עודכן לאחרונה: 8 באוקטובר 2025
המסמך שלפניך מהווה את מדיניות הפרטיות של כל פורטל יולדת, לרבות כלל נכסיה הדיגיטליים של החברה כמפורט להלן.
מדיניות פרטיות זו נוסחה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם היא מתייחסת באופן שווה לכל המגדרים.
- כללי
- אתר האינטרנט "פורטל יולדת" (להלן: "האתר" בכתובת: https://www.yoledet.co.il והמתחם https://shop.yoledet.co.il ) מכבד את פרטיותם של המשתמשים ואת פרטיותם של לקוחותיה המשתמשים בשירותים המוצעים והמסופקים על-ידה במסגרת נכסיה הדיגיטליים של החברה ושירותים נלווים להם, לרבות באתרי האינטרנט ובאפליקציות (הנכסים הדיגיטליים). החברה רואה חשיבות רבה בשמירה על פרטיות המשתמשים, ומחויבת להגן על המידע האישי שהם משתפים עם החברה, ולשם כך פועלת לפי הוראות מדיניות הפרטיות שלהלן והוראות הדין החל.
- מסמך זה נועד להסדיר את מדיניות הפרטיות של פורטל יולדת, וזאת בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א–1981, לתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז–2017, כפי שיהיו מעת לעת, וכן להוראות חוק הגנת הפרטיות בנוגע לניהול "מאגרי מידע" הרשומים או החייבים ברישום.
- החברה מחויבת לשמור על כללי הגנת הפרטיות המקובלים בישראל. שימוש במידע אישי אשר יימסר על-ידי המשתמשים או ייאסף אודותיהם ייעשה אך ורק בהתאם למפורט במדיניות פרטיות זו או על-פי כל דין.
- "מידע אישי" במדיניות פרטיות זו, משמעו כל מידע מזהה אודות המשתמשים אשר יימסר או ייאסף אודותיהם במסגרת השימוש בנכסים הדיגיטליים, לצורך רישום לשירותים המוצעים, וכן כל מידע מזהה אודותיהם אשר ייאסף על אופן השימוש שלהם בנכסים הדיגיטליים לרבות מזהים מקוונים (כתובת IP מזהה מכשיר), נתוני שימוש, מזהים דיגיטליים וקובצי עוגיות (Cookies) ככל שהם מזהים אדם. מובהר: באתר אין מנגנון התחברות/חשבון.
- החברה מאמינה כי יש למשתמשים את הזכות המלאה להכיר את המדיניות ואת הנהלים של החברה בנוגע לאיסוף ושימוש במידע המתקבל מהם ונאסף עליהם אגב השימוש בנכסים הדיגיטליים. מטרת מדיניות הפרטיות היא, בין היתר, להסביר את נוהלי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים וכיצד החברה עושה שימוש במידע אישי הנמסר לה מהמשתמשים או הנאסף על-ידיה כחלק מהביקורים והשימושים שלהם בנכסים הדיגיטליים.
- תשומת לב המשתמשים מופנית לכך שמדיניות פרטיות זו חלה על כלל הנכסים הדיגיטליים של החברה, לפי העניין. במקרים של פעילויות ושירותים ספציפיים עשויים לחול כללים נוספים ושונים, וייתכן שתפורסם בצִדָּם מדיניות פרטנית ייעודית ביחס למסירה, איסוף ושימוש במידע אישי במסגרתם.
- הכניסה או השימוש הראשון באחד מן הנכסים הדיגיטליים של החברה מהווים הסכמה להוראות מדיניות זו, לרבות לצורך איסוף המידע, ניהולו, עיבודו ואחסונו, הכל כמתואר במדיניות זו וכפוף להסכמות הנדרשות לפי דין (למשל ביחס לעוגיות שאינן חיוניות). ככל שהמשתמש אינו מסכים לתנאים אלה, עליו להימנע באופן מיידי מהמשך כניסה ושימוש בנכסים הדיגיטליים.
- קטינים – השירות מיועד למשתמשים מעל גיל 18. שימוש על־ידי קטינים מתחת לגיל זה מחייב קבלת הסכמת הורה או אפוטרופוס. החברה אינה אוספת ביודעין מידע אישי מקטינים בניגוד לדין. במקרה שנודע ל־חברה כי נאסף מידע מקטינים בניגוד לדין, היא תפעל למחיקתו בהקדם.
- לעניין הגבלת אחריות, שימוש אחראי, קניין רוחני, יחסים בין הצדדים, דין וסמכות שיפוט וסעיף הצלה – יחולו תנאי השימוש של האתר.
2. הגדרות ופרשנות
- החברה" – פורטל יולדת, המופעל על־ידי אמנון פלץ סוכנות לביטוח (1993) בע"מ, ח.פ. 511810574.
- "האתר" – אתרי האינטרנט של החברה בכתובות https://www.yoledet.co.il ו/או https://shop.yoledet.co.il ו/או כל אתר/דף אינטרנט אחר הקשור לחברה.
- "הנכסים הדיגיטליים" – האתר, אתרי משנה, דפי נחיתה, גרסאות מובייל/דסקטופ, אפליקציות (ככל שיש), פורומים, קבוצות ווטסאפ ותשתיות דיגיטליות מקוונות אחרות המופעלות או מנוהלות על־ידי החברה או מטעמה.
- "משתמש" – כל אדם, יחיד או תאגיד, שנכנס לנכסים הדיגיטליים ו/או עושה בהם שימוש ו/או נרשם לשירותים המוצעים בהם, בין אם כלקוח ובין אם כגולש מזדמן.
- "פרטי גישה (ככל שקיימים)" – אמצעי זיהוי ואימות המאפשרים כניסה לשירותים הטעונים התחברות, כגון שם משתמש, סיסמה, קוד חד־פעמי (OTP), אסימון/טוקן סשן, מזהי התחברות ומידע טכני לבקרת גישה.נכון למועד זה אין באתר מנגנון התחברות/חשבון משתמש, ולכן פרטי גישה אינם נאספים. אם יושק בעתיד שירות הטעון זיהוי, נעדכן מדיניות זו מראש והעיבוד ייעשה בהתאם לדין (כולל נהלי אבטחה ושמירה ייעודיים).
- "מידע אישי" – כל מידע על אדם מזוהה או שניתן לזהותו באופן ישיר או עקיף, שנמסר לחברה או שנאסף על־ידה בקשר לשימוש בנכסים הדיגיטליים ו/או לרישום לשירותים, לרבות נתונים על אופן השימוש בהם: בכלל זה, וללא הגבלה: מזהים מקוונים (כתובת IP, מזהה מכשיר), נתוני שימוש ופעילות, מזהים דיגיטליים, וקובצי עוגיות (Cookies) ככל שהם מזהים אדם.
- "עיבוד מידע" – כל פעולה או רצף פעולות במידע, לרבות איסוף, רישום, ארגון, אחסון, עדכון, שימוש, מסירה, העברה, ניתוח, פרופיילינג, מחיקה וכד'.
- "מאגר מידע" – כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א–1981, לרבות מאגרי מידע הרשומים ו/או החייבים ברישום.
- "ספקי שירות" – גורמים חיצוניים המספקים לחברה שירותים (לרבות אחסון/ענן, סליקה, דיוור ושיווק, (ActiveTrail (Marketing Automation אנליטיקה וBI- תמיכה טכנית, פיתוח ותחזוקה, אבטחת מידע וגיבויים ,( הפועלים כמעבדים מטעמה ובהתאם להסכמי סודיות ואבטחת מידע.
- "שותפים מסחריים" – גורמים עימם משתפת החברה פעולה לצורך מתן שירותים/פעילויות (כגון ערכת חיבוק בקופסא, כנסים ומבצעים). הרשימה עשויה להתעדכן מעת לעת כמפורט בתנאי השימוש ובאתר.
- "קובצי עוגיות (Cookies)" – קובצי טקסט/מזהים דיגיטליים וטכנולוגיות דומות (פיקסלים, SDK , APIs,beacons ) המשמשים, בין היתר, להפעלה, אבטחה, אנליטיקה ושיווק.
