר בגיחוך :"הנה עוד אחת מהקורבנות של דניאל "
    רואה *
  • יצאתי עכשיו מדר דניאל ולא נעים לי להגיד אבל בן זונה כזה אני לא ראיתי בחיים שלי!! בבקשה תחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש וההשפלה ואל תלכו גם אם זה הרופא האחרון עלי האדמות! הלכתי אליו לבדיקת קולוסקופיה וחוסר רגישות כזה לא ראיתי מימיי! הוא דיבר אלי בצורה מזלזלת, השפיל אותי, הכאיב לי ושביקשתי בתוקף הסברים על מה קורה הוא פשוט התעלם ממני. נשכבתי על המיטה והוא משך לי את הרגליים בחוזקה כלפי מטה, דיבר אלי בציניות, כשנכנסתי לחדר המיטה עוד הייתה עם נייר של המטופלת הקודמת עם טיפות דם על המיטה! הפח היה פתוח עם פדים מלאים בדם של המטופלות שהיו לפני, פשוט חוויה מזעזעת!
    איכסס
    ראיתי את זה גם היום !
    אני הייתי אמורה לגלגל לעצמי את הגליל נייר של המיטה
  • גם אני נפגעתי ממנו. ממש נעלבתי והיה גם הקטע הבלתי מקצועי בעליל.
    :(( יצאתי ממנו כמה פעמים בבכי
  • בשום פנים ואופן לא להתקרב אליו !!!!!
    השבוע הייתי אצל דר דניאל יאיר, בגלל שהייתי בבידוד ונכנסתי להריון וכבר הייתי שבוע 9, וטרם בדקתי דופק לעובר. ולצערי הרב לא היו תורים פנויים בכלל!
    יש לציין שאני אחרי הפלה בשבוע 9 לפני כשנה והנושא הזה מאוד רגיש אצלי !!!
    נכנסנו אליו, אני ובעלי - ולמרות שהסברתי לו שזו בדיקת דופק ואני רוצה את בעלי לידי וכי עברתי הפלה בהריון הקודם זה חשוב לי, הוא בגסות ובצורה הכי מגעילה ולא מקצועית פשוט העיף את בעלי מהקליניקה בטענת קורונה..
    נו מיילא
    נגיד שזה עוד מוצדק
    אחכ התיישבתי מולו
    הוא בקושי נתן לי להשחיל מילה ולספר למה הגעתי
    וישר שלח אותי לחדר להתפשט ולשכב על המיטה
    המיטה הייתה עם נייר של המטופלת הקודמת וכשהערתי את תשומת ליבו הוא אמר - נו מה הבעיה את לא יכולה לגלגל נייר ?!? (לאאא !! למה שאני אגע בנייר מזוהם ???)
    אחכ נבדקתי (ברוך השם הכל טוב) והוא חיפף אותי תוך שניה למרות שביקשתי ממנו הפניות וטפסים להמשך ההריון - הוא אמר לי ״תסתדרי, אני לא מוציא הפניות״.
    יצאתי מהמרפאה שלו בבושת פנים, בוכה
    בחיים שלי לא עברתי חוויה כזו מזעזעת !!!
  • לי היצה חוויה לגמרי שונה. וחבל שמשמיצים אוצו ככה. הרופא הוא מומחה, ישיר, חד וענייני. הוא נותן מיד מענה על כל שאלה ובקשה. לא הייתי הולכת לאף רופא אחר
  • לי היצה חוויה לגמרי שונה. וחבל שמשמיצים אוצו ככה. הרופא הוא מומחה, ישיר, חד וענייני. הוא נותן מיד מענה על כל שאלה ובקשה. לא הייתי הולכת לאף רופא אחר
    משמיצים?
    הכל כאן אמת ויציב. זה שלך הייתה חוויה טובה לא מבטל את החוויה הגרועה (בלשון המעטה) של אחרות.

    בעצם, אולי ״את״ ד״ר יאיר עצמו. אדם שזקוק בדחיפות לטיפול פסיכולוגי לכל הפחות ואולי לבדיקת MRI, אולי יש שם איזה גידול באונה הפרונטלית
  • בשום פנים ואופן לא להתקרב אליו !!!!!
    השבוע הייתי אצל דר דניאל יאיר, בגלל שהייתי בבידוד ונכנסתי להריון וכבר הייתי שבוע 9, וטרם בדקתי דופק לעובר. ולצערי הרב לא היו תורים פנויים בכלל!
    יש לציין שאני אחרי הפלה בשבוע 9 לפני כשנה והנושא הזה מאוד רגיש אצלי !!!
    נכנסנו אליו, אני ובעלי - ולמרות שהסברתי לו שזו בדיקת דופק ואני רוצה את בעלי לידי וכי עברתי הפלה בהריון הקודם זה חשוב לי, הוא בגסות ובצורה הכי מגעילה ולא מקצועית פשוט העיף את בעלי מהקליניקה בטענת קורונה..
    נו מיילא
    נגיד שזה עוד מוצדק
    אחכ התיישבתי מולו
    הוא בקושי נתן לי להשחיל מילה ולספר למה הגעתי
    וישר שלח אותי לחדר להתפשט ולשכב על המיטה
    המיטה הייתה עם נייר של המטופלת הקודמת וכשהערתי את תשומת ליבו הוא אמר - נו מה הבעיה את לא יכולה לגלגל נייר ?!? (לאאא !! למה שאני אגע בנייר מזוהם ???)
    אחכ נבדקתי (ברוך השם הכל טוב) והוא חיפף אותי תוך שניה למרות שביקשתי ממנו הפניות וטפסים להמשך ההריון - הוא אמר לי ״תסתדרי, אני לא מוציא הפניות״.
    יצאתי מהמרפאה שלו בבושת פנים, בוכה
    בחיים שלי לא עברתי חוויה כזו מזעזעת !!!
    לא לגשת לרופא הזה !!! הוא גס רוח, פוגעני, התנהגותו מכוערת ודוחה !!!! גשו לרופא אחר
  • אני לא יודעת אם זה עדין רלוונטי , אבל חיפשתי קצת מידע על הרופא נשים שגרם לי לצאת מטיפול אצלו בוכה ופצועה ברמה שלא רוצה ללכת לרופאי נשים יותר .
    ה"רופא" הזה דיבר אלי כמו שמדברים לזבל ישבתי שם מבויישת בדיקה קצת לא נעימה והוא פשוט זלזל בגוף שלי זלזל בי ואמר משפט " אני אחליט מה טוב לך את לא מבחנה כלום כנראה "
    חושבת על להגיש תלונה למכבי עליו .
  • וואו לא ידעתי שככ הרבה נשים נוספות נפגעו ממנו...
    רופא נורא גם אני יצאתי ממנו על סף דמעות!
    אדם קר רוח חסר רגישות ונותן לך להרגיש טיפשה ומיותרת בכל שאלה שאת שואלת מעבר ליערות מזלזלות שיש לו להוסיף.
    יש עוד מספיק רופאים מקצועיים אליו לא אלך יותר בחיים!
  • מצטרפת
    מתייחס מגעיל. ולצערי נפגשתי איתו יותר מפעם אחת. כי הוא אכן פנוי לרוב..לא מפתיע.
    בבדיקה אחת, ניסיתי להסביר לו בהצבעה על נקודה מסויימת, העיף לי את היד ואמר לי תפסיקי לשחק בעצמך.

    בבדיקה אחרת עשה לי בדיקת פאפ ואמר לי רק אחרי ביצוע הבדיקה. (ציין גם שזה בעלות וחייב אותי באופן פרטי-לא הבנתי בזמנו שזה אמור להיות חינם.

    בבדיקה נוספת, שאלתי לגבי מחלת מין כלשהי והוא פשוט דיבר בזלזול ובוז וענה ״שבגילי אני צריכה לדעת שאפשר להידבק במחלת מין בכל מגע גם בחיבוק״
    וכל זה בקול רם שכל הקליניקה שומעת.
  • מצטרפת
    מתייחס מגעיל. ולצערי נפגשתי איתו יותר מפעם אחת. כי הוא אכן פנוי לרוב..לא מפתיע.
    בבדיקה אחת, ניסיתי להסביר לו בהצבעה על נקודה מסויימת, העיף לי את היד ואמר לי תפסיקי לשחק בעצמך.

    בבדיקה אחרת עשה לי בדיקת פאפ ואמר לי רק אחרי ביצוע הבדיקה. (ציין גם שזה בעלות וחייב אותי באופן פרטי-לא הבנתי בזמנו שזה אמור להיות חינם.

    בבדיקה נוספת, שאלתי לגבי מחלת מין כלשהי והוא פשוט דיבר בזלזול ובוז וענה ״שבגילי אני צריכה לדעת שאפשר להידבק במחלת מין בכל מגע גם בחיבוק״
    וכל זה בקול רם שכל הקליניקה שומעת.
    לסיכום לא ללכת אליו!!!
    אגב גם הבדיקת פאפ כאבה ודיממתי יותר מיומיים אחריה. (בכל מקום אחר שעשיתי אחכ לא כאב ולא דיממתי)
    אשמח אם מישהי יכולה להמליץ על רופאת נשים בתל אביב.
  • הגעתי לעמוד הזה אחרי שביקרתי הבוקר אצל דר יאיר דרך מכבי
    מרוב יחס משפיל ומזעזע עד אפילו פוגעני חיפשתי אותו בגוגל וככה הגעתי לפה
    יש לי 7 ילדים ואני יועצת מינית מעולם לא הרגשתי מושפלת כמו שהוא גרם לי להרגיש היום
    הבדיקה שלו היתה ללא הכנה מוקדמת בלי שום מילה ובציניות שהעילה אותי ממש
60 תגובות
עמוד 1
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה