כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

רשימת משימות לפני לידה

לידה היא מאורע מרגש ומדהים. היא מלווה בהרבה רגשות ומשימות לאורך הדרך, בין אם מדובר בלידה ראשונה או עשירית, תמיד יש מה לזכור ולעשות לפני שהבייבי הקטן מצטרף למשפחה עם הרבה אהבה.
ריכזנו עבורך רשימת טיפים ומשימות שכדאי לבצע לפני הלידה כדי לעזור לך להתכונן לרגע הגדול ולהקל עלייך כמה שניתן.
זמן קריאה:
12 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

הריון ראשון ? וגם שני ושלישי…

 

 

נצלי כל רגע של יחד וצרי "רשימת משאלות" של כל מה שתרצי להספיק לפני שהתינוק מגיע.

נסי לנצל כל רגע לכיף צאי לטייל, ערכי מסיבת טרום לידה או פשוט תיהני עם החברות והמשפחה.

חופשה אחרונה לא, ממש לא צריך להפציץ עם חופשה בחו"ל, אפשר להשאר בארץ ואפילו קרוב לבית, אבל לקראת הלידה כדאי לקבוע מראש חופשה שבה תוכלו לקחת רגע, לנפוש ולנוח יחד בפעם האחרונה בקונסטלציה הקיימת.

שינה, שינה, שינה נכון, לפעמים בסוף ההריון יכול להיות מעצבן קצת לשמוע "תשני עכשיו עוד מעט לא תהיה לך הזדמנות" ואת בכלל ערה כל לילה כי לא נוח, כואב או שאת ממש חייבת לשירותים עשרים פעם בלילה. אבל בכל זאת, נסי לישון כמה שיותר (כרית הנקה יכולה לעזור מאוד).

תכנני את חופשת הלידה או לפחות התחילי לחשוב על כך. האם את חולקת את חופשת הלידה עם בן זוגך? האם תחזרי לעבודה מיד בתום חופשת הלידה הראשונית ומי יעזור בשבועות הראשונים.

הצטרפי לחברותייך למסע

 

 

הצטרפי לקבוצת וואטסאפ עם נשים רבות ומדהימות שנמצאות בשלב ובסטטוס שלך וחוות דברים דומים לך והירשמי למעקב ההריון שלנו כך שתוכלי לעקוב אחרי התפתחות הבייבי שלך שלב אחר שלב.

כנסי ההריון של יולדת רלוונטי לכל אורך הדרך אך במיוחד לקראת האמצע והסוף. בכל חודש יש לנו הרצאות חדשות ומעשירות. הצטרפי אלינו למידע נוסף.

 

תנשמי,

את ממש לקראת כניסה לסיטואציה חדשה בחיים, פרק נסגר ואחד חדש נפתח ולכן הכי חשוב לזכור לנשום להיות רגועים, לנוח ולחכות באהבה לשינויים המדהימים שבדרך!

שגרת טיפוח

 

מרחי קרם לסימני מתיחה רצוי להתחיל למרוח קרם כבר בחודש שלישי/רביעי כאשר הבטן מתחילה להימתח ועד לסוף ההריון.

תקבעי לך תור לטיפולים האהובים עליך בחודש שלפני הלידה: לק, גבות, טיפול פנים, ספר כל מה שיכול לעשות לך כיף לפני הלידה מבורך.

מתכוננים ליום

הגדול

 

 

 

בחירת בית חולים נשמע כמו משהו מתבקש אך לפעמים לא חושבים על כך. חשבי היכן הכי מתאים לך ללדת. טיפ מאיתנו: חשבי על שני בתי חולים כך שאם הלידה תתחיל במקום לא צפוי תהיה לך חלופה רצויה.

דולה לא מתאים לכולן אך במידה ואת מעוניינת להשתמש בשירותיה של דולה, התחילי לברר מי הדולה המתאימה ביותר עבורך כבר באמצע ההריון, לפעמים כדאי לחשוב גם על דולה שמלווה אחרי הלידה במידה ואת צריכה את העזרה.