- "אירוע אבטחה חמור" – כהגדרתו בדין החל ובמדיניות הרשויות המוסמכות.
- "דין" – דיני מדינת ישראל, כפי שיעודכנו מעת לעת.
- "מסמכי האתר" – כלל המסמכים המחייבים של פורטל יולדת, כפי שמפורסמים ומעודכנים באתר מעת לעת, ובכללם: מדיניות הפרטיות, תנאי השימוש, תקנון הרכישה הכללי (אתר החנות), וכן תקנונים ייעודיים החלים על פעילויות/מוצרים מסוימים (לרבות, בין היתר: ערכת חיבוק בקופסא, מפגשי זום, הגרלות ומבצעים). לעניין זיהוי שותפים מסחריים יחול עמוד השותפים שלנו כרשימה חיה ומעודכנת. במקרה של סתירה: בענייני פרטיות/עיבוד מידע – תגבר מדיניות הפרטיות. בענייני רכישה הייחודיים לפעילות/מוצר מסוים – יגבר התקנון הייעודי הרלוונטי. בעניינים מסחריים כלליים (תשלומים/חשבוניות/החזרות/שירות) – יגבר תקנון הרכישה הכללי. בענייני שימוש באתר – יגברו תנאי השימוש. נוסחם המחייב של מסמכי האתר הוא זה שהתפרסם באתר במועד הרלוונטי.
כללי פרשנות (אלא אם נאמר אחרת במפורש):
- שימוש במונחים "החברה"/חברה, "האתר"/אתר, "משתמש"/המשתמש וכיו"ב יתפרש לפי ההגדרות לעיל, בין אם ה' הידיעה נכללת ובין אם לא.
- האמור בלשון זכר מטעמי נוחות ומתייחס לכל המגדרים. לשון יחיד תכלול גם רבים ולהפך.
- כותרות הסעיפים נועדו לנוחות בלבד ולא ישמשו לפרשנות.
- הפניות לכתובות אתרי אינטרנט כוללות גם דפים פנימיים, תתי־דומיינים, גרסאות עתידיות ונגזרות מובייל/אפליקציה.
- במקרה של סתירה בין מדיניות פרטיות זו לתנאי השימוש – יגברו הוראות מדיניות פרטיות זו בנושאי פרטיות/עיבוד מידע. בשאר העניינים יגברו תנאי השימוש.
- נוסח המדיניות כפי שפורסם באתר מעת לעת הוא הנוסח הקובע.
3. איזה מידע אנו אוספים
החברה אוספת ומנהלת מידע בקשר עם המשתמשים בנכסים הדיגיטליים לצורך מתן השירותים, תחזוקתם ושיפורם, וכן לשם עמידה בהוראות כל דין. איסוף המידע נעשה ממקורות אלה:
- מידע טכני שנאסף אוטומטית הזמין לחברה ו/או שנמסר על-ידי המשתמשים אגב השימוש בנכסים הדיגיטליים ובשירותים המוצעים במסגרתם, לרבות טרום הזדהות כמשתמש, ובכלל זה:
- מידע אודות התנהגות המשתמשים – כגון דפוסי פעילות בנכסים הדיגיטליים, שעות הגלישה, נתיב הגלישה, ביקורים בדפים ומוצרים, הרגלי שימוש במוצרים חכמים, כגון מכשירי IoT לפני ההגעה, במהלכה ולאחריה.
- מידע אודות מכשירי המשתמשים – דוגמת כתובת IP (בהתאם לרשת, למחשב או למכשיר הנייד בהם נעשה שימוש לצורך הגלישה בנכסים הדיגיטליים), מזהה מכשיר, סוג דפדפן ומידע אודות מיקום גיאוגרפי בקירוב, והכול בין אם המכשיר או איזה ממרכיביו פועלים או כבויים, בהתאם להגדרות המכשיר.
- החברה אוספת מידע שמוזן על ידי המשתמשים, וכן מידע טכני הנאסף אוטומטית (ובכלל זה מידע שנאסף באמצעות שירותי צד שלישי כגון Google Analytics או שירותים דומים וכן באמצעות קבצי Cookies ,Pixels וכלי ניטור דומים), בהתאם להסכמות המשתמש ובהתאם להוראות הדין. למידע נוסף על שימוש בקובצי Cookies ראו סעיף: טכנולוגיות איסוף מידע (Cookies) וטכנולוגיות דומות להלן.
- מידע שמסרו המשתמשים באופן יזום: חלק מהשירותים הניתנים במסגרת הנכסים הדיגיטליים טעונים הרשמה, מסירה ואיסוף של מידע אישי, בין אם במהלך הכניסה לנכסים הדיגיטליים וכל שימוש בהם, ובין אם בתחילת ובמהלך תקופת ההתקשרות.
- פורומים/קבוצות תמיכה: הפורטל כולל אזור פורומים/קבוצות תמיכה – השימוש בהם הוא ציבורי או חצי-ציבורי, והמפרסמים שם עושים זאת מרצונם ובהסכמתם לכך שמידע שפורסם בפורומים אינו בשליטת החברה, ועל כן אינה נושאת באחריות לשימוש שייעשה בו בידי צדדים שלישיים. האחריות למידע המפורסם בפורומים מוטלת במלואה על המשתמשים. השימוש בפורומים ובקבוצות התמיכה נעשה באחריות המשתמשים בלבד. יובהר כי הוראות סעיף זה תואמות את האמור בתנאי השימוש בפרק שימוש בפורומים ובצ’טים.
- פניות לגבי תוכן נטען כפוגעני/מפר: לכל פנייה בנוגע לתוכן החשוד כלשון הרע, פגיעה בפרטיות, הפרת זכויות יוצרים/קניין רוחני או הפרת דין אחרת, יש לשלוח הודעה ל: [email protected] עם קישור מדויק/צילום מסך, תיאור קצר של ההפרה ופרטי קשר. החברה תבחן את הפנייה ותפעל, לפי הדין ולשיקול דעתה, להסרה, חסימה או השארת התוכן, מבלי לגרוע מכך שאין עליה חובה לפיקוח שוטף ומבלי להתחייב ללוחות זמנים.
- החברה וכל צד שלישי הפועל מטעמה ואוסף מידע עבורה, אוספים, מנהלים ושומרים מידע אישי הנמסר על-ידי המשתמשים באופן מודע ומרצונם החופשי במהלך שימושם בנכסים הדיגיטליים ובשירותים המוצעים במסגרתם.
- המידע האישי ייאסף מתוך הפרטים אותם מסרו המשתמשים במסגרת תהליכי ביצוע הזמנה, יצירת קשר, באנרים, הליך רישום לקבלת שירות כגון מחשבונים, השתתפות ורישום לפעילויות כגון כנסים והצטרפות לקבוצות ווטסאפ, מעקב הריון, רכישות ערכת חיבוק בקופסא ו/או בכל תהליך נוסף שביצעו המשתמשים ביוזמתם או שירות אחר שבחרו לקבל במסגרת שימושם בנכסים הדיגיטליים, וזאת בין אם סיימו להזין את המידע בשדות הרלוונטיים ושלחו אותו ובין אם לאו.
- מידע כאמור עשוי לכלול בין היתר: שם מלא, פרטי קשר (טלפון נייד ודואר אלקטרוני), כתובת מגורים, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, ובמקרים מסוימים גם תאריכי לידה משוערים, פרטי תשלום, כגון פרטי כרטיס אשראי (הערה: איננו שומרים את מספר הכרטיס המלא) והעיבוד נעשה באמצעות חברות סליקה חיצוניות מורשות בלבד, בהתאם לתקני אבטחת מידע מחמירים (כגון תקן PCI DSS)
- ככל שמשתמש שיתף עם החברה מידע אישי אודות צדדים שלישיים כלשהם (למשל בני משפחה או חברים לצורך מתנות או רישום לפעילויות ו/או תכנים או כל יישום אחר באתר אליו נדרשת הרשמה, על המשתמש ליידע את אותם גורמים על כך בטרם יימסר המידע לחברה, ולקבל את הסכמתם לעצם מסירת המידע ולשימושים שייעשו במידע כאמור בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו. להסרת ספק, המשתמשים מצהירים ומאשרים כי יש ויהיו בידיהם בכל עת את כל ההסכמות הנדרשות לשם ביצוע האמור לעיל. החברה אינה נושאת באחריות לווידוא קבלת הסכמה זו בפועל.
- ככל שנאסף מידע שאינו מזהה ישירות את המשתמש, מידע זה ייחשב מידע בלתי מזוהה או אגרגטיבי, והחברה רשאית לעשות בו כל שימוש שכן הוא אינו מהווה מידע אישי.
- ידוע למשתמשים כי רוב המידע שימסרו ו/או שייאסף עליהם לא נדרש על פי דין ונמסר לחברה בהסכמתם ומרצונם החופשי, בין היתר על מנת שהחברה תוכל לספק עבורם שירותים מסוימים, וכי הם מסכימים שהחברה תשמור את המידע כאמור במאגרי המידע שלה, כמפורט במדיניות פרטיות זו.
- על אף האמור, מובהר כי ללא מסירת חלק מהמידע לא יוכלו המשתמשים להצטרף לנכסים הדיגיטליים ו/או ליהנות מחלק מהשירותים המוצעים במסגרתם. כך, אי מסירת מידע אישי כנדרש (כגון פרטי קשר, כתובת, פרטי אמצעי תשלום וכדומה) תמנע את האפשרות להירשם לשירותים, לבצע הזמנות, לקבל חשבוניות, להצטרף לפעילויות ולהשתמש בשירותים השונים המוצעים באתר.
- הסכמות למסרים שיווקיים הניתנות במהלך הרשמה/רכישה באתרי החברה נרשמות במערכות החברה לצורכי ציות, תיעוד והתחשבנות בהתאם לדין.
- איננו אוספים או שומרים סיסמאות או פרטי גישה, מאחר שבאתר אין מנגנון התחברות/חשבון משתמש. אם יושק בעתיד שירות הטעון זיהוי – נעדכן את המדיניות טרם תחולתו.
4. מטרות השימוש במידע
- החברה עושה שימוש במידע לצורך מתן שירותים מותאמים אישית, שיפור האתר, שליחת עדכונים ועמידה בחובות על־פי דין.
- החברה וגופים העוסקים בעיבוד נתונים מטעם ועבור החברה עושים שימוש במידע שאינו אישי (שאינו מזהה את המשתמשים באופן אישי) לצרכים סטטיסטיים, אנליטיים, מחקריים ושיווקיים (כולל התאמה, פיתוח, טיוב ושיפור השירותים).
- החברה וגופים העוסקים בעיבוד נתונים מטעם ועבור החברה, או במתן שירות אחר לחברה (כגון – מערכת דיוור אלקטרוני ו- ActiveTrail (Marketing Automation)) משתמשים במידע אישי בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו, לרבות ועל מנת:
שימושים תפעוליים ושירותים
לנהל ולתפעל את הנכסים הדיגיטליים והשירותים המוצעים במסגרתם.
- לצורך מתן מגוון השירותים הניתנים על-ידינו או על-ידי מי מטעמנו, לרבות ספקים ונותני שירותים המסייעים בהפעלת השירותים המוצעים במסגרת הנכסים הדיגיטליים.
- להתאים, לפתח ולשפר את הנכסים הדיגיטליים והשירותים המוצעים במסגרתם, לרבות אפשרות ליצירת שירותים המותאמים לדרישות ולציפיות המשתמשים וכן לשנות או לבטל שירותים קיימים, ובכלל זאת פיתוח, אימון או אימון מחדש של מודלים מבוססי למידת מכונה ושימוש בטכנולוגיות נוספות לצורכי מחקר ופיתוח ככל שהדבר מותר לפי דין, ועל בסיס מידע אנונימי/אגרגטיבי היכן שניתן.
- להשיב לשאלות המשתמשים בכל הנוגע לשימוש בנכסים הדיגיטליים וכן על מנת להעניק שירות ותמיכה טכנית, ביצוע סקרים, לספק מענה לפניותיהם ולשמור עמם על קשר.
- לצורך קבלת החלטות, על-ידי גורם אנושי או באופן ממוחשב, ביחס למשתמשים או לגורמים אחרים, לרבות לצורך בחינת בקשה להתקשרות עם החברה ו/או שותפיה העסקיים ואף בטרם הצטרפות לשירותים מסוימים במסגרת הנכסים הדיגיטליים, בדיקות הערכה וניהול סיכונים, ביצוע סקרים וכיוצא באלה. לא תתקבל החלטה מהותית המתבססת אך ורק על עיבוד אוטומטי ללא אפשרות בחינה אנושית לפי העניין.
- כדי להנפיק ולשלוח ללקוחות החברה מסמכים דיגיטליים כגון אך לא רק: אישורי הזמנה, קבלות וחשבוניות דיגיטליות באמצעות דוא"ל,SMS וכד' וכן סקרי שביעות רצון.
- מדיניות שמירת המידע ותקופות השימור מפורטות בסעיף תקופת שמירת המידע להלן.
תקשורת עם המשתמשים
- לצורך משלוח הודעות תפעוליות והתראות למשתמשים באמצעים דיגיטליים שונים (דוא"ל, מסרונים, ווטסאפ, הודעות פוש וכדומה), בקשר לשירותים הניתנים במסגרת הנכסים הדיגיטליים – כפוף להוראות סעיף דיוור שיווקי להלן ולמנגנוני ההסרה, וכן מסרים שיווקיים – הסרה והפסקה בכל הערוצים לתנאי השימוש.
- לצורך משלוח תכנים, לרבות הצעות שיווקיות וחומרים פרסומיים מטעם החברה או שותפיה העסקיים – בכפוף להסכמת המשתמשים ובהתאם למנגנוני ההסרה לפי סעיף דיוור שיווקי להלן ולסעיף מסרים שיווקיים – הסרה והפסקה בכל הערוצים לתנאי השימוש.
- התאמת מודעות ותוכן פרסומי בפלטפורמות דיגיטליות אחרות ברחבי הרשת תבוצע בהתאם לסעיף Cookies ולמדיניות הצדדים השלישיים הרלוונטיים.
שימושים משפטיים וציות
- כדי לעמוד בדרישות כל דין, לרבות לצורכי הליכים משפטיים, צווים (כולל צווי גילוי) או בקשת רשות ממשלתית/רגולטורית ו/או כל רשות מוסמכת אחרת, ככל שנדרש או מותר לפי דין.
- כדי לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בכל שימוש לא-חוקי ו/או לא-מורשה בנכסים הדיגיטליים ו/או בקשר עם השירותים המוצעים במסגרתם, לרבות במקרים של תרמית, הונאה, שימוש לרעה, סוגיות אבטחה וביטחון וכן בעיות טכניות.
שימושים טכנולוגיים
- החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) , לצרכים אנליטיים, שיווקיים ותפעוליים – כגון ניתוח מידע, זיהוי מגמות, התאמה אישית של תוכן ומוצרים, ייעול תהליכים תפעוליים ואימון מודלים מבוססי למידת מכונה – וזאת תוך הקפדה על צמצום מידע, אנונימיזציה היכן שניתן, והגבלות חוקיות לפי הוראות הדין.
- החברה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) , לצרכים אנליטיים, שיווקיים ותפעוליים – כגון ניתוח מידע, זיהוי מגמות, התאמה אישית של תוכן ומוצרים, ייעול תהליכים תפעוליים ואימון מודלים מבוססי למידת מכונה – וזאת תוך הקפדה על צמצום מידע, אנונימיזציה היכן שניתן, והגבלות חוקיות לפי הוראות הדין.
תשלומים
- לצורך ביצוע תשלומים מקוונים ורכישות באמצעות הנכסים הדיגיטליים ב- yoledet.co.il וב,shop.yoledet.co.il – לרבות עיבוד סליקה, חיוב וזיכוי. עיבוד כאמור יתבצע אך ורק באמצעות חברות סליקה מוסמכות ובתקנים עדכניים המקובלים בתחום אבטחת המידע.
5. שימוש במידע ושיתוף עם צדדים שלישיים
- לצורך הפעלת השירותים והנכסים הדיגיטליים, החברה עשויה להיעזר בספקי שירות חיצוניים הפועלים כמעבדים מטעמה ועל־פי הוראותיה בלבד) כגון: שירותי מחשוב ענן ואחסון, מערכות דיוור ושיווק אוטומטי – לרבות ActiveTrail ו/או כלים דומים, מערכות ניהול לקוחות (CRM) שירותי סליקה ותשלומים, אנליטיקה ומדידה (לרבות ,(Google Analytics שירותי פרסום ושיווק דיגיטלי (Meta/Facebook ,Outbrain ,Taboola) צ'אטבוטים, שירותי ,IT אבטחת מידע וגיבויים .ספקים אלה מחויבים בהסכמים בכתב לשמור על סודיות המידע, להשתמש בו אך ורק לשם מתן השירותים לחברה, ליישם אמצעי אבטחת מידע מתאימים, ולעמוד בכל דין, לרבות תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז–2017. ייתכן כי עיבוד/אחסון מידע ייעשה מחוץ לישראל – בכפוף להוראות סעיף העברת מידע לחו"ל.
- לכל מטרה אחרת הנדרשת או המותרת לפי דין, או כמפורט במדיניות פרטיות זו.
- תקפות המידע: המשתמשים מצהירים ומאשרים כי כל המידע שמסרו או שנאסף עליהם במסגרת הנכסים הדיגיטליים והשירותים המוצעים במסגרתם הוא נכון, אמין ומדויק, וכי הם עושים שימוש בנכסים הדיגיטליים ובשירותים בשמם ועבורם בלבד, אלא אם הורשו לכך מראש ובכתב מאת החברה.
- שמירת נתונים ותיעוד פניות: הנתונים והמידע שייאספו או יימסרו על־ידי המשתמשים יישמרו כדין למשך הזמן הנדרש לפי שיקול דעת החברה ולמטרות שלשמן נאספו, ובהתאם לסעיף השמירה במדיניות זו. החברה עשויה להקליט שיחות עם נציגי שירות הלקוחות ולשמר תכתובות (לרבות צ’אט/דוא"ל/הודעות) לצורך בקרת איכות, הדרכה, שיפור השירות ותיעוד פניות. בתחילת כל שיחה תימסר הודעה על ההקלטה. ככל שמידע אישי ייאסף במסגרת שיחות או פניות לשירות הלקוחות, ייתכן שהחברה תקליט ותשמור את השיחות לצורך בקרה, שיפור השירות, עמידה בהתחייבויות משפטיות והגנה על זכויותיה.
- תיעוד הסכמה לשיווק ישיר: לשם ציות לדין (ובכלל זה חוק התקשורת 30א), החברה שומרת לוג הסכמה לקבלת דברי פרסומת (לרבות מועד, אמצעי ההסכמה, ומזהה טכני/ IP) שניתנה בעת הרכישה או ההרשמה. הלוג נשמר למשך שנה ולאחר מכן יימחק או יעבור אנונימיזציה.
- המחאת פעילות והעברת מידע: אם פעילות החברה תועבר, במלואה או בחלקה, לצד שלישי (לרבות במסגרת מיזוג, רכישה, שינוי שליטה, העברת פעילות או מכירת נכסים), החברה רשאית להעביר לאותו צד את המידע האישי הדרוש להמשך הפעלת השירותים, ובלבד שהצד המקבל יתחייב לפעול לפי מדיניות זו ולהוראות הדין החל. ככל שההעברה כרוכה בהעברת מידע אישי מחוץ לישראל, הדבר יבוצע בהתאם לדין, לרבות באמצעות מנגנוני הגנה מתאימים. ככל שיידרש לפי דין, תימסר הודעה מתאימה.
- הבהרה : סעיף זה מתייחס לספקי שירות חיצוניים הפועלים מטעם ועבור החברה (כמעבדים). העברת מידע לשותפים מסחריים לצורכי שיווק ישיר – תיעשה רק בכפוף להסכמה ועל־פי סעיף הדיוור השיווקי במדיניות זו ובכפוף למנגנוני ההסרה. הסדרים ייעודיים (למשל ערכת חיבוק בקופסא) ייחשבו בהתאם לתנאיהם הספציפיים במדיניות זו ובתנאי השימוש.
6. העברת מידע לצדדים שלישיים
- בהסכמת המשתמשים או לפי דין: מובהר כי העברת מידע לשותפים עסקיים או לגורמים מסחריים אחרים (לרבות ערכת חיבוק בקופסא ומפגשי זום), ולרשימה החיה בעמוד השותפים שלנו תיעשה אך ורק בכפוף להסכמה מפורשת של המשתמשים, או במקום שבו קיימת חובה חוקית לעשות כן.
- שיתופים לצורכי שיווק ישיר: החברה רשאית לשתף מידע אישי עם שותפיה העסקיים (לרבות חברות בנות/קשורות), אך ורק לאחר קבלת הסכמת המשתמשים, ובהתאם להוראות סעיף – דיוור שיווקי במדיניות זו ולסעיף מסרים שיווקיים – הסרה והפסקה בכל הערוצים לתנאי השימוש (כולל מנגנוני הסרה בכל ערוץ). לגבי ערכת חיבוק בקופסא – יחול ההסדר הייעודי שלפיו מסירת פרטים והסכמה לקבלת דיוור מצד שותפים הם תנאי לקבלת הערכה, הסרה תתאפשר רק לאחר 45 ימים ממועד הרכישה, ובכל מקרה מול כל גורם משגר בנפרד. כמפורט במדיניות זו ובתנאי השימוש.
- בנוסף, החברה עשויה לשתף מידע אישי במקרים הבאים:
- לשם מענה לבקשות תמיכה או שירות של משתמשים או לצרכי פיקוח, ניהול ותפעול שוטף.
- לצורך אכיפת מדיניות פרטיות זו ו/או תנאי השימוש, לרבות חקירת הפרות אפשריות.
- לשם גילוי, מניעה או טיפול במקרי תרמית, הונאה, שימוש לרעה, סוגיות אבטחה או בעיות טכניות.
- על מנת לעמוד בדרישות כל דין לרבות לצורכי הליכים משפטיים, צווים, לרבות צווי גילוי או בקשת רשות ממשלתית, רגולטורית ו/או כל רשות מוסמכת אחרת.
- במקרים בהם החברה סבורה כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לחברה, למשתמשים אחרים או לצדדים שלישיים.
- במקרה שבו העבירה ו/או המחתה החברה לצד שלישי את פעילותה, זכויותיה או חובותיה כלפי המשתמשים, לרבות במסגרת מו"מ עסקי, ובמקרים של העברת מניות החברה או עיקר נכסיה, ככל שהעברת המידע דרושה לצורך ביצוע פעולות כאמור.
- מידע בלתי מזהה/אגרגטיבי: החברה רשאית לשתף מידע סטטיסטי ומידע שעבר אנונימיזציה, שאינו מזהה משתמשים באופן אישי, לכל מטרה מותרת.
- הבהרה מסכמת: המידע האישי של המשתמשים לא יימסר לצדדים שלישיים ללא הסכמתם, אלא אם הדבר נדרש או מותר לפי דין או כמפורט במדיניות זו. שיתופי מידע עם מעבדים מטעם החברה (כגון ספקי ענן, סליקה, CRM, דיוור, אנליטיקה) מוסדרים בנפרד בסעיף: שימוש במידע ושיתוף עם צדדים שלישיים
- לעיל.
- למען הסר ספק, ביחס לערכת חיבוק בקופסא – שיתופי מידע לשותפים לצורכי שיווק יתבצעו רק לפי ההסכמה שנתת, והסרת ההסכמה תתאפשר לאחר 45 יום ממועד הרכישה ובכל ערוץ מול כל גורם בנפרד.
7. תקופת שמירת המידע
- החברה שומרת מידע אישי אך ורק למשך התקופה הנדרשת לצורך השגת המטרות שלשמן נאסף המידע, לשם עמידה בהוראות כל דין, לרבות חובות רגולטוריות (כגון דיני מס וחשבונאות), או לצורך הגנה על זכויותיה המשפטיות. בתום התקופה הרלוונטית, המידע יימחק, יישמר במאגר אנונימי או תוגבל הגישה אליו. בהתאם להוראות הדין ולמדיניות הפנימית של החברה.
- למען הסר ספק, מידע בעל אופי רגיש, לרבות מידע רפואי או מידע הנוגע לבריאות המשתמשים (ככל שנמסר לחברה, למשל באמצעות פורומים, מחשבונים רפואיים או שירותים דומים), יישמר לפרק הזמן ההכרחי בלבד לצורך מתן השירות ויעובד רק בכפוף לדין החל.
- הטבלה שלהלן מפרטת את תקופות השמירה ביחס לסוגי מידע מרכזיים:
- יובהר כי תקופות השמירה עשויות להשתנות בהתאם לדרישות הדין או להנחיות רגולטוריות, וכי במקרים בהם המידע יידרש לצורך הליכים משפטיים או לשם הגנה על זכויות החברה – שמירתו עשויה להימשך מעבר לפרקי הזמן שפורטו לעיל. שמירת המידע נעשית בכפוף לזכויות המשתמשים כמפורט בסעיף זכויות המשתמשים (לרבות זכויות עיון/תיקון/מחיקה), ובכפוף לסייגים הקבועים בדין.
- לוג הסכמה לדברי פרסומת: לצורכי ציות ודיני תיעוד, החברה שומרת למשך שנה לוג הסכמה לקבלת דברי פרסומת, הכולל בין היתר מועד ההסכמה, האמצעי שבו ניתנה, פרטי התקשרות, כתובת IP/מזהה טכני, נוסח ההסכמה ושם הפעילות/הטופס. בתום התקופה יימחק הלוג או יעבור אנונימיזציה.
הוראה כללית זו חלה על כל מקורות ההסכמה באתרי החברה – רכישות, טפסים, הרשמות לפעילויות, קבוצות וכיו"ב. אין זיקה לגורם משגר מסוים.
סוג המידע | תקופת השימור |
פרטי יצירת קשר מטפסים. | עד לסיום הטיפול בפנייה שלכם. עם זאת, אנו רשאים לשמור את המידע לתקופה של עד 7 שנים למטרות הגנה משפטית ו/או לשם עמידה בחובות רגולטוריות, כנדרש מהחברה על פי דין. |
נתוני שימוש במערכות אנליטיקה (לרבות – Google Analytics) וכדומה. | בהתאם להגדרות תקופת השמירה במערכת (ברירת מחדל 14 חודשים, אלא אם נקבע אחרת). |
קובצי .Cookies
| בהתאם לסוג ה- Cookies (מ- Session – ועד שנתיים). |
מידע למטרות שיווק ישיר, השתתפות בכנסים, שימוש בשירותי האתר דוגמת מחשבונים, מפגשי זום וכדומה. | עד שהמשתמש יבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה או לבטל את הסכמתו, בהתאם להוראות חוק התקשורת (סעיף 30א). ייתכן שיישמרו מטעמי הגנה משפטית/ציות לדין עד 7 שנים, לפי העניין.
|
רישומי שירות לקוחות (הקלטות שיחה ותכתובות שירות/צ'אט/דוא"ל). | עד 7 שנים, לצורך תיעוד, בקרת איכות, הדרכה, שיפור השירות, עמידה בהתחייבויות משפטיות והגנה על זכויות החברה, בכפוף לדין. |
מסמכי רכישה/חשבוניות/תיעוד עסקאות ותשלומים. | עד 7 שנים (או לתקופה ארוכה יותר אם נדרש לפי דיני מס/חשבונאות או לצורך הגנה על זכויות החברה). |
פרטי קשר שנאספו ברכישת ערכת חיבוק בקופסא לצרכי שיווק ישיר. | ייעשה שימוש לשיווק ישיר עד לקבלת בקשת הסרה/ביטול הסכמה מאת המשתמש. ניתן לממש את ההסרה רק לאחר 45 ימים ממועד הרכישה, ובכל מקרה מול כל גורם משגר בנפרד. לאחר ביטול ההסכמה – העיבוד יוגבל לצורכי שירות/ציות לדין (למשל חשבוניות), וייתכנו הודעות תפעוליות שאינן שיווקיות לפי הצורך. בנוסף, לצורכי ציות ודיני תיעוד, לוג הסכמה נשמר שנה, ראה סעיף דיוור שיווקי להלן. |
- יובהר כי תקופות השמירה עשויות להשתנות בהתאם לדרישות הדין או להנחיות רגולטוריות, וכי במקרים בהם המידע יידרש לצורך הליכים משפטיים או לשם הגנה על זכויות החברה – שמירתו עשויה להימשך מעבר לפרקי הזמן שפורטו לעיל. שמירת המידע נעשית בכפוף לזכויות המשתמשים כמפורט בסעיף זכויות המשתמשים (לרבות זכויות עיון/תיקון/מחיקה), ובכפוף לסייגים הקבועים בדין.
- לוג הסכמה לדברי פרסומת: לצורכי ציות ודיני תיעוד, החברה שומרת למשך שנה לוג הסכמה לקבלת דברי פרסומת, הכולל בין היתר מועד ההסכמה, האמצעי שבו ניתנה, פרטי התקשרות, כתובת IP/מזהה טכני, נוסח ההסכמה ושם הפעילות/הטופס. בתום התקופה יימחק הלוג או יעבור אנונימיזציה.
הוראה כללית זו חלה על כל מקורות ההסכמה באתרי החברה – רכישות, טפסים, הרשמות לפעילויות, קבוצות וכיו"ב. אין זיקה לגורם משגר מסוים.
8. אבטחת מידע וטכנולוגיות איסוף מידע
- החברה רואה חשיבות עליונה בשמירה על סודיות המידע האישי של המשתמשים ופועלת בהתאם להוראות הדין ולהנחיות רשות להגנת הפרטיות, לרבות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א–1981 (ככלל תיקוניו, ובכלל זה תיקון תשפ"ד – תיקון 13), ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז–2017. לצורך כך, החברה מיישמת מכלול אמצעים טכנולוגיים, ארגוניים ומשפטיים שנועדו להגן על המידע האישי ולצמצם סיכוני אבטחה.
- החברה מפעילה מנגנוני אבטחת מידע מתקדמים, בין היתר: הצפנת נתונים רגישים במעבר ובמנוחה (in transit/at rest), בקרות גישה והרשאות מוגבלות, זיהוי דו־שלבי לעובדים ומנהלים, רישום וניטור אירועים ,(Logging/Monitoring) מערכי גיבוי והתאוששות מאסון, חומות אש (Firewalls), מערכות מניעת חדירות ,(IPS) תוכנות אנטי-וירוס מתקדמות וניהול תיקוני אבטחה (Patch Management) וכן נהלים פנימיים מפורטים והדרכות עובדים שוטפות. גישה למידע אישי ניתנת לפי עקרון Need-to-know ובהרשאות ממודרות.
- החברה משתמשת גם בשירותיהם של ספקי טכנולוגיה, אחסון, ענן, פרסום וניתוח נתונים, בישראל ומחוץ לה. ספקי השירות פועלים כמעבדי מידע מטעם החברה ועל-פי הוראותיה, מחויבים בהסכמים בכתב לשמור על סודיות המידע, ליישם אמצעי אבטחת מידע הולמים ולעמוד בדרישות הדין. במקרה של העברת מידע מחוץ לישראל, יחולו הוראות סעיף העברת מידע לחו"ל.
- על אף מאמצים אלה, לא ניתן להבטיח חסינות מוחלטת. ככל שהדין מתיר, החברה לא תישא באחריות לנזק שייגרם למשתמשים או למי מטעמם עקב אירועי אבטחת מידע. יחד עם זאת, החברה תפעל, ככל שיידרש ובהתאם לדין, לצמצום נזקים אפשריים ולנקיטת צעדים מתאימים במקרה של אירוע כאמור.
- במקרה של אירוע אבטחה חמור (כהגדרתו בדין ובהנחיות רשות להגנת הפרטיות), נפעל ללא דיחוי ובהתאם לדין : (א) ננקוט צעדי הכלה, חקירה ותיקון. (ב) נדווח לרשות להגנת הפרטיות בערוצים המוגדרים ובהתאם ללוחות הזמנים שבדין. (ג) נעדכן את נושאי המידע כאשר קיים סיכון ממשי לפגיעה בזכויותיהם או בפרטיותם, בצורה ברורה הכוללת את מהות האירוע, סוגי המידע המעורבים והמלצות למזעור פגיעה. אנו מנהלים רישום פנימי ומתועד של אירועי אבטחה, שומרים תיעוד רלוונטי, ומשפרים באופן מתמשך את המערכות והנהלים. פניות ודיווחים על חשד לפגיעת אבטחה ניתן לשלוח ל־ [email protected] (נושא: SECURITY). האמור לעיל יבוצע בכפוף לחוק הגנת הפרטיות (כולל תיקון 13) ולתקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע).
- המשתמשים מודעים לכך שתמיד קיים סיכון מסוים בשירותים המבוססים על עיבוד מידע, במיוחד בעת העברתו ברשת האינטרנט, והם מסכימים למסירת המידע ואיסופו בהתאם למדיניות פרטיות זו ולדין, גם נוכח סיכוני אבטחת מידע שעלולים להשפיע על סודיות, שלמות או זמינות המידע.
- החברה מקיימת בחינה תקופתית של אמצעי האבטחה, ופועלת בהתאם להוראות הדין החלות עליה.
- אם וככל שיֵיאספו בעתיד פרטי גישה, הם יישמרו באמצעים מקובלים (למשל שמירה חד־כיוונית/הצפנה) ולא יישמרו כסיסמאות גלויות. תינתן הנחיית משתמשים מתאימה.
9. טכנולוגיות איסוף מידע (Cookies) וטכנולוגיות דומות
- החברה עושה שימוש בקובצי עוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות דומות כגון פיקסלים (Pixels), תגיות Beacons) ,Tags ,SDKs) ,APIs), וכלים אחרים, לצורך תפעול תקין של השירותים, שיפור חוויית המשתמשים, התאמת התוכן לצורכיהם האישיים, הפקת סטטיסטיקות שימוש, הגנה על אבטחת המידע, מניעת הונאות, וכן למטרות פרסום ושיווק ממוקד. עוגיות שאינן חיוניות (למשל אנליטיקה ו/או פרסום) יופעלו רק לאחר קבלת הסכמה מפורשת ואקטיבית ,(Opt-in) והמשתמשים רשאים לנהל את העדפותיהם באמצעות הגדרות הדפדפן/המכשיר ו/או באמצעות "מנהל העדפות קוקיז" באתר. חסימת עוגיות לא־חיוניות עשויה להשפיע על פעילות חלק מהפונקציות.
- עוגיות ו/או פיקסלים הם קבצי טקסט, תמונות גרפיות מזעריות או קטעי קוד המוטמעים בדפי הנכסים הדיגיטליים, ומאפשרים לזהות פעולות שבוצעו על-ידי המשתמשים, לרבות איסוף מידע, ניתוח שימוש, התאמת תוכן ופרסום, אבטחת מידע ומניעת הונאות. חלק מהעוגיות נחוצות לתפעול האתר (Session Cookies) אחרות מיועדות לביצועים ואבטחה, וחלקן משמשות לשיווק, פרסום ומדידה (כגון Google Analytics ,Meta/Facebook ,Pixel ,Taboola ,Outbrain ושירותים נוספים המתעדכנים מעת לעת).
- החברה עשויה להשתמש בשירותי צד שלישי לצורכי פרסום, אנליטיקה ושיווק )כגון Google Analytics ,Meta/Facebook ,Outbrain ,Taboola ושירותים נוספים המתעדכנים מעת לעת.( החברה אינה אחראית לשירותי צד שלישי אלה והשימוש במידע באמצעותם כפוף למדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים בלבד. יובהר כי מידע זה עשוי להיות מעובד מחוץ לישראל הכל בהתאם לדין החל.
- Cookies הכרחיים – (Session Cookies) נדרשים לתפעול האתר.
- Cookies לביצועים ואבטחה – משמשים לשיפור חוויית המשתמש, ניטור תקלות והבטחת אבטחת מידע.
- Cookies לצורכי שיווק, פרסום ומדידה – מאפשרים התאמת תוכן פרסומי, ניתוח מגמות שימוש ומדידת אפקטיביות פרסומות.
- חלק מהעוגיות והפיקסלים נשמרים על גבי המכשיר ומאפשרים להפעיל מאפיינים מסוימים באופן אוטומטי, ומקלים על חוויית השימוש. המשתמשים רשאים לנהל או לחסום את השימוש בהם דרך הגדרות הדפדפן או המכשיר, וכן באמצעות "מנהל העדפות קוקיז" באתר.
- המידע הנאסף באמצעות טכנולוגיות אלו עשוי לכלול, בין היתר: כתובת IP, פרטי ספק האינטרנט, סוג הדפדפן והמכשיר, מיקום גיאוגרפי בקירוב, זמני ואופני שימוש, ודפוסי גלישה. ככל שנאסף מידע אישי באמצעים אלה, הוא יעובד בהתאם למדיניות פרטיות זו ולדין החל.
- בנוסף, החברה עושה שימוש בכלי אנליטיקה ומערכות Business Intelligence לצורך ניתוח מגמות שימוש, מדידה והפקת תובנות עסקיות, שמטרתן שיפור השירותים והמוצרים והתאמתם לצרכי המשתמשים.
- בחירת המשתמש – המשתמש רשאי לבחור לחסום או למחוק את השימוש ב־Cookies באמצעות שינוי הגדרות הדפדפן שברשותו. עם זאת, חסימת האפשרות עלולה לפגוע בחלק מהפונקציות והשירותים באתר או באתרי אינטרנט אחרים. בנוסף, המשתמש רשאי לנהל את העדפותיו באמצעות "מנהל העדפות קוקיז" באתר, המאפשר לבחור אילו קטגוריות של עוגיות יאושרו (חיוניות, ביצועים, פרסום).
- אופן השמירה והאבטחה – חלק מקובצי ה־ Cookies נמחקים עם סגירת הדפדפן, ואחרים נשמרים במחשב המשתמש לצורך שימוש עתידי. המידע האגור בקובצי ה־Cookies מוצפן, והחברה נוקטת אמצעי זהירות סבירים כדי להבטיח שרק מחשבי החברה או מי מטעמה יוכלו לפענח ולעשות שימוש במידע זה.
- באתר זה מוטמע שירות Outbrain לצורך הצגת המלצות תוכן ופרסומות מותאמות אישית. Outbrain עשויה לאסוף מידע (ראו נספח) על פעילותך באתר באמצעות Cookies, פיקסלים ומזהים דיגיטליים, ולעבד מידע זה לצורך ניתוח, מדידה והתאמת תוכן. מידע זה עשוי להיות מועבר ומעובד מחוץ לישראל. לפרטים נוספים אודות פעילות Outbrain ולניהול ההעדפות שלך:
- השימוש בטכנולוגיות אלה נעשה בהתאם להוראות הדין, לרבות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א–1981 ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), תשע"ז–2017. בשימוש בנכסים הדיגיטליים, המשתמשים מסכימים לשימוש בטכנולוגיות כמתואר לעיל (ובאחרות שיפותחו בעתיד למטרות דומות). ככל שאינך מסכים/ה – ניתן לעדכן את הגדרות המכשיר/הדפדפן או להסתייע ב"מנהל העדפות קוקיז" באתר.
- נספח: קישורים למדיניות צדדים שלישיים
בקישורים אלו ניתן למצוא גם מידע אודות האפשרויות שאותן חברות מציעות למשתמשים לניהול השימוש ב-Cookies שלהן.
10. דיוור שיווקי
- שליחת דיוור שיווקי, ניוזלטרים או הצעות מסחריות מצד החברה תיעשה אך ורק בהסכמה מפורשת מראש של המשתמשים, בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 (חוק הספאם). המשתמשים רשאים לבטל את הסכמתם בכל עת, ללא עלות, באמצעות מנגנון הסרה זמין בכל הודעה (למשל קישור הסרה בדוא"ל או השב הסר) או באמצעות פנייה לחברה, זאת מבלי שהדבר ישפיע על קבלת שירותים אחרים.
- ככל שהמשתמשים התעניינו ו/או רכשו מהחברה מוצרים ו/או שירותים, לרבות במסגרת הנכסים הדיגיטליים, או אם הסכימו לקבל דיוור שיווקי מ־החברה באחד מהנכסים הדיגיטליים שלה, לפי העניין – החברה ו/או מי מטעמה ישלחו לאותם משתמשים מידע שיווקי ופרסומי הכולל עדכונים, הצעות, הטבות ומבצעים וכיוצא באלה, באמצעים דיגיטליים שונים בין היתר:
- מערכות דיוור ושיווק אוטומטי לרבות– ActiveTrail (Marketing Automation)
- דוא"ל
- תוכנות מסרים מיידיים (כגון ווטסאפ)
- הודעות SMS
- מבלי לגרוע מהאמור, מקום שבו התקיימה עסקה קודמת בין המשתמש לבין החברה, רשאית החברה לפנות אל המשתמש בדבר פרסומת לגבי מוצרים ו/או שירותים מאותו סוג, כפי שמותר לפי סעיף 30א לחוק התקשורת, ובלבד שהמשתמש קיבל הזדמנות סבירה לסרב במועד איסוף פרטיו, ובכל פנייה יופיע מנגנון הסרה ברור וזמין.
- החברה עשויה לבצע פניות בדיוור ישיר (כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות (תשמ"א–1981באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני ובאמצעים אלקטרוניים ואחרים, על בסיס מאגרי המידע שלה. במסגרת פעולות אלה, המשתמשים מסכימים כי החברה עשויה לפנות אליהם בפניות מותאמות אישית, על בסיס השתייכותם בעלת מאפיינים מסוימים ועל בסיס פעולות פילוח ואפיון שנערכות על בסיס המידע שנשמר אצלה. תכני הדיוור הישיר עשויים לכלול דברי פרסומת, הצעות ערך, תוכן חדשותי ותכנים נוספים של החברה ושל שותפיה העסקיים לפי בחירת החברה והכול בכפוף לדין ולהעדפות/הסכמות המשתמשים.
- הסרה אצל החברה (יולדת): המשתמשים רשאים, בכל עת, לבקש להפסיק לקבל פניות בדיוור ישיר מטעם יולדת/מותגיה/אתרי הסחר, לרבות בקשה שמידע אודותיהם לא ישמש לפעולות כאמור ביחס לגופים מסוימים או למטרות מסוימות. ניתן לממש את ההסרה באמצעות מנגנון ההסרה בכל הודעה (למשל "הסרה") או באמצעות פרטי יצירת הקשר המופיעים במסמכי האתר הרלוונטי, שכן כתובת הדוא"ל עשויה להשתנות בין החברה, המותגים ו/או אתרי הסחר.
- הסרה אצל שותפים: מקום שבו ניתנה הסכמה להעברת פרטיך לשותפים מסחריים לצורכי שיווק ישיר, יובהר כי כל שותף הוא “מנהל מאגר” עצמאי ביחס למסרים שהוא שולח. לפיכך, ביטול הסכמה/הסרה מרשימות התפוצה של שותף מסוים יבוצעו אצל אותו שותף בהתאם למנגנון ההסרה שלו. הסרה אצל החברה (יולדת) תחול על הדיוורים מטעם החברה בלבד, ואינה מסירה מרשימות התפוצה של שותפים שיצרו קשר ישיר.
- אחריות למסרים של שותפים: האחריות לקיום הוראות הדין (לרבות חוק התקשורת, סעיף 30א) ביחס למסרים הנשלחים על-ידי שותפים חלה על אותם שותפים בלבד. יולדת איננה אחראית לתוכן, לעיתוי, או להסרה בפועל מדיוורי השותפים, אך תפעל, כמחווה שירותית, להעביר פניות שתתקבלנה אצלה לגורם הרלוונטי.
- המשתמשים רשאים, בכל עת, לבקש להפסיק לקבל פניות בדיוור ישיר מאת אחד המותגים, החברה ו/או אתרי הסחר, לרבות בקשה שמידע אודותיהם לא ישמש לפעולות כאמור ביחס לגופים מסוימים או למטרות מסוימות. לצורך מימוש זכות זו ניתן להשתמש בפרטי יצירת הקשר המופיעים בתקנון האתר הרלוונטי, שכן כתובת הדוא"ל עשויה להשתנות בין החברה, המותגים ו/או אתרי הסחר.
- יובהר כי ביחס למוצר ערכת חיבוק בקופסא (למען הסר ספק, רכישת ערכת חיבוק בקופסא כפופה גם לתנאי שימוש ייחודיים המפורטים במסמך נפרד, והם מהווים חלק בלתי נפרד ממדיניות זו), מסירת פרטיהם של המשתמשים וקבלת דיוורים פרסומיים מחברות מסחריות שונות הן תנאי הכרחי לקבלת הערכה. בכך מאשרים המשתמשים כי פרטיהם יועברו לחברות המשתתפות, אשר עשויות לעשות בהם שימוש לצורך שליחת חומר פרסומי ועדכונים מטעמה. במידה והמשתמשים אינם מעוניינים להמשיך ולקבל פניות פרסומיות מאחת החברות המשתתפות בערכה, ניתן לבטל את ההסכמה לאחר 45 ימים ממועד הרכישה, אצל כל גורם בנפרד ובהתאם למנגנוני ההסרה שלו. הסרה אצל החברה אינה גורעת מן הצורך להסיר בנפרד מרשימות הדיוור של השותפים שיצרו קשר ישיר. תקנון תנאי השימוש הספציפיים בערכת חיבוק בקופסא מפורטים בנפרד ומהווים חלק בלתי נפרד מהזמנת הערכה.
- רשימת הגורמים מהם עשוי המשתמש לקבל מידע שיווקי כוללת, בין היתר: פורטל יולדת, מטרנה תעשיות ש.מ. (מקבוצת אסם־נסטלה) שתעשה שימוש במידע בהתאם למטרות המפורטות במדיניות הפרטיות, אמנון פלץ סוכנות לביטוח (1993) בע"מ, עגליס מוצרי תינוקות בע"מ, לרבות מיננה בע"מ שתעשה שימוש במידע לצרכי שיווק, וכן חברות נוספות המשתפות פעולה עם פורטל יולדת ו/או עם אמנון פלץ סוכנות לביטוח (1993) בע"מ.
- רשימה זו עשויה להשתנות ולהתעדכן מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. הגרסה המחייבת היא זו המופיעה באתר/בעמוד השותפים שלנו.
- לצרכי ציות ודיני תיעוד ביחס להסכמות לדיוור שיווקי, ראו סעיף – שמירת מידע (לוג הסכמה).
11. אישור גישה
- הגישה למידע אישי שמסרו המשתמשים תינתן רק למי שהוסמך לכך במסגרת תפקידו ו/או לצורך מתן השירותים במסגרת הנכסים הדיגיטליים, ובהתאם לעקרון הצורך לדעת (Need-to-know). גישה זו תינתן ותנוהל באמצעות בקרות תפקיד והרשאות מתאימות, תירשם במערכות הרלוונטיות ותיבחן מעת לעת. הרשאות תבוטלנה עם שינוי תפקיד/סיום התקשרות.
- יובהר כי גישה למידע אישי תותר רק לעובדים, נותני שירותים או שותפים עסקיים של החברה, אשר נדרשים לכך לשם מתן השירותים במסגרת הפורטל, בכפוף להתחייבויות סודיות ואבטחת מידע מתאימות. במקרים בהם נעשה שימוש בספקי שירות חיצוניים (כגון אחסון/ענן, דיוור, CRM וכד') ספקים אלו פועלים כמעבדים מטעם החברה ועל-פי הוראותיה בלבד, בהתאם להסכמים מחייבים (לרבות התחייבויות סודיות ואבטחת מידע). ככל שהעיבוד מתקיים מחוץ לישראל – יחולו הוראות סעיף העברת מידע לחו"ל.
- הרשאות מכשיר (ככל שיידרשו): ייתכן שבשימוש בפיצ’ר מסוים (למשל פוש או הוספת אירוע ליומן) תתבקש הרשאה נקודתית של הדפדפן/המכשיר. אין דרישה להעניק הרשאות כלליות. ניתן לסרב או לבטל הרשאות בכל עת דרך הגדרות המכשיר/הדפדפן; סירוב עשוי להגביל את אותו פיצ’ר בלבד, ולא את יתר השימוש באתר.
- הנכסים הדיגיטליים עשויים לכלול קישורים לפלטפורמות חיצוניות (אתרים/אפליקציות) שאינן מופעלות על-ידי החברה. שימוש בפלטפורמות אלו כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אותן ישויות בלבד, והחברה אינה אחראית לניהולם, למהימנותם או למדיניות הפרטיות שלהם. מומלץ לעיין במסמכים אלה לפני מסירת מידע אישי בכל פלטפורמה חיצונית. כל שימוש שנעשה בהן הינו באחריותם המלאה של המשתמשים בלבד.
12. העברת מידע לחו"ל
- יובהר כי ייתכן שחלק מספקי השירות עימם עובדת החברה מצויים מחוץ לישראל, ולכן המידע האישי עשוי להישמר, להיאסף, לעבור עיבוד או להיארכב בשרתי ספקים מחוץ לישראל.
- העברה תיעשה תוך שימוש במנגנוני הגנה מקובלים (למשל התחייבויות חוזיות סטנדרטיות). החברה תוודא כי כל העברה כאמור תיעשה בהתאם להוראות הדין ולכפוף להתחייבויות מתאימות לשמירה על סודיות ואבטחת המידע.
- העברות מסוימות עשויות להתבצע גם באמצעות ספקי אנליטיקה/פרסום וקוקיז (כגון Google ,Meta ,Outbrain ,Taboola וספקים דומים), בהתאם להסכמי עיבוד, למדיניות אותם ספקים ולניהול ההעדפות שלכם ב"מנהל העדפות קוקיז".
- השימוש באתר מהווה הסכמה לכך שהחברה ו/או ספקיה רשאים לעבד מידע כאמור גם מחוץ לישראל.
- יובהר כי פרסומים פומביים של משתמשים (לרבות בפורומים/קבוצות) עשויים להיות נגישים ממדינות שונות באינטרנט. האחריות לתכנים אלה חלה על המשתמש המפרסם, בהתאם לתנאים.
13. זכויות משתמשים
- המשתמשים זכאים לעיין במידע האישי שנאסף לגביהם, בהתאם להוראות הדין. כמו כן, רשאים המשתמשים לבקש תיקון המידע או מחיקתו, הכל כפי שנקבע בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ובדין החל. בין היתר, עומדות למשתמשים הזכויות הבאות:
- הזכות לעיין במידע המצוי במאגר מידע של החברה ואשר מתייחס אליהם.
- הזכות לבקש תיקון או מחיקת מידע שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן.
- הזכות להתנגד לשימוש במידע לצורכי שיווק ישיר, ולהפסיק קבלת פניות כאמור בכל עת.
- בקשות למימוש זכויות יש להפנות בכתב לכתובת הדוא"ל [email protected] או לכתובת הדואר: צבר 12, אורנית. החברה רשאית לבקש מסמכים או פרטים מזהים סבירים לצורך אימות זהות הפונה ואיתור המידע הרלוונטי. בקשה מטעם נציג/בא־כוח תלוּוה בייפוי כוח מתאים.
- החברה תפעל למתן תשובה בתוך 30 ימים ממועד קבלת הבקשה, בהתאם להוראות הדין. ככל שבקשת עיון/תיקון/מחיקה תידחה, תימסר הודעה מנומקת. עומדת למבקש הזכות לפנות לגורמים המוסמכים לפי דין.
- יובהר כי במקרים מסוימים לא ניתן יהיה למחוק מידע, ככל שהחברה מחויבת לשמרו מכוח הוראות הדין (למשל לצורכי מס וחשבונאות), לשם מימוש זכויות משפטיות, הגנה מפני טענות, עמידה בדרישות רגולטוריות, או מטעמי הגנת פרטיותם של אחרים וקניין רוחני. החברה רשאית, במקרים המתאימים, לבצע אנונימיזציה של מידע במקום מחיקתו, או לשמרו בארכיונים/גיבויי מערכת לתקופה המתחייבת לפי דין. מובהר כי מימוש חלק מהזכויות (למשל מחיקה או התנגדות לשימושים מסוימים) עלול להגביל את יכולת אספקת שירותים מסוימים.
- ביחס לשיווק ישיר – ניתן לבטל הסכמה בכל עת, ללא עלות, לפי המנגנונים המפורטים במדיניות הדיוור השיווקי ובכפוף לחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982 (סעיף 30א). בנוסף, החברה פועלת, ככל הניתן ובהתאם לדין, לפי עקרונות של שקיפות, צמצום מידע, אבטחת מידע, הגבלת תקופת השמירה והקפדה על זכויות משתמשים.
- לעניין ביטול הסכמה לפניות שיווקיות ומנגנוני ההסרה, ראו סעיף – דיוור שיווקי למדיניות זו ולעניין שימוש בעוגיות וטכנולוגיות דומות וניהול העדפות ראו סעיף – טכנולוגיות איסוף מידע.
- מובהר כי לעניין ביטול הסכמה לשיווק ישיר בהקשר ערכת חיבוק בקופסא, ניתן לממשה לאחר 45 ימים ממועד הרכישה, כמפורט בתקנון הרכישה ובסעיף הדיוור השיווקי.
14. שינויים במדיניות הפרטיות
- מדיניות פרטיות זו עשויה להתעדכן מעת לעת, בין היתר כדי לשקף שינויים טכנולוגיים, עסקיים, משפטיים או רגולטוריים. ככל שיבוצעו שינויים מהותיים בהוראות הנוגעות לשימוש במידע אישי שנמסר ו/או נאסף על אודות המשתמשים במסגרת הנכסים הדיגיטליים, תפורסם על כך הודעה מתאימה בנכסים הדיגיטליים ו/או במסגרת מדיניות פרטיות זו, כך שהשינוי יהיה בולט וברור.
- במקרים שבהם שינוי מהותי מחייב קבלת הסכמה לפי דין (למשל שימוש במידע למטרה חדשה שאינה תואמת את מטרת האיסוף המקורית) – נפעל לקבל הסכמה מתאימה בטרם ייושם השינוי, ככל שנדרש.
- פרסום עדכון המדיניות בנכסים הדיגיטליים יהווה תחליף למשלוח הודעה אישית. מועד התחולה של הגרסה המעודכנת יופיע בראש המסמך תחת "עודכן לאחרונה בתאריך __XXX__: ". השימוש בנכסים הדיגיטליים לאחר מועד התחולה יהווה הסכמה לשינויים. אנו ממליצים לעיין במדיניות זו מעת לעת כדי להתעדכן.
- לכל שאלה בנוגע למדיניות הפרטיות, ניתן לפנות לחברה באמצעות דוא"ל: [email protected].il.
15. יצירת קשר
- בכל עניין, שאלה, בירור ו/או בקשה, ניתן לפנות אל החברה באמצעות טופס צור קשר באתר או בדוא"ל: [email protected].
- לפי העניין, ניתן לפנות גם בדואר רשום לכתובת: רח׳ צבר 12, אורנית.
- לפניות הנוגעות למוצרים, יש לפנות באותם ערוצים בשעות הפעילות של שירות הלקוחות כפי שמפורסמות באתר.
16. פרטי החברה
האתר פורטל יולדת מופעל על-ידי אמנון פלץ סוכנות לביטוח (1993) בע"מ, ח.פ. 511810574.
- כתובת המשרדים: רחוב צבר 12, אורנית, מיקוד 4470029.
- כתובת למשלוח דואר: כמצוין לעיל.
- דואר אלקטרוני [email protected].
- מרכז שירות לקוחות: ימים ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00-15:00.
- בנוסף, ניתן לפנות להנהלת האתר באמצעות טופס צור קשר בעמוד המתאים או באמצעות כתובת הדוא"ל שלעיל.