כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

סדנת בייבי יוגה

בואי לסדנת פעילות משותפת מהנה של הורה ותינוק, המאפשרת זמן להתבונן, ליצור קשר, להכיר את התינוק ולהבין את צרכיו.
הסדנה משלבת תרגילי יוגה המותאמים ליכולותיו ולצרכיו של הבייבי בשעה מהנה של זמן איכות לשניכם.
מחכות לכם בסדנה!!
שיתוף ב:

אנו מזמינות אותך לסדנת
בייבי יוגה בהנחיית *לילי חן

שישה מפגשים של שעה 
ימי חמישי 9:00 בבוקר
במרכז יולדת – העבודה 11 ראש העין (בית בלרס)

בתאריכים:  13.4.23,  20.4.23,  27.4.23,  4.5.23,  18.5.23,  25.5.23 

סדנת בייבי יוגה

הסדנה מיועדת לתינוקות מגיל לידה-חודש וחצי (כשהאם מתפנה לחוויה) ועד שלב זחילה, וכוללת בתוכה סדנה של עיסוי תינוקות ותרגילי יוגה המותאמים ליכולותיו ולצרכיו של התינוק.

השיעור מתחיל בחימום הגוף, מתיחות והרפיה. התרגול כולל מגוון תרגילים על המזרון, או במרחב על ידיו של ההורה. התרגילים מסייעים לתינוק לחזק את שרירי זוקפי הגב והצוואר, עובדים על מערכת הצלבות וחציית קו אמצע, מעודדים שכיבה על הבטן ותורמים לבניית טונוס. ניתן דגש על יציבה נכונה דרכי נשיאה והרמת התינוק, וחיזוק ריצפת אגן.

מעבר לכך הסדנה מציעה דרך לתקשר עם התינוק בשפה המוכרת לו: מגע ותנועה, נותנת להורים כלים להתנהלות בטוחה ורגועה, ומציעה פעילות מהנה.

למה בייבי יוגה?

מגע ותנועה, אלו שני אלמנטים שהתינוק חווה עוד בהיותו ברחם והם ממשיכים עימו גם לאחר יציאתו לאוויר העולם. גם לאחר הלידה תינוקך זקוק לתחושת מגע ולתנועה על מנת לגדול להתפתח והכל בצורה תקינה. בסדנת בייבי יוגה אנו מאפשרים לקטנטן לחזור לחוויה המוכרת לו מהרחם. חוויה  של מגע ותנועה. הוא יכיר את גופו וגבולותיו, יפתח מערכת שיווי משקל, יחזק ויגמיש את שריריו ויחווה חוויה מהנה ורגועה.
זוהי הזדמנות לפעילות משותפת מהנה ורגועה של הורה ותינוק, שיאפשר לך להתבונן, ליצור קשר,
להכיר את הבייבי שלך ולהבין את צרכיו.

"יוגה רכה"

יוגה היא מסורת עתיקה בת 5000 שנה, שמקורה בהודו. פירוש המילה יוגה בשפת הסנסקריט היא איחוד, הרמוניה, חיבור בין גוף לנפש, בין תנועה לנשימה, בין האדם לסביבתו. גם בייבי יוגה מדברת על איחוד: חיבור בין האם לתינוק, מתוך התבוננות, הקשבה והבנה עמוקה של צרכיו, ככלי לחיים משותפים.
אנחנו בסדנה נשתמש בשיטה ההודית- מכונה גם יוגה רכה, ובנויה על עקרונות של יוגה קלאסית של הרפייה, מגע ותנועה, שמתאימה לתינוקות רכים.

עלות הסדנה
540 ש"ח  (6 מפגשים)

למי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת לך ולתינוקך מגיל לידה-חודש וחצי (כשהאם מתפנה לחוויה) ועד שלב זחילה, וכוללת בתוכה סדנה של עיסוי תינוקות ותרגילי יוגה המותאמים ליכולותיו ולצרכיו של התינוק.

תאריך: הסדנה תתקיים בימי ה' 13.4, 20.4, 27.4, 4.5, 18.5, 25.5

מס’ מיפגשים: 6   משך הסדנא: שעה- שעה ורבע

היכן מתקיימת הסדנה?
במרכז יולדת- מרכז הריון, לידה והורות
רח’ העבודה 11 ראש העין. בית בלרס, קומה 2

טלפון לבירורים:
050-4479243
ניתן לפנות בטלפון או בווטסאפ

מה עלי להביא?
גרביים- על המשטח לא ניתן לעלות עם נעליים
משטח לפריסה על המזרן עבור התינוק – טטרה, שמיכה או משטח חד פעמי

על המנחה

*לילי חן 

לילי חן - מנחת בייבי יוגה
 
מי אני?
לילי חן, מיילדת ומדריכת קורסי הכנה ללידה במשך 18 שנים באיכילוב, עובדת בטיפת חלב, מנחת סדנאות בייבי יוגה, בעלת נסיון מיילדותי רב שנים, אימהות וטיפול בתינוקות, אחות מוסמכת בתחנה לבריאות המשפחה, ומלווה הורים בתחילת דרכם מרגע השחרור מביה"ח ועד התור הראשון בטיפת חלב (כשבועיים – חודש מהלידה).

לבייבי יוגה הגעתי מתוך הבנה של הצורך ההורי במתן מענה לצרכי התינוק, מתוך ביטחון והכרות טובה עם התינוק בסביבה בטוחה ורגועה. דרך תירגול בייבי יוגה, ההורים רוכשים ידע וביטחון בהבנת צרכי התינוק, ולהורים ניתן ערך מוסף וכלים לבניית תקשורת טובה עם התינוק, וכלים לשיפור ה- well being של התינוק.

Lily Chen (@lily_chen__midwife)

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן