כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

דימום השתרשות דו מחזור שהקדים

 
משתמש

בנות בבקשה תעזרו לי. אני בת 33 מנסה להיקלט, בתאריך 6.2 המחזור שלי הקדים בשבוע, ונמשך כ 3 ימים במקום 7 ימים שבדרך כלל זה לא קרה לי אף פעם, בצעתי בדיקת בטא לפני התאריך המשוער של המחזור האמיתי והיה שלילי, כלומר עוד לא נחשב שנכנסתי לאיחור ,ואני מפחדת לחזור על הבדיקה כי אני לא יכולה לראות יותר בטא שלילית, בכיתי כל כך והתאכזבתי היום כי אני מרגישה כאבי מחזור ומפחדת שזה בעצם סתם היה ווסת שהקדים, האם מישהי יכולה לעזור לי מישהי שעברה דימום השתרשות, האם הרגישה כאבי מחזןר לאחר מכן?כמובן שמחר אבקש הפניה לבטא  בתקווה שהמחזור לא יגיע, אבל מאוד אשמח לשמוע את הדעה שלכן

צטט
נושא פותח פורסם : 25/02/2023 21:07
אורח

אני בת 28 המחזור שלי יחסית סדיר היה לי כתמים כאלה  במשך 19 יום (התחיל 10 ימים לפני המחזור) היו ימים שלא היה כלום היום ימים כתמים חומים רק בניגוב היו 2 ימים שהיה כזה אדום טרי רק בניגוב (סורי על הפירוט 😉) 

אחרי זה הפסיק לא היה כלום כרגע אני 18 יום איחור של המחזור עשיתי בדיקות ביתיות כבר כמה פעמים ויוצא לי תמיד שלילי לא יודעת כבר מה לחשוב אני כרגע בחול אז לא יכולה לעשות האם מישהי חוותה דבר כזה וזה יכול להיות בסוף הריון ? כי אני מרגישה מידי פעם כזה כל מיני דמיונות ניראה לי חח🤪 ישמח לשמוע דאות בנושא 😊

הגבצטט
פורסם : 31/05/2023 21:54
אורח

אני ממש מצטער לשמוע שאתה מרגיש במצוקה. תמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע רפואי או רופא שיוכל להעריך את המצב הספציפי שלך ולספק הדרכה מתאימה. הם יוכלו להתייחס לחששות שלך, לדון בסימפטומים שלך ולהמליץ על כל בדיקות או הערכות הנדרשות.

כפי שאמר גוש בזוב זה טבעי להרגיש חרדה או חוסר ודאות בכל הנוגע לענייני הריון ומחזור. פנייה להכוונה של איש מקצוע רפואי יעזור לספק לך מידע ותמיכה מדויקים. תשמור על עצמך, ואני מקווה שהכל יסתדר לך טוב.

הגבצטט
פורסם : 12/06/2023 18:51

השאירו תגובה

שם מחבר

דוא"ל מחבר

כותרת *

תצוגה מקדימה גרסאות 0 נשמר
שיתוף ב:
אפליקציה של יולדת
דילוג לתוכן