קורס הכנה ללידה תמיד כדאי להתכונן כמה שניתן, לכן קבעי לך קורס הכנה ללידה בבית החולים בו תרצי ללדת או בקורסים הפרטיים.

תוכנית לידה הכנת תוכנית לידה לא מתאימה לכולן אבל במידה ולך זה מתאים, עריכת תוכנית לידה יכולה להוות הקלה עצומה בהכנה ללידה – כאן תוכלי למצוא כלי נוח ומהיר ליצירת תוכנית עבורך.

עיסוי פרנאום לא כולן בוחרות בכך אך במידה והחלטת לתת לזה צאנס, כדאי שתתחילי בעיסוי בשבוע 34.

הכנה להנקה קראי או הירשמי לסדנאות הכנה במידה ואת מעוניינת להניק.

הכיני לך ולמלווה הלידה שלך קבוצת וואטסאפ רק עבורכם בו תוכלו לשלוח לינקים לפלייליסיטים, משפטים מחזקים ותוכנית לידה.

מספר טלפון של מונית רישמי לך מספר טלפון של חברת מוניות באזורך או הורידי את האפליקציות המתאימות כך שבמידה ותצטרכי עזרה להגיע לחדר לידה הטלפון יהיה זמין עבורך.

רשימת נשות מקצוע הזמן הטוב ביותר להתחיל לחשוב על שימוש ביועצות הוא דווקא בשבועות שלפני הלידה. הכיני לך רשימה לעת הצורך של יועצות שינה ו/או הנקה כדי שיוכלו לעזור לך במידה ותצטרכי.

חושבים כלכלי

מעבר לגידול ילדים וחלוקה במטלות היומיום, משפחה היא יחידה כלכלית לכל דבר.

 

ביטוח חיים ובריאות במידה ואין לכם ביטוחים פרטיים, תמיד טוב וחשוב לברר עם סוכן הביטוח מה רצוי להוסיף והאם ניתן להכניס את התינוק לביטוח ובאיזה שלב – כאן תוכלי לקרוא עוד על ביטוחים נדרשים.

מגנו את הבית לקראת התינוק נכון, התינוק אפילו לא הגיע עדיין אבל לעיתים אחרי שהוא מגיע אין זמן או מחשבה פנויה עבור המשימה ולכן חשיבה מראש יכולה להקל עליכם מאוד.

שופינג לקראת לידה,

לך ולבייבי

הגעת לרגעי הכיף הגדול של ההריון! סוף סוף אפשר להתחיל לחשוב על עגלה, עריסה, ריהוט לחדר, בגדים קטנטנים מתוקים ושלל קניות מהנות במיוחד. 

 

 

ערכי רשימת תקציב עבור התינוק החדש והרכישות הרבות שמגיעות איתו – כאן תוכלי למצוא רשימת ציוד מלאה עבור התינוק.

קניות לתינוק נכון, יש מי שמעדיף לא לקנות לפני בואו של הבייבי לעולם, אך בין אם את קונה או לא, עדיף להתחיל ללכת ולבחון את האפשרויות העומדות בפנייך כבר באמצע שבוע 20. השתמשי ברשימת הציוד שלנו על מנת להתכונן לכל מה שצריך עבור הבייבי.

כביסה לבגדים של הבייבי במידה וקנית בגדים לפני הלידה, רצוי לכבס את הבגדים ולהכינם בארון ככה שלא תצטרכי לחשוב על כך לאחר הלידה.

תיק חדר לידה בין אם את מתכוונת לרכוש תיק מוכן או להכין תיק עבור עצמך, שבוע 32 הוא בטח שבוע טוב להתחיל וליצור את התיק שיחכה עבורך לשעת הצורך. המלצתנו להכינו בשלב הזה מכיוון שלאחר מכן את עלולה להיות עייפה או טרודה בדברים אחרים. היעזרי ברשימת הציוד שלנו עבור תיק חדר הלידה.

הכיני את הרכב ללידה נשמע כמו טיפ מצחיק אבל לפעמים לידה מתחילה בזמן מאוד מפתיע. המלצתנו, הכיני עבורך בקבוק מים, מגבת ומגבונים שיחכו באוטו בשבועות האחרונים לפני הלידה במידה ותצטרכי אותם איתך.

טיפ מאיתנו באהבה,

לידה זו החוויה המדהימה ביותר בעולם, מצטרף לחייכם אדם נוסף ואין קסום מזה, אך לפעמים הימים שאחרי הלידה יכולים היות עמוסים מאוד רגשית ופיזית לכן אנו ממליצות לתאם ציפיות עם בן/בת הזוג, המשפחה והחברים. לא לחשוש להגיד אם מתאים או לא שיבואו לבקר מיד אחרי הלידה.

תיאום ציפיות

יש לך אחריות בעבודה, ילדים מצפים איתך לבייבי החדש? כדאי שתתאמי ציפיות.

 

חפיפה נכונה בעבודה לקראת יציאה לחופשת הלידה במידה ואת צריכה לעשות העברת מקל, כדאי שתתכנני אותה היטב על מנת להעביר כמה שיותר חומר הלאה ובצורה הטובה ביותר שתעזור למחליפ/ה שלך כשאת איננה ולך כאשר תצטרכי לחזור לשגרה.

הכיני את הילדים הנוספים ללידה ולבואו של התינוק החדש איתו יצטרכו לחלוק את תשומת הלב

הרגע שלך

היום הגדול אוטוטו כאן, וממש בקרוב תחבקי את הבייבי שלך לראשונה. הכיני את הדברים שיהיו נחוצים לך מבעוד מועד…

 

הכנת המידע הרפואי עבור הלידה הדפיסי לך את הבדיקות האחרונות על מנת שתוכלי לקחת איתך לחדר הלידה.

הורידי את אפליקציית תזמון הצירים שלנו כך שתהיי מוכנה בשעת הצורך.

פלייליסט ללידה במידה ומתאים לך הכיני לך את הפלייליסט הנכון עבורך כדי להקל על האוירה.

הכיני רשימה קטנה של מי שצריך להודיע לו שאת בחדר לידה. לפעמים ברגע האמת ההתרגשות מתעלה על ההגיון. הכינו לכם רשימה קטנה כדי לא לשכוח להודיע לכולם בזמן אמת.

הבייבי שלך

תאמיני או לא, בקרוב תגיעו הביתה עם הבייבי ותהיו המבוגרים האחראים. הכיני את עצמך מראש ותקלי על הימים הראשונים בבית.

 

שם לבייבי ברור שלא חייבים לחשוב על שמות לפני הלידה, אבל לפעמים צמצום רשימה קטנה יכול לעזור. טיפ קטן מאתנו, אם תחשבו על השם לפני, תוכלו לרשום את הבייבי במשרד הפנים כבר בבית החולים ובכך לחסוך לכם טיול ללשכת משרד הפנים הקרובה אליכם.

תוכלי להיעזר באינדקס השמות שלנו.

טיפת חלב בררי מראש היכן את משובצת.

ברית במידה והנך מצפה לבן כדאי לחשוב בשבועות האחרונים להריון היכן תרצי לקיים את הברית ובאיזו קונסטלציה, אצל הרופא באירוע אינטימי או עם רב באירוע עם כל המשפחה, חשבי על הכל כך שלא תוטרדי מכך לאחר הלידה.

הכיני את תיק ההחתלה שלך כמו תיק לחדר לידה, כדאי שתכיני לעצמך תיק החתלה מראש כך שיהיה מוכן עם העגלה והכיסא לרכב וכשיגיע הרגע לצאת מבית החולים הכל יהיה מוכן עבורך. ראי כאן רשימת ציוד לתיק החתלה ותיק החתלה שיקי ויעיל עבורך.

קראי קצת על הימים הראשונים בבית איך לחתל, לקלח ולטפל בטבור, מה התופעות שיכולות לקרות בימים הראשונים.

שיתוף ב print
הדפיסי לך

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